Tunnetko ketään joka tienaisi kuukausipalkkaa verkostomarkkinoinnilla?
Tällaisillä perinteisillä kuten oriflame, tupperware, party lite, herba life, forever? Eli saako joku elätettyä itsensä vain tekemällä näitä, kovastihan firmoista näinkin lupaillaan.
Kommentit (17)
Ilmeisesti ei, minäkin olen samaa joskus kysellyt..
GNLD on ainoa mistä tiedän jonkun tienaavan kk-palkan verran.
Meidän tuppervaara-edustajamme, joka käy perhekerhossa. Ajaa Tuppervaaran autolla. Tunnettu siitä, että kaikki vihaa ja juoksee pakoon, kun Se lähestyy. Rupkakaupassakin käy kimppuun, eikä siitä pääse eroon.
Taidan tuntea yhden, joka tienaa Tupperwarella. En ole täysin varma, on melko uusi tuttavuus. Lisäksi yksi perhetuttu tienasi aikoinaan ensin Tupperwarella, myöhemmin Energetix magneettikoruilla. Oli hyvä ja pidettu konsulentti, eli en yhtään ihmettele menestystä.
Ystäväni tienaa Foreverilla ilmeisesti ihan mukavasti (ei tee muita töitä)
Minulla yksi tuttava aikoo ryhtyä kokopäiväiseksi foreverin konsultiksi. Hiukan kyllä epäilen, eikö ole aika epävarmaa kun on lainatkin maksettavana. Taitavat olla aika aivopesijöitä siellä foreverillä?
en tunne ketään joka eläisi päätoimisesti
Älä, älä, älä usko noita hassutuksia :D Jos joku väittää ansaitsevansa, pyydä näyttämään viimeisin verotuspäätöksensä.
Riippuu kk-palkasta. =)
Mun kaveri on partylitessä. On aivan ihana ihminen, jutustelee kaikkien kanssa. Saa myytyä tavaraa mutta ei ole väkisinmyyjä.
Kaveri party litessä. Tienaa kahdestakin esittelystä kuussa ihan hyvin että jos tosissaan alkaisi itseään mainostamaan niin elättäisi itsensä sillä oikein hyvin
Onko kaikilla omia alamyyjiä vai tienaako vaan omilla myynneillään?
Hei, meillä tienaa useampikin. Kyseessä on kliinisesti tutkitut ja hyvänmakuiset Vemma lisäravinteet. Voin laittaa sinulle lisätietoa jos haluat. Lähetä yhteystietosi tenhunenterhi@gmail.com.
mun sisar Amwayllä, tienaa vuosittain 40 000-60 000€, on tosin myynyt Amwaytä jo pitkään , melkein 10 vuotta
Up