Mies asensi tinderin..
Nyt mies sitten meni ja asensi sen saamarin pettämissovellutuksen.. Mieli on maassa ja hämmentynyt.
Pakko keskustella asia vielä tänään läpi tai muuten on huominen äitienpäivä piloilla!
Mitä mieltä muut mammat on tinderistä? Käyttääkö teidän miehet sitä? Tai käytätkö itse? Miksi?!
Kommentit (11)
Kuulostat jotenkin Porvoolaiselta, mutta en keksi syytä, miksi varattu käyttäisi sitä muuten kuin pettämiseen.
Oma äijä sais kenkää sen siliän tien, jos Tinder löytyis puhelimesta.
Sitähän minäkin.. Saa kai sitä tietty kattella. Varsinkin kun en itse mikään kedon kaunein kukka olekaan, mutta maitohorsmaksi varsin sievä. ;)
Ap
Ap lisää vielä, että en ole penkonut miehen puhelinta enkä kytännyt selän takana. Mies kertoi asiasta itse.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 20:48"]Ap lisää vielä, että en ole penkonut miehen puhelinta enkä kytännyt selän takana. Mies kertoi asiasta itse.
[/quote]
Kuulostaa erovihjailulta.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 20:42"]
Kuulostat jotenkin Porvoolaiselta, mutta en keksi syytä, miksi varattu käyttäisi sitä muuten kuin pettämiseen.
[/quote]
porvoolainen , ei Porvoolainen.
En ihan usko erovihjailuun. Liekö sitten vihje siitä että pitäisi koittaa panostaa enemmän ja koittaa olla enempi ruusu kuin horsma..
Mies ei ole pettäjätyyppiä. Tietty voi käydä tämä klassinen "ei mun mies koskaan.." ja tadaa, löytyykin uusi mimosa kierroksesta.
Kuinka kovaa tässä nyt uskaltaa ruveta miestä tenttaamaan? En halua haukkua miestä nurkkaan ja siten vaikeuttaa tilannetta. Kysynkö suoraan pettämisestä?
Ap
Miksi varattu ihminen käyttäisi sitä? En keksi asiallista syytä :(