Mieheni katselee muita naisia :(
Hermo menee, enkö enää kelpaa miehelle, kun pitää muita katsella. Voisi edes olla katselematta silloin, kun mä olen itse paikalla.
Kommentit (11)
Mun mies ei onneksi katsele ainakaan mun seurassani. En voisi olla miehen kanssa, joka ei omaa vaimoaan sen vertaa kunnioittaisi.
Minun mieheni yrittää olla katsomatta minun seurassa mutta huomaan sivusilmällä kun se jää toljottamaan jotain. Joten en ole suuttunut kun minkäs tuollainen reppana mies luonnolle voi. Yritys on kova, mutta silti katseet eksyy. Täytyy kyllä myöntää että vaikka en itsekään tarkoituksella katso, niin huomaamatta sitä jää tuijottamaan komioita miehiä. Voi siis olla että miehesi ei edes huomaa omaa katseluaan. Muistuta asiasta leikkimielisesti mutta älä suutu..? Voisi olla yksi vaihtoehto?
Ihan normaalia. Ei se sulta ole pois. Eikä se tarkoita, että haluaa vaihtaa. Parasta on jos huomaa, että mies katselee muita naisia, jotka muistuttaa omaa vaimoa. ;)
Katsomisessa ei ole mitään pahaa. Eihän ihminen nyt parisuhteen myötä muutu sokeaksikaan. Itsekin katselen ''muita miehiä'', ja facebookissa tykkäilen ystävieni komeista kuvista (toki kuin myös naispuolisten ystävien kauniista kuvista). Mieheni tekee samaa, mielestäni asiassa ei ole mitään keskusteltavaa.
Eri asia tietty jos haukkuu sinua ja ohikulkijoista ääneen esittää 'kato tota persettä ''treenaisit säkin joskus'' tyylisiä kommentteja.
Mieluummin kai kuitenkin naisia kuin miehiä?
Niin minäkin katselen muita naisia. Ja nautin kun naiseni katsoo muita miehiä ja miehet häntä. Emme kumpikaan ymmärrä, mitä pahaa katseissa on.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 12:05"]Se on ihan normaalia että sun itsetunto kärsii nyt kun olet raskaana mutta tuohon on pakko vaan asennoitua. Muista että mitä enemmän valitat ja näytät surkeaa naamaa sitä intensiivisemmin miehen katse vaeltelee muiden naisten pepuilla.
Hyvä itsetunto, hymy huulille ja hunakaisia katseita miehen suuntaan. Se nyt vaan on niin että miehet ovat itserakkaita olioita ja tarvitsevat tuollaista vaikka kaiken järjen mukaan huomiota tarvitset sinä. Saat sitä kuitenkin vaan jos ensin olet itse huomionut miestä. Usko mua. Vedän miehiä höplästä kymmenen nolla aina kun haluan. Niin kotona kuin töissä;)
[/quote]
Aika monet naiset luulevat vetävänsä miehiä höplästä, vaikka mies vain antaisi naisen luulla niin. Hassuimpia ovat naiset, jotka luulevat vähän rintavakoa vilauttamalla ja flirttailemalla saavansa miehen tekemään tahtonsa mukaan, vaikka mies olisi pyynnöstä tehnyt saman asian muutenkin, mutta tietää että hiukan "vastaan panemalla" saa naisen vilauttelemaan paikkojaan ja kiehnäämään ympärillä. :D
Niin ne katselee muutkin miehet, sellasia ne vaan on. Munkin mies katselee ja sitten itkee kun muut miehet katselee mua.
Se on ihan normaalia. Ei se katselu pahaa ole.
Meille pitäisi tulla pian lapsi, ei mun mielestä silloin muita katsella. Olo on ihan kamala, mitä tässä pitäisi tehdä?
ap
Se on ihan normaalia että sun itsetunto kärsii nyt kun olet raskaana mutta tuohon on pakko vaan asennoitua. Muista että mitä enemmän valitat ja näytät surkeaa naamaa sitä intensiivisemmin miehen katse vaeltelee muiden naisten pepuilla.
Hyvä itsetunto, hymy huulille ja hunakaisia katseita miehen suuntaan. Se nyt vaan on niin että miehet ovat itserakkaita olioita ja tarvitsevat tuollaista vaikka kaiken järjen mukaan huomiota tarvitset sinä. Saat sitä kuitenkin vaan jos ensin olet itse huomionut miestä. Usko mua. Vedän miehiä höplästä kymmenen nolla aina kun haluan. Niin kotona kuin töissä;)