Kuka noudattaa WHo ohjeita jouluna? maski päähän sukulaistenkin keskellä!
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/6fc88345-0d76-47c5-a9e5-019bc34bdf9b
WHO:n ohje myös suomalaisille: maskit päälle, kun näette sukua joulun aikana!
lol. joulupöydässäkin varmaan maski päällä syödään jouluruokaa !
Kommentit (11)
Kyllä minä kaikkein mieluiten haluan viedä ihan