En merkitse miehelle mitään!
Mies asuu ja on ulkomailla töissä. Nyt tulee viikoksi lomalle suomeen. Eilen puhelimessa sanoi, että sillä pitää käydä vanhempiensa luona ja olla siellä myös yötä. En ymmmärrä miksi siellä yötä pitäis olla, eikö riitä että käy päivän mutkan siellä kun sen lapsuudenkoti kuitenkin on tuossa naapuripitäjässä. Ei olla nähty miehen kanssa pitkään aikaan ja tuntuu siltä että sille kaikki muu on tärkeämpää kuin minä. Oisin halunnu olla miehen kanssa kaikki päivät nyt kun ollaan vihdoin yhdessä ja raskauttakin pitäis yrittää kun nyt ovulaatio osuu ensi viikolle. Oon kuitenkin tosi epävarma mitä mies haluaa ja merkitsenkö sille enää yhtään mitään.
Kommentit (48)
No voi herranduudelis, mies ei kerkiä äitienpäiväksi sinne niin menkööt sitten kun voi! Ja antaa olla yötä! Tiesitkö että ei se mies äitiäänkään ole nähnyt pitkään aikaan? On siellä kuitenkin vaan YHDEN yön, loput sun kanssa! Suosittelisin kuitenkin jättämään miehen, saa etsiä arvoisensa naisen kun sinä et osaa häntä arvostaa.
Sovittiin että lähtee sinne vuodeksi. Nyt kolme vuotta siellä jo ollut koska työllisyystilanne Suomessa huono. Käyn siellä aina silloin tällöin mutta asumaan en sinne halua koska en viihdy siellä eikä mulla ole siellä maassa ketään. Nyt on paljon ollut riitaa asian takia koska haluaisin että tämä kaukosuhteessa eläminen nyt päättyisi tavalla tai toisella. Meillä menee ihan hyvin silloin kun ollaan yhdessä mutta sitten kun ei niin tulee paljon riitaa ja epävarmuutta. Olenhan kuitenkin kolme vuotta jo kestänyt tätä etäällä asumista. Haluaisin, että ei olis näin turvaton olo koko ajan ja että tulevaisuutta voisi suunnitella jotenkin mutta nyt tämä tilanne on ihan todella epävarmuudessa elämistä ja kun haluaisin vielä niitä lapsiakin.
Ap
Olet itsekäs! Tietenkin mies haluaa nähdä perhettään, jä nyt hänellä on pain lapsuuden perhe ja seurustelu kumppani. Sinä ja miehesi ette ole perhe koska ei ole lasta.
Oho, kauan olet yksin ollut. En itse olisi moiseen lähtenyt, se eka vuosi olisi riittänyt ja sitten olisin alkanut miettimään jaksanko enää elämää, jossa mies on vain käymässä silloin tällöin, mutta jonka kanssa ei arkeaan voi jakaa oikeasti. Täällä on kuitenkin vain se yksi elämä ja tuollainen elämä on aika turhauttavan tuntuista varmasti. Mietipä ihan paperille plussat ja miinukset yhdessä ololle. Anna paperin olla pöydällä ja lisää asioita siihen kun niitä mieleen tulee. Jos rohkenet, pyydä myös miestä tekemään sama.
Ainakin minulle olisi kolmessa vuodessa tullut jo useaan kertaan mieleen, että pistän jutun poikki ja alan rehdisti katsomaan muita miehiä ja hyvinkin olisin voinut tehdä muutakin kuin vain miettiä asiaa.. Se miehen äidillä käynti ei juuri haittaisi, se lähinnä vahvistaisi ajatuksiani.
Mies on nyt löytänyt jonkun uuden siellä toisessa maassa ja haluaa kertoa asiasta ensin omille vanhemmilleen.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 11:39"]
Olet itsekäs! Tietenkin mies haluaa nähdä perhettään, jä nyt hänellä on pain lapsuuden perhe ja seurustelu kumppani. Sinä ja miehesi ette ole perhe koska ei ole lasta.
[/quote] Täh? Toka lause meni ohi, kirjoittaisitko sen uudelleen.
Ei mulla ole sitä vastaan mitään että käy tapaamassa vanhempiaan mutta kun viettää siellä sen kokonaiset kaksi päivää niin se on taas meidän suhteelta pois! Mies ehtii olla mun kans vaan neljä päivää. En halua että jää sinne ryyppäämään jota suuresti epäilen. Sitten tulee krapulassa sieltä pois ja seuraavana päivänä lähteekin sitten jo suomesta. Ihmisillä nyt tuntuu olevan vaikea ymmärtää tätä!
Ap
Ap, kerropas vielä kuinka kauan mies on ulkomailla ollut ja oliko lähtiessä sovittuna kuinka kauan hän siellä on? Miksi et muuten mennyt mukaan, harkitsitteko asiaa edes? Tai ehdottiko jompi kumpi sitä? (Mä olen itse irtisanoutunut vakituisesta mukavasta työstä ja lähtenyt miehen kanssa ulkomaille komennukselle kaksi kertaa.) Minkälainen suhteenne oli ennen ulkomaille muuton ajatusta, sitä miettiessänne ja kun mies sinne lopulta yksin lähti? Kuinka usein mies Suomessa käy? Minkälainen suhde teillä on silloin? Riitelettekö, jutteletteko yhtään vai miten nämä ajat ovat sujuneet? Soitteletteko, viestittelettekö ja pidättekö tiiviisti yhteyttä kun mies on muualla?