Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT APUA!!! (varoitus: intiimiasiaa)

Vierailija
10.05.2014 |

Oikeasti, oon vähän paniikissa. Yritän selittää lyhyesti.

Oon raskaana, toinen raskaus. Mulla on tuntunut välilihassa jotain ihmeellistä helttamaista röpelöä jo jonkin aikaa. Nyt tunnustelin sitä oikein kunnolla, ja siinä on joku hemmetin AUKKO! Uskalsin vilkaista, ja jonkinlainen aukko siinä saatana on! Siis emätin, tämä uusioreikä ja peräreikä! Pikkusormen pää sopi sinne, nyt sattuu.

En uskaltanut katsoa sitä kovin tarkasti, tuli hirveä paniikki päälle. Mikä se oikein on?

Ja kuulkaa, jättäkää nyt se vittuilu pois. Ihan hirveää, kun yhtäkkiä haaroväliin ilmestyy joku aukko. Mä täällä suunnilleen väännän itkua.

Mulle tehtiin ekassa synnytyksessä episiotomia, mutta ei sitä sinne peräaukon suuntaan tehty, vaan pakaraan.

Nyt auttakaa!

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luulet, että täällä pyörii jotain ylimääräisten alapääreikien asiantuntijoita??? jospa ihan varaisit ajan gynekologille.

Vierailija
2/54 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:20"]

Ja luulet, että täällä pyörii jotain ylimääräisten alapääreikien asiantuntijoita??? jospa ihan varaisit ajan gynekologille.

[/quote]

No joo vittu lauantaina ONNISTUU. Mene helvettiin, jos et osaa kuin vittuilla.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosesta on tullut kolmonen. Ei hätää, opit uudet nimet nopeasti.

Vierailija
4/54 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:23"]

Kakkosesta on tullut kolmonen. Ei hätää, opit uudet nimet nopeasti.

[/quote]

Oikeasti, ihan saatanan hauskaa. Mä oon ihan paniikissa ja itken, ja sä vittuilet. Oot oikeasti todella inhottava ihminen.

Ap

Vierailija
5/54 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi soitto tai ehkäpä jopa käynti päivystykseen?

Vierailija
6/54 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuillapa hyvinkin :DD olen jo helvetissä kun vietän aikaani av-palstalla joten...sitä paitsi kyllä ne gyntsiäkin toimii lauantaisiin, paitsi jos asuu siellä ylimääräisesäs reiässä tai haluaa käydä vain terveissa tmv jossa ei gynekologeja olekaan vaan ne on ihan yleislääkäreitä jotka sitä alapäätäsi siellä ronklaa.

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:21"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:20"]

[/quote]

No joo vittu lauantaina ONNISTUU. Mene helvettiin, jos et osaa kuin vittuilla.

Ap

[/quote]

Vierailija
7/54 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:24"]

[/quote]

Ei kai tää nyt mikään päivystysasia ole, kun mistään ei vuoda verta tmv.

Ap

Vierailija
8/54 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niin paniikissa olet ja itket niin mitä vittua sä tällä palstalla silloin teet?? etsit sitä extrareikien ammatilaista vai? haloo pahvi!!

Vierailija
9/54 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko paikkakunnalla, jossa olisi joku yksityinen lääkärikeskus auki? Helsingissä lääkärille pääsee vaikka viikonloppuna aamuyöllä, koska päivystykseen eivät välttämättä ota. Ehkä terveysneuvonnassa (ilmainen puhelimitse) osaisivat kommentoida? Vai onko sekin vain helsinkiläisille?

Vierailija
10/54 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, te voitte nyt purkaa aggressioitanne tähän ketjuun ja haukkua mua, mä poistun paikalta. Oon oikeasti aivan paniikissa tästä, toivottavasti teille tuli jotenkin parempi olo, kun saitte mua haukkua.

Ap

Vierailija
11/54 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiat aplle, täältä ei kannata kysyä mitään intiimiä....

