Facebookista: kun liityit, ketä pyysit kaveriksesi?
Esim. työkavereista..pyysitkö kaikki? Sukulaiset..? Miten itse menettelit?
Kommentit (5)
Lähinnä nykyisiä työkavereita, joita on vain kourallinen (pieni työyhteisö), jotain ammatillisia kontakteja lisäksi ja omat kaverit, jotka on fB:ssä (tosi moni ei ole). Lähisukulaisista sellaiset, joiden kanssa olen ylipäätään tekemisissä usein.
Pyysin yhtä kaukana asuvaa ihmistä ja miestäni. En muita. Pyynnöt tulivat muilta. Muutama tuttava on, joiden kuulumisia on kiva kuulla, kun joskus oltu enemmänkin tekemisissä, mutta ei tule soiteltua. Yksi entinen työkaveri, ei muita. Nykyään teen töitä yksin. Sukulaisia pari. Suurin osa omasta suvusta ei ole facebookisssa, joten nuo ovat miehen sukulaisia. koulukavereita ei ole yhtäkään. En ole pyytänyt.
Kaikki kenen kanssa näen säännöllisesti, vanhat kaverit, nykykaverit, mielenkiintoiset uudet tuttavuudet, harrastuskaverit, hyvät työkaverit, joitakin informaation takia eri ryhmissä jne.
Lähimpiä sukulaisia muutaman, vasta myöhemmin löysin erään ystävän lapsuusajoilta ja rohkaistuin pyytämään kaveriksi, koska halusin kuulla mitä hänelle kuuluu.
Ei ole työkavereita, eikä minulla ole ystäviä/kavereita/tuttavia ollenkaan oikeassa elämässäkään.
Mulla ei ole yhtään työkaveria fb kamuna, sukulaisista ne, joiden kanssa oon muutenki tekemisissä. Paitsi että on siellä jotain vanhempia sukulaisia, koska koin asian kohteliaisuutena pyytää heitä kaveriksi.
Muuten mulla on aika rajattu piiri fb.ssa, tuttavia ei ole fb kaverina vain oikeat kaverit ja ystävät.