Lapset niin odottaa mummolajoulua
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Sen saavat sitten vuoden päästä! Tänä jouluna jätetään mummot rauhaan, pysytään kotona! Mummo ei raaski sanoa ettei saa tulla, vaikka rehellisesti sanoen on sitä mieltä.
Toisaalta, nyt on oiva tilaisuus aikaistaa perinnönsaantia. Ihan vaan sukulaisrakkauden ja perinnejoulun merkeissä.
Pitäkää koko perhe kotikaranteenia n. viisi päivää ennen mummolaan lähtöä älkääkä poiketko matkalla mihinkään. Hoitakaa jouluostokset yms. hyvissä ajoin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Faith kirjoitti:
Pitäkää koko perhe kotikaranteenia n. viisi päivää ennen mummolaan lähtöä älkääkä poiketko matkalla mihinkään. Hoitakaa jouluostokset yms. hyvissä ajoin.
Tiedän tapauksen jossa oireeton lapsi tartutti mummon yhteisellä mökkilomalla. Lapsen oireeton tartunta todettiin vasta kun mummo sai oireita.
Toivottavasti saatte ihanan joulun yhdessä 😊
Perhejouluista jää kauniita muistoja.
Katson, että isovanhemmat saavat päättää minkä verran ovat yhteyksissä.
Itse kevään välttelimme kokonaan isovanhempia ja oma äitini kuoli kesän alussa sairauteen, joka havaittiin liian myöhään. Yksin oli ollut 6kk kotona, kun ei viitsitty tulla kaupungista tartuttamaan. Ei vaivojaan puhelimessa valittanut, eikä omin päin lääkäriin lähtenyt. Viimeiset yhteiset kuukautemme heitimme siis ihan suotta pois.
Tottakai mennään mummulaan aattona. Miksi ei koska nähdään muutenkin joka päivä.
Faith kirjoitti:
Toivottavasti mummo ei asu kovin kaukana. Hieno matkustaa lasten kanssa vaikka Helsingistä Lappiin jos ei voi pysähtyä missään kuin korkeintaan ehkä puskapissillä jossakin.
Olen itse kahden 4 ja 7 vuotiaiden mummu, olen myös heidän hoitajansa ollut vauvaikäisistä alkaen, nyt tiedän kuinka onnekas olen kun saan pitää heidät joka päivä luonani, myös silloin kun vanhemmat ovat kotona niin he tulevat meille yleensä äidin kanssa tai koko perhe. Olemme ns. nuoret isovanhemmat, terveitä ja vedämme 10 kilometrin lenkkejä pyörillä tai kävellen. Olen onnekas kun saan olla aattonkin näiden suloisten poikien kanssa. Samoin mieheni alias pappa.
Ihan sama, mutta tänne ei ole tulemista! Prkl!
https://st.depositphotos.com/1887105/1742/v/950/depositphotos_17427729-…
t: Angry Granny
Sen saavat sitten vuoden päästä! Tänä jouluna jätetään mummot rauhaan, pysytään kotona! Mummo ei raaski sanoa ettei saa tulla, vaikka rehellisesti sanoen on sitä mieltä.