Ärsyttääkö muita WhatsApp-ryhmän vapaamatkustajat?
Ovat kutsuttu ryhmään muttei luo mitään sisältöä. Kunhan vain kyttäävät keskusteluja 🤬 Itse olen parin opiskelijaryhmän perustaja ja tekisi mieli poistattaa moiset tyypit.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Odotan että tämä Whatsapp aalto pyyhkäisee ohi ja tulee jotain muuta tilalle. Niin on käynyt kaikille tällaisille. MSN Messenger, Vine, Facebook, yms jne. Aina tulee joku uusi juttu. Whatsapp kuulostaa rasittavalta ja aikaa vievältä.
Sama kuin olisi vihannut 90-luvun ketjukirjeiden takia kaikkea paperipostia. Eihän vika ole työkalussa vaan käyttäjissä. Itse en ollenkaan tunnista tällaista WhatsAppin käyttötyyliä.
Kuulun tasan yhteen ryhmään, kerrostaloni asukasryhmään, jossa jaetaan tietoa esim remonteista tai kysellään kadonneen paketin perään. Vielä ei ole kukaan lähettänyt kissakuvia. Ja jos lähettäisi, niin en kyllä WhatsAppia siitä syyttäisi vaan lähettäjää, ja jos tämä ärsyttäisi minua toistuvasti, itseäni jos vielä pysyisin ryhmässä josta ei olisi itselleni enää hyötyä.
Yhteiselle informaatiokanavalle ei kuulu tuottaa sisältöä kenenkään muun kuin sen, joka asiasta tiedottaa ja mikäli siihen kaivataan jotain kommentteja. Kissoille ja meemeille on sitten omat ryhmät.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään sanottavaa lasteni harrasteryhmien whatsapp-ryhmiin. Ei kiinnosta pätkän vertaa toisten jonnin joutavat pulinat kioskeista tai pelituloksista jankuttaminen. Kuulun ryhmiin sen takia, että voin sieltä satojen viestien joukosta tarkistaa aikatauluja. Asiani puhun harkoissa.
Yleensä nämä harrasteryhmien WhatsApp ryhmät ovat olemassa sitä varten että niissä voidaan tiedottaa, esimerkiksi jos harrastaja on vaikka sairaana eikä tule treeneihin tai esimerkiksi sopia kisamatkoihin liittyviä järjestelyjä.
Ei paljon motivoi sanoa mitään, kun muut eivät vastaa.
WA on kyllä paholaisen keksintö. Ensin se keksi kännykän , sitten tuon s@@tanallisen watsapin. Että ei voi olla ärsyttävämpää lässytyskanavaa. Koululuokkien vanhempien ja lasten harrastusryhmän vanhempien ryhmien yli menee ärsyttävyydessä vain babyshowersuunnittelu-ryhmät. Voijumalauta sitä hymistelyn ja emojien määrää ja joka-ikisen pitää saada kommentoida nyt ainakin peukulla. Yääärhh!
Kannattaa ainakin mykistää ryhmät. Viestit näkyy, ei kuulu😜