Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mt-ongelmat ahdistavat

Vierailija
10.05.2014 |

Lääkärit suhtautuvat kuin lapseen, joka aiheuttaa ärtymystä ja ahdistusta. Ihmisarvoni on mennyt. Kärsin traumaperäisestä ahdistuksesta, seurustelin nuorena huumeita käyttävän väkivaltarikollisen kanssa. Tilanne eskaloitui siihen että hän meinasi huumepäissään tappaa minut, raiskasi ja telkesi asuntoon. Kun viimein pääsin pois, mies alkoi vainota minua. Päästyäni eroon hänestä mieli alkoi käsitellä asioita ja mielenterveys meni. Nyt käyn terapiassa ja mttllä, mutta ikävästi on tullut muiltakin lääkäreiltä tämä sivuhomma. Minulla on hyvin usein vti, jota ei tunnuta enää uskovan. En pääse edes labrakokeisiin, enkä saa lääkekuuria. Pitää käydä yksityisellä, jossa on aina katsottu virtsanäyte. Ja tulehdus on ollut.

Migreeniin en uskalla hakea apua, joten yritän selvitä normaaleilla lääkkeillä. Sairastelen muutenkin jatkuvasti, on flunssaa, vatsatautia, migreeniä, huimausta, akne jne. mutta mihinkään ei uskalla enää hakea apua. Kaaduin pyörällä ja löin pääni, mutta tk:sta sanottiin että jos pystyn soittamaan niin ei tarvitse tulla käymään.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 13:05"]Sairastelusi varmasti osin psykosomaattista. Vaadi päästä eri lääkärille, joka kuuntelee sinua. Onko sinulla lääkitys vai vain terapia?

[/quote]

Rauhoittava lääkitys ja terapia. Minullekin sanotaan että oireilu on psykosomaattista, mutta esim. Migreeni minulla on ollut aina, samoin astma, vtistäkin tahdon että tulehdusarvot katsotaan. Aknen näkee jokaineb vastaantulija. Huimauksesta en ole puhunut ja sairaanakin pysyn kotona.

Vatsavaivani ovat psykosomaattisia ainakin nähtävästi. Niihin en ole edes hakenut apua. Minulla olisi viikoittain lääkärille asiaa, mttllä lääkäri kehottaa hakeutumaan jos jonkinmoisiin tutkimuksiin. En kehtaa!

Vaikka olen ahdistunut, tiedän etteivät ongelmani ole psykoottisia. Ahdistustakin pystyn kontrolloimaan rauhoittavilla hyvin. Mutta se tunne kun lääkäri puhuu sinulle kuin pikkulapselle. Tuntuu ettei ihmisarvoa enää ole. Entä sitten kun saan traumani käsiteltyä? Jatkuuko tämä lässyttäminen ja päänsilittely? Tulenko enää koskaan saamaan asiallista palvelua?

Vierailija
2/2 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastelusi varmasti osin psykosomaattista. Vaadi päästä eri lääkärille, joka kuuntelee sinua. Onko sinulla lääkitys vai vain terapia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän