Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KV oli poistanut edellisen postauksen

Vierailija
10.05.2014 |

Koskien niitä tulostettuja kuvia ?

Keskustelu alkoi kiivaana menikö liian kiivaaksi ?

Vai oliko Se tekijänoikeuksien vastaista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ehtinyt muistanut käydä lukemassa ennenkuin nyt.

Vierailija
2/9 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KV?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KPE siis. Todennäköisesti sai niin paljon negatiivista palautetta, toivottavasti myös tajusi itse että teki väärin.

Vierailija
4/9 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KPE siis, KVG ja KPE menee mulla sekaisin :)

Vierailija
5/9 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliko se laitonta siis ?

Vierailija
6/9 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei nyt suoranaisesti laitonta, niin ainakin moraalitonta. Voihan hän aina puolustautua sillä, että printit tulivat "omaan käyttöön", mutta kun esittelee ne blogissa, jossa on tuhansia lukijoita, niin samalla tulee tahattomasti kannustaneeksi muita samaan. Lopulta kaikki yksityishenkilöt tulostavat printit omaan käyttöönsä, ja kukaan ei maksa niistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai oli poistanut? No tajusi sitten tehneensä kyseenalaisesti, pisteet siitä.

Vierailija
8/9 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa ettei maininnut uudessa postauksessaan mitään poistetusta! Kaikessa hiljaisuudessa vain deletoinut sen, olisi nyt voinut jotain mainita lyhyesti, nyt jäi vähän huono kuva koko jutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sama mun mielestä. Tosi noloa, että vain deletoi eikä kommentoinut mitenkään sitä. Luultavasti se jenkkitaiteilija on vaatinut postauksen poistoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan