Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisilla on yllättävän vilkasta seksielämää

Vierailija
17.12.2020 |

"Kolmekymppinen nainen, jolla on ollut 50 seksikumppania, ei ole enää poikkeus.

– Kun kysyn kolmekymppiseltä naiselta, paljonko hänellä on ollut eri seksikumppaneita, yleensä nainen alkaa laskea ja kun pääsee 30:een, ei jaksa enää laskea pitemmälle, naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri, LKT Anneli Kivijärvi kertoo."

http://www.turkulainen.fi/artikkeli/258227-naisilla-on-yllattavan-vilka…

Kommentit (946)

Vierailija
21/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ollut niin että se on se 5-10% miehistä joilla on se 500 kumppania elämässään?

Käyvät pienen pitäjän naiset läpi teinistä isoäitiin. Parhaiden kanssa useamman kerrankin.

Vierailija
22/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia sovinisteja on vanhat naiset.

Vierailija
24/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivijärven kovakouraisuuden takia meinasi raskaus mennä kesken.

Vierailija
25/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän usein miesten kanssa. 

Mitä sitten?

Jokaisella heteroseksikerralla mukana on myös mies. = Miehillä on yllättävän vilkasta seksielämää.

Luitko edes kommenttia numero 7? Täällä vielä joku toinenkin teeskentelee tyhmää kuin sinä. Kyllä te oikeasti tiedätte, että seksi jakautuu hyvin epätasaisesti miesten kesken. Itse olen ollut vain neljän naisen kanssa ja olen kohta 32-vuotias. Tuo aloituksen esinerkkinainen menee heittämällä ohi minusta...

Voivoi sentään. Jonkun olisi varmaan pitänyt aikanaan kertoa, että seksi liittyy ihmissuhteisiin, ei sitä jaella kuin kansalaispalkkaa, saati siihen ole oikeutusta vain palliperusteella, vain koska joku on mies.

Liittyykö se ihmissuhteisiin niillä naisilla, joilla on ollut yli 50 kumppania? Eikö seksiä ole ollut tarjolla heille niin kuin kansalaispalkkaa? En oikein tajua, miksi et ymmärrä tätä sukupuolten välistä epäsuhtaa. Pitääkö se vääntää sinulle rautalangasta?

Kyllä liittyy. Jotta kaksi ihmistä harrastaa seksiä, pitää molempien haluta sitä. Kummalla tahansa on myös oikeus olla haluamatta. Aliarvioit muuten miehiä pahasti esittämällä, että he ovat tarjolla jossain hyllyllä, aina valmiina jokaisen vastaantulevan naisen poimittavaksi. Vapaa tahto.

Vierailija
26/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavaa.

Silti klikkasit keskustelun auki vaikka kuvottaa? Kokeile hapankorppua ja suolakurkkua, se auttoi itselläni raskauspahoinvointiin.

Vierailija
27/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Murto-osan miehistä. Ei seksi jakaudu tasan miesten kesken.

Ei mutta ei naistenkaan.

Vierailija
28/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä mikä idea tuossa on. Jos miettii 30v naista, joka on mitä aloittanut seksielämän arvokkaasti 18v.  Siinä on 12v aikaa harrastaa 50 kumppanin kanssa seksiä, eli about 4 kertaa vuodessa. No ei kuulosta kauhean isolta määrältä? 

Vierailija
29/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä todistaa, että N=H

Haluttava? Himokas? Hauskaa seuraa? Hilpeä?

Vierailija
30/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M40 kirjoitti:

Ei mulle kukaan halua antaa pil*ua.

Ala harrastamaan hyvää seksiä sen sijaan että haluat vain "saada pi**ua" niin ehkä naiset olisi vähän innokkaampia. 

Vierailija
31/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten?

Jokaisella heteroseksikerralla mukana on myös mies. = Miehillä on yllättävän vilkasta seksielämää.

Luitko edes kommenttia numero 7? Täällä vielä joku toinenkin teeskentelee tyhmää kuin sinä. Kyllä te oikeasti tiedätte, että seksi jakautuu hyvin epätasaisesti miesten kesken. Itse olen ollut vain neljän naisen kanssa ja olen kohta 32-vuotias. Tuo aloituksen esinerkkinainen menee heittämällä ohi minusta...

Minäkin olin 32-vuotiaana ollut vain neljän kanssa. Bestikseni (nainen) on neitsyt vieläkin. :)

Vierailija
32/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Murto-osan miehistä. Ei seksi jakaudu tasan miesten kesken.

Myös murto-osa naisista. Suurin osa kun on parisuhteissa.

Pata kattilaa.

Vierailija
33/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se on keneltäkään pois jos joku harrastaa seksiä eri kumppaneiden kanssa? Jos ei esimerkiksi löydä sopivaa kumppania vakavaan suhteeseen, pitäisikö olla ilman seksiä? On niin väärin vielä tänä päivänä pitää naista halpana jos hänellä on ollut useita kumppaneita, kun taas miehiä sama asia ei koske.

Se, että sinkkuna harrastelee paljon ei todellakaan korrelisoi sitä että suhteessa ei kykenisi olemaan uskollinen.

Vierailija
34/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on ankka. Kuten jo ensimmäisten viestien joukossa todettiinkin, niin linkin takana ei ole mitään.

Älkää lähtekö näihin provoihin.

Vierailija
35/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten?

Voivoi sentään. Jonkun olisi varmaan pitänyt aikanaan kertoa, että seksi liittyy ihmissuhteisiin, ei sitä jaella kuin kansalaispalkkaa, saati siihen ole oikeutusta vain palliperusteella, vain koska joku on mies.

Liittyykö se ihmissuhteisiin niillä naisilla, joilla on ollut yli 50 kumppania? Eikö seksiä ole ollut tarjolla heille niin kuin kansalaispalkkaa? En oikein tajua, miksi et ymmärrä tätä sukupuolten välistä epäsuhtaa. Pitääkö se vääntää sinulle rautalangasta?

Kyllä liittyy. Jotta kaksi ihmistä harrastaa seksiä, pitää molempien haluta sitä. Kummalla tahansa on myös oikeus olla haluamatta. Aliarvioit muuten miehiä pahasti esittämällä, että he ovat tarjolla jossain hyllyllä, aina valmiina jokaisen vastaantulevan naisen poimittavaksi. Vapaa tahto.

Tarkistetaan parhaat panokumppanit, josko jostakin olis kumppaniksi.

Kannatan ajatusta!

Vierailija
36/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä on, kenellä ei.

t. kolmikymppinen nainen, 1 seksikumppani

Vierailija
37/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikkilinkki. Eikö aitoa todistetta löytynyt?

Vierailija
38/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten?

Tarkistetaan parhaat panokumppanit, josko jostakin olis kumppaniksi.

Kannatan ajatusta!

? Ihan mikä toimii kenelläkin.

Vierailija
39/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu väärän tiedon levittämisenä.

Vierailija
40/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä on, kenellä ei.

t. kolmikymppinen nainen, 1 seksikumppani

Kolmekymppinen nainen, 0 seksikumppania.

Pitäisikö heittäytyä nyt lattialle ja vetästä itkupotkuraivarit, kun tämä seksi jakautuu nyt niin epätasaisesti myös meidän naisten välillä? Sitähän nuo muutama mieskin täällä tekee.