Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet/teet, jos kassalla seuraava asiakas laittaa tavaroitaan hihnalle

Vierailija
10.05.2014 |

vaikka sinulla on vielä puoli kärryllistä tavaraa lastaamatta hihnalle?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen että hän haluaisi minun maksavan osan ostoksistaan.

Vierailija
2/45 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa ajatteleminen riitä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyynnyn, mutta haluan ärsyttää tuota ihmistä esittämällä rauhallista ja kohteliasta.

Vierailija
4/45 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 16:14"]

Ei kai tuossa ajatteleminen riitä??

[/quote]

Mitä siis teet?

Vierailija
5/45 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ajatus. Yleensä sanonkin, ystävällisesti huumorilla tietenkin, että maksan vaan omani, kiitos! :)

Vierailija
6/45 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ärsyttää, saati kun tupakka-automaatista odottaa askeja tulevaksi, niitä saa sitten toisen asiakkaan ostoksista kaivella. En tiedä kehtaako kassaa pyytää joskus pysäyttämään hihnan, kun harvoin käy kaupassa niin niitä askejakin saa tovin odotella.

Kerran jouduin nostelemaan kärryllisen tavaraa suoraan kassan käteen kun joku nosteli tavaransa siihen liian aikaisin.

Vierailija
7/45 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn paljon kaupassa ja täytyy kyllä sanoa, että tällainen ap:n esittämä tilanne on ainakin omalle kohdalleni sattunut todella harvoin. Jos on näin käynyt, niin takana tullut asiakas on huomannut miltei heti oman virheensä ja ottanut tavarat pois tai ehkä pari kertaa olen itse sanonut jotain tyyliin "mulla on vielä tavaroita".

Mitään suurempaa dramatiikkaa en kyllä mitenkään saa kuviteltua tuollaisesta tilanteesta.

Vierailija
8/45 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuupin niitä seuraavan asiakkaan ostoksia sen kapulan kanssa taaksepäin. Aina ei mene perille tuokaan vinkki. En vaivaudu sanomaan asiasta. Jos tuo aasiakas ei itse tajua mitään, olkoon tajuamatta.

Vierailija
9/45 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 16:16"]

Käyn paljon kaupassa ja täytyy kyllä sanoa, että tällainen ap:n esittämä tilanne on ainakin omalle kohdalleni sattunut todella harvoin. Jos on näin käynyt, niin takana tullut asiakas on huomannut miltei heti oman virheensä ja ottanut tavarat pois tai ehkä pari kertaa olen itse sanonut jotain tyyliin "mulla on vielä tavaroita".

Mitään suurempaa dramatiikkaa en kyllä mitenkään saa kuviteltua tuollaisesta tilanteesta.

[/quote]

Minun kohdalleni on sattunut muutama ja yleensä ne ovat olleet mummoja. Eivät ole tajunneet mokaansa, mutta laitan vanhuuden piikkiin.

Vierailija
10/45 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lykkään siihen sen kapulan väliin ja sillä kapulalla tökin sen ostokset kauemmaksi.

Jos yhä vaan mättää niitä hulluntahtiin, siinä vaiheessa huomautan asiasta.

Vierailija
11/45 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon aina samat, eli "Ai, sä maksat varmaan nämä minunkin ostokset"...johan lähtee tavarat takasin kärryyn että hujahtaa...

Vierailija
12/45 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö joku oikeasti noin? Uskomatonta röyhkeyttä. En ole koskaan törmännyt tällaiseen törkymöykkyyn, mut jos kohdalle osuisi niin järjestäisin pienen kohtauksen siinä kassalla. Mulla on kova ääni muutenkin niin sais kyllä muutkin kaupassaolijat kuulla miten opetan kassakäyttäytymistä. Toivottavasti kukaan reppana ei osu mun taakse latomaan ostoksiaan siihen ennen kun "seuraava asiakas"-kapula on mun ostosten perässä. 

Vierailija
13/45 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on käynyt noin..ärsytti tosi paljon ja työnsin muutamankin kerran sen kapulan kans sen ostoksia taaksepäin että omat mahtuis hihnalle mutta ei tuntunut vihjettä tajuavan.. ja tietty oli kyseessä "kiireinen uraohjus",nainen

Vierailija
14/45 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi noin Lidlissä kerran. Takana oli venäläinen mies ja rupes vaan tunkemaan omia tavaroitaan hihnalle vaikka mulla oli puolet vielä kärryssä.

Kyllä ärsytti!!! Yritin vaan sitä mukaa työntää niitä ostoksia taaksepäin, kun liukuhihna siirsi niitä eteenpäin. Ja lastasin omia tavaroita siihen.Ja katsoin vihaisesti miestä.

Onneksi tajusi sitten itse olla laittamatta tavaraa lisää siihen hihnalle.

Kyllä marmatin omalle miehelleni siitä sit jälkikäteen, ärsytti niin paljon!!! >:-(

Vierailija
15/45 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä voi ihan ystävällisesti toiselle sanoa, että itsellä on vielä tavaroita kärryssä.

Ei pidä olla niin tiukkapipoinen. Ystävällisyys ei maksa mitään.

Vierailija
16/45 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minullekaan usein tuollaista sattunut, tai onko koskaan. Yleenä laitan omia ostoksiani niin siinä hihnan päässä, ettei siihen kukaan muu edes yletä, ellei suoraan kiilaa ohi.

Vierailija
17/45 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pysyn aina ihan siinä hihnan päässä lappaamassa ostoksiani kärrystä/korista. Ei tuu epäselvyyksiä kun ei mene siihen ihan kassan viereen, takanaolija ei välttämättä edes tajua katsoa onko sulla vielä ostoksia, katsoo vaan, että kohdallaan on tyhjää hihnaa.

Vierailija
18/45 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 16:16"]

[/quote]

Omalla 50 vuotisella elämäntaipaleellani en muista ainuttakaan ap:n kuvailemaa tapausta osuneen omalle kohdalleni. Jos tosiaan joskus on joku vahingossa tavaran hihnalle laittanut kesken oman latomiseni, niin on vetänyt omansa nopeasti pois ja vieläpä anteeksipyynnön kera.

Tämä aloitus oli yksi turhimpia nillityksiä, mitä äkkiseltään tulee mieleen.

Vierailija
19/45 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan raivokohtauksen, kuolaan, ärisen, hyppään siihen hihnalle, alan takoa nyrkeillä rintaani, karjun KREEGAH BUNDOLO  MINÄ TAPPAA MINÄ SUOLISTAA HIHNALLELAITTAJA BUNDOLO!

Vierailija
20/45 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää valehdelko. Tuollaista käytöstä tapahtuu jatkuvasti, itselleni viimeksi eilen. Jotkut ihmiset vaan eivät osaa edes normaalia kaupassa asiointia.