mitä opelle lahjaksi,poika päättää peruskoulun ja haluan
antaa opelle jonkin mieluisan lahjan.On tehnyt kovan homman poikani opettamisessa ja haluamme kiittää
Kommentit (8)
lahjakortti olikin mietinnässä :)
ap
Itseäni on erityisesti ilahduttaneet kasvit, joita voi istuttaa pihalle (oppilaani siis tietävät puutarhainnostukseni) ja oppilaiden itsensä tekemät kortit, joihin he ovat kirjoittaneet jotain omin sanoin. Ja olen pitänyt sellaisista koruista, jotka ovat oman tyylisiäni (usein käsintehtyjä ja suomalaista käsityötä, ei mitään kulta- tai hopeakoruja)
Jos saa esittää toiveen, niin en haluaisi mitään säilyvää tavaraa, koska minulla on jo kaikki tarvitsemani ja kynttilöitäkään en voi polttaa. En halua kuulostaa kiittämättömältä, mutta voitte kuvitella kuinka monta paritonta kuppia olen vuosien saatossa saanut (enkä juo kahvia tai teetä). Ne eivät yksinkertaisesti mahdu kaappiini ja ovat päätyneet kiertoon.
Itse olen nuori ope, ja sain kerran mansikkakuoharipullon. Se oli aivan mahtava kiitoslahja! Kaunis pullo ja ihana maku, nautin auringonpaisteessa kesällä. Kuoharipullo tosin ei sovi ihan kaikille lahjaksi.
Mies- vai naisopettaja?
Me vietiin erinomaiselle miesopettajalle viskipullo, mutta kaikillehan ei voi alkoholia viedä. Toi skumppapullo kuulostaa kans kivalta.
mä lähtisin kanssa johonkin hyvään viiniin, jos on sen tyylinen että tykkää viineistä?
jos alkoholi on kuitenkin poissa laskuista, niin sitten lahjakortti.
oletteko täältä pääkaupunkiseudulta?
Skumppapullo, lahjakortti, kukka tai vaikka itsetehty kortti.
t. yläasteen ope ja lv
Itse tehty kortti vaikkapa lapsen valokuvalla. Ehkä lahjakortti Sokokselle tms. Lapseni alakoulun opettaja ihastu ikihyviksi kun lapsi istutti hänelle paprikapuun, oli tehnyt kuulemma hienon sadon ja siitä oltiin opettajainhuoneessa kateellisia :)
Ottaisin kukan mieluusti vastaan ja vaikka lahjakortin jonnekin. T. Yläkoulun ope ja luokanvalvoja