Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En merkitse miehelle mitään!

Vierailija
10.05.2014 |

Mies asuu ja on ulkomailla töissä. Nyt tulee viikoksi lomalle suomeen. Eilen puhelimessa sanoi, että sillä pitää käydä vanhempiensa luona ja olla siellä myös yötä. En ymmmärrä miksi siellä yötä pitäis olla, eikö riitä että käy päivän mutkan siellä kun sen lapsuudenkoti kuitenkin on tuossa naapuripitäjässä. Ei olla nähty miehen kanssa pitkään aikaan ja tuntuu siltä että sille kaikki muu on tärkeämpää kuin minä. Oisin halunnu olla miehen kanssa kaikki päivät nyt kun ollaan vihdoin yhdessä ja raskauttakin pitäis yrittää kun nyt ovulaatio osuu ensi viikolle. Oon kuitenkin tosi epävarma mitä mies haluaa ja merkitsenkö sille enää yhtään mitään.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kasvaa? Ollaan oltu miehen kanssa yli 15 vuotta yhdessä eli ei olla mitään teinejä enää!! Meillä on takana lapsettomuutta eli tosi vaikeaa on ollu ja sitten se sen työ ulkomailla. Kyllä tämä tarpeeksi rankkaa on ollut, anteeksi vaan! Mies ei ole menossa äitienpäiväksi kotiin vaan ensi viikolla. Olisi voinut käydä siellä päiväseltään mun mielestä mutta äidin mieliksi pitää jäädä kuulemma yöksi ja olivat sopineet sen jo puhumatta ensin mun kans että sopiiko se mulle! Luulen että miehellä siinä taka-ajatuksena jäädä sinne kuitenkin juomaan kun kerran yöksi pitää jäädä. En voi mennä allergian takia siellä käymään ainakaan yöksi koska niillä on lemmikkejä. Enkä muutenkaan oikeen anopista tykkää hirveesti kun on niin itsekäs ja määräilevä ihminen ja kohtelee mua huonosti aina.

Ap

Vierailija
22/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana olet! Oletteko naimisissa? Mies on päässyt sinusta kauas, mutta sinäpä roikut kynsin hampain hänessä, etkä tajua päästää irti. Meinasit vielä lapsenkin pykätä tähän saumaan? Ei se mieskään kyllä mikään ruudin keksijä ole kun ei ole lempannut sinua jo pois vaikka taatusti hänellä on siellä ulkomailla muitakin viritelmiä. Miksi miehesi pitää sinua täällä varalla? Vai onko hänen tavaroitaan sinun luonasi vielä sen verran paljon, että hän käy nyt katsomassa ja sopimassa vanhempiensa luona mihin ne sieltä sinun luotasi viedään. Anna raukan nyt olla rauhassa, voit vaikka pinota hänen roinansa siihen oven viereen valmiiksi odotellessasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 08:55"]

Äitienpäivä, kenties? Et kertonut, että minkä ikäinen siippasi anoppi o? Jos alkaa olla ne 'viimeiset hetket' nähdä oma äiti, en epäröisi hetkeäkään...

[/quote]Ei se siippa anoppiaan ollut menossa tapaamaan, vaan omaa äitiään. AP: n äidin iällä tässä jutussa ei ole merkitystä.

Vierailija
24/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Pitäisi lastakin yrittää?? Why. Tuntuu ettet merkitse miehelle mitään mutta "pitäisi lastakin yrittää"... Voi hyvä ihminen. Kasva itsenäiseksi aikuiseksi, äläkä pliis yritä lasta ennen sitä. Vaikea ymmärtää tämän porukan järjenjuoksua jossa lapsia tehdään miettimättä ja muka ratkaisukeinoksi parisuhteen ongelmiin. Voin kertoa salaisuuden ihan etukäteen: ei tule toimimaan tuo ratkaisukeino.

Vierailija
25/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitkin vastannut samaan aikaan. Joo, mutta samat neuvot pätevät yhä, eli kokoa hänen tavaransa siihen oven viereen ja päälle printtaa avioerohakemus valmiiksi täytettynä. Voit miettiä ennen miehen käymistä myös epäselvien tavaroiden jakamiset ja sinun ehdotuksesi asiasta. Kyllä se siitä, anna miehelle oma elämä takaisin ja irroita sinäkin kyntesi ja hampaasi hänestä.

Vierailija
26/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo mies yritä ottaa etäisyyttä kun on kerran ulkomaille asti paennut ja ei edes lomilla halua nähdä? Ei vain ehkä uskalla laittaa kissaa pöydälle. Eli kyllä, et merkitse miehelle mitään. Vedä tästä omat johtopäätöksesi ja toimi niiden mukaan.

Vierailija
27/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap kohtuuton. Mene mukaan osaksi aikaa jos haluat, yövy kotonasi, mies tulee seuraavana päivänä.

Vierailija
28/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tästäkin asiasta pitäisi puhua sen miehen kanssa, eikä valittaa täällä, mitä se auttaa että täältä keräät ilkeät kommentit?

Vierailija
29/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin miehelle eilen puhelimessa että jos se kotona yötä käyminen on tärkeämpää kuin minun kans oleminen niin voi mennä sitten suoraan koko viikoksi sinne kotiin. Täytyy varmaan sitten alkaa pakkaan nuo miehen tavarat valmiiksi oven eteen että saa ne siitä käydä noukkimassa kyytiin.

Ap

Vierailija
30/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ehkä ollut viisasta antaa kaikki info tuossa aloituksessa...? Silti, kuulostaa kyllä siltä että miehesi yrittää ottaa välimatkaa... Olette olleet 15 vuotta yhdessä, varmasti olette siis aikuisia, ja silti miehesi menee KOTIIN kun menee äitinsä luo? Päästä irti, se lapsi ei ole ratkaisu tilanteessanne! Niin, mitäs miehesi on tuosta lapsiasiasta muuten mieltä?

Vierailija
31/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 09:31"]

Sanoin miehelle eilen puhelimessa että jos se kotona yötä käyminen on tärkeämpää kuin minun kans oleminen niin voi mennä sitten suoraan koko viikoksi sinne kotiin. Täytyy varmaan sitten alkaa pakkaan nuo miehen tavarat valmiiksi oven eteen että saa ne siitä käydä noukkimassa kyytiin.

Ap

[/quote] No nyt tulee järkevää puhetta. Laita viesti miehelle, että varaa vähän reilumman kokoisen auton tullessaan, käy vaikka vuokraamassa ison pakun jostakin. Vaihdat lukot ennen sitä ja teet vähän paperitöitä niin olet valmis toivottamaan miehen tervetulleeksi eteiseen vartiksi. Kenellekään ei tarvitse selitellä mitään, voit sanoa vain, että kasvoitte erillenne ja harkinnan jälkeen päätitte näin.

Vierailija
32/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siksihän minä juuri olenkin epävarma kun mies tekee aina niinku haluaa eikä välitä mun tunteista yhtään. Oon surru tätä lapsettomuutta jo vuosia. Kyllä se mies on sanonut että haluaa lapsia, mutta sitten ei tee asian eteen mitään. Meillä nyt lapsettomuushoitoihinkin jonotus menossa ja mies on luvannut tulla suomeen mutta pelkään ettei tulekaan. Sitten olis sekin jonotus ihan turhaa. en minä ota siitä enää mitään selvää, mitä se haluaa. Enkä tiedä enää itsekään mitä tässä pitäisi tehdä.

Ap

Vierailija
33/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkopuolisen silmillä tuo on selvä tapaus ilman muttia, sinä näet sen tietenkin asianomaisena eri tavalla. Kunnon keittiönpöytäkeskustelu olisi paikallaan kun mies Suomeen tulee. Sinuna en enää tilanteen selvittämistä vitkuttelisi, vaan nostaisin kissan pöydälle heti ja puhuisin niin kauan kunnes asiat ovat teille molemmille täysin selvät.

Vierailija
34/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikooko sun mies asua ulkomailla silloinkin jos saatte lapsen?

Vierailija
35/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 10:00"]

No siksihän minä juuri olenkin epävarma kun mies tekee aina niinku haluaa eikä välitä mun tunteista yhtään. Oon surru tätä lapsettomuutta jo vuosia.

Ap

[/quote]

Olen pahoillani puolestasi. Ei näytä siltä, että suhde etenisi mihinkään sellaiseen suuntaan, jota sinä haluaisit.

Vielä tuo aiemmin mainitsemasi, että mies haluaa mennä ryyppäämään yön yli lapsuudenkotiinsa... (tai en ole varma tarkoititko ihan ryyppäämistä, mutta kuitenkin juomista niin paljon, ettei voi ajaa takaisin kotiin).

Surullinen tilanne, jos olet 15 vuotta kuluttanut elämästäsi tämän miehen kanssa ja lasta toivonut.

Vierailija
36/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 10:31"]

Aikooko sun mies asua ulkomailla silloinkin jos saatte lapsen?

[/quote]

Ei aio. Sanoo koko ajan lopettavansa työt ulkomailla ja tulevansa Suomeen.

Vierailija
37/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun pitää nyt lopettaa miehessä roikkuminen. Kuulostat vähän siltä, että miehen ulkomaillakin ollessa elät vaan sitä varten, kun mies taas tulee. Ehkä sun pitäis nyt hankkia oma elämä. Lopettaa se miehen odottelu.

Jos täyspäinen mies menee naimisissa ollessaan ulkomaille töihin, se asia sovitaan, että "Olen nyt tästä ajasta tuohon päivään asti" siellä. Ei niin, että on joku epämääräinen aika ja sit mies lupailee, että joo joo mä kohta lopetan siellä. Kuulostaa siltä, että miehesi on lähtenyt ulkomaille sinua karkuun. Kyllähän sitä normiavioliitossa olevalla miehellä on ensin oma vaimo mielessä, jonka luo mennään ensin eikä äidin tai ainakin sieltä on kiire yöksi pois (panemaan, jos viikko kausii ilman, jos siis on ollut, jla siis ei petä) vaimon luo.

Kuulostaa siltä, että ahdistat miestäsi. Anna hänelle se elämä, jonka hän nyt tarvii ja haluaa. Päästä irti.

Vierailija
38/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko miehesi on ollut ulkomailla töissä? Kuinka usein hän tulee sieltä lomile? Minkälainen suhteenne oli, kun hän päätti ottaa työn? Lähtikö hän jotakin suhteenne ongelmia karkuun?

Tuossa lapsiasiassa on jotain häikkää. Tuntuu, että sinä haluat lasta, ei miehesi.

Vierailija
39/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti aavistelet suhteessa paljon epävarmuutta, kun otat niin vakavasti yhden yön poissa luotasi. Minusta on aivan ymmärrettävää, että hän menee yhdeksi yöksi kotiinsa. Siellä hänellä on äiti, joka on tietysti hyvin tärkeä ja hyvä niin. Jotkut lapset unohtavat vanhempansa. Tietysti kun koetatte saada lasta, saattaa tärkeä hetki kulua juuri tuolla äidillä. Voisiko ajankohdasta neuvotella tai voisitko mennä mukaan? 

Jos teidän suhteenne on luottamuksellinen ja rakastava, te varmasti pystytte juttelemaan tästäkin asiasta hyvässä hengessä. Ja muistakin mieltä painavista asioista. Kerro hänelle, että tunnet jääväsi syrjään. Yritä kuunnella tarkasti, mitä mies kertoo. Hyvähenkinen keskustelu tuo läheisyyttä ja luottamusta siihen, että yhdessä teillä on kykyä tehdä elämästänne molemmille hyvä.

Moni on täällä arvellut, että suhteenne on etääntynyt. En päättelisi näiden tietojen perusteella sitä, mutta lähentyä se kyllä voisi.

Vierailija
40/48 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei rakasta sinua. En tunne teitä joten tiedän että on rohkeaa sanoa näin, mutta kertomasi perusteella miehesi ei ole millään tasolla sitoutunut sinuun ja teidän yhteiseen elämäänne, mutta ei ole munaa tarpeeksi viheltää peliä poikki. Sanoo sulle vaan kyllä kaikkeen, ja palaa sitten omaan elämäänsä ulkomaille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä