Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

viikossa rantakuntoon

Vierailija
10.05.2014 |

Millä konsteilla kroppa timmimmäksi viikossa? Onko sinulla jotain vinkkejä esim.ruokailun suhteen? Nesteitä pois kropasta, pikadieetti, paastoamista? Kerro mitä itse teet ennen rantalomaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet valmiiksi hoikka, niin salilla saa viikossa kivasti nesteturvotusta lihaksiin, jolloin ne näyttää suuremmilta. Hyvin hoidettu iho, tukka ja kynnet tuo myös olemukseen hohtoa.

Vierailija
2/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesipaasto, tai ainakin mahdollisimman vähän syöminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikossa? :D Ei onnistu, mutta voihan sitä aina kiduttaa itseään vesipaastolla.

Mikä siinä on, ettei jotkut tajua aloittaa hankkimaan kesäkuntoa ajoissa? Itse aloitin vähän päälle vuosi sitten, tavoitteena päästä täksi kesäksi bikinikuntoon.

Vierailija
4/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 20:41"]

Viikossa? :D Ei onnistu, mutta voihan sitä aina kiduttaa itseään vesipaastolla.

Mikä siinä on, ettei jotkut tajua aloittaa hankkimaan kesäkuntoa ajoissa? Itse aloitin vähän päälle vuosi sitten, tavoitteena päästä täksi kesäksi bikinikuntoon.

[/quote]

Olen kyllä samaa mieltä, mutta lähtöpainosta tietysti riippuen vesipaastolla tai mahdollisimman vähän syömällä voi kuitenkin laihtua useita kiloja siinä viikossakin. On se tyhjää parempi.

- 3

Vierailija
5/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kuntoillut jo pitkään, eikä ylipainoa ole. Viimeinen puristus vielä ennen kesää edessä, jolloin tavoitteena saada painosta ehkä n.2kg pois korkeintaan. Nyt lomareissu viikon päästä, joten ajattelin vain kysäistä vinkkiä, saisinko jollain konstilla hiukan kroppaa vielä pienemmäksi näin viimetipassa!

Vierailija
6/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 21:13"]Olen kyllä kuntoillut jo pitkään, eikä ylipainoa ole. Viimeinen puristus vielä ennen kesää edessä, jolloin tavoitteena saada painosta ehkä n.2kg pois korkeintaan. Nyt lomareissu viikon päästä, joten ajattelin vain kysäistä vinkkiä, saisinko jollain konstilla hiukan kroppaa vielä pienemmäksi näin viimetipassa!

[/quote]

tämä oli siis ap....niin ja sen verran vielä, että olen kuntoillut koko ikäni enemmän ja vähemmän, viimeaikoina ollut vain taukoa raskauden takia. Mutta ylipainoa ei ole koskaan ollut. Silti voi kesää varten pikkusen painosta vielä nipistää! :) ap