Vierailija
12/54 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuu ei, sulla on vaan 3, tai 4, reikää pillusi ja perseesi lisäksi, ja suusi. Älä sitten panikoi ja lopeta vahkoaminen ja odota sitten ma sen reikäsi kanssa. Kokeile sitä seksiin.

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:25"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:24"]

[/quote]

Ei kai tää nyt mikään päivystysasia ole, kun mistään ei vuoda verta tmv.

Ap

[/quote]

Vierailija
13/54 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla trolli... :-D

Vierailija
14/54 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:27"]

Asutko paikkakunnalla, jossa olisi joku yksityinen lääkärikeskus auki? Helsingissä lääkärille pääsee vaikka viikonloppuna aamuyöllä, koska päivystykseen eivät välttämättä ota. Ehkä terveysneuvonnassa (ilmainen puhelimitse) osaisivat kommentoida? Vai onko sekin vain helsinkiläisille?

[/quote]

En asu, ei ole erikoislääkäreitä viikonloppuna.

Mä panen nyt tämän koneen kiinni, en halua ottaa vastaan enää näitä kauheita viestejä.

Ap

Vierailija
15/54 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua ei ole kukaan haukkunut vaan toopea toimintaasi.

Ja tuo terveysneuvonta on valtakunnallinen, puhnro on 09-10023.

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:27"]

Okei, te voitte nyt purkaa aggressioitanne tähän ketjuun ja haukkua mua, mä poistun paikalta. Oon oikeasti aivan paniikissa tästä, toivottavasti teille tuli jotenkin parempi olo, kun saitte mua haukkua.

Ap

[/quote]

Vierailija
16/54 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten epparin voi tehdä PAKARAAN? Mistä perseestä se lapsi tuli ulos?

Vierailija
17/54 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 17:29"]Miten epparin voi tehdä PAKARAAN? Mistä perseestä se lapsi tuli ulos?

[/quote]

Hei näsäviisas, ehkä ap tarkoitti että pakaran suuntaan.

Ei minullakaan epparia tehty välilihan suuntaisesti, vaan emättimestä viistosti oikealle, ei peräaukkoa kohti.

Vierailija
18/54 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista täällä on jos yrittää kysyä apua mihinkään lääketieteelliseen vaivaan. Aina pitäisi olla soittamassa päivystykseen, vaikka syytä ei edes olisi. Ettekö osaa ajatella, että ap:sta olisi ehkä ihan kiva saada tietää, mistä on kyse? Vauvapalstalla nyt oletettavasti voi olla joku nainen, joka kärsinyt samasta ja osaa neuvoa, mistä on kyse.

Tsemppiä ap! Älä masennu näistä ilkeämielisistä ihmisistä täällä :) Saat varmasti viimeistään ensi viikolla vastauksen ongelmaasi vaikka sitten lääkäriltä. Koita olla viikonloppu miettimättä asiaa, vaikka vaikeaahan se on.

Vierailija
19/54 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap:n vaiva taida olla mikään niin akuutti, että pitäis päivystykseen lähteä ja viedä aikoja joiltain oikeasti sairailta. Tai että pitäisi maksaa erikoislääkärille viikonloppuna. Kyllä minäkin etsisin ensimmäisenä netistä tietoa.

Vierailija
20/54 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha valittaa! Jos on oikeesti huolissaan, niin järkevä aikuinen etsii vastauksia ihan muualta kuin AV:lta. Tuollaisen kysely täältä on vaan vitun tyhmää, koska edes palstaileva lääkäri ei tuohon mitään pysty etänä sanomaan. Siis ihan turha kitistä, jos sulle tästä muut sanoo. "Yhyy kaikki on mulle ilkeitä ja vaa vittuilee, vaik mä arvasin sen jo etukäteen ja laitoin sen jo aloitukseenkin! En enää leiki teidän kaa!" xD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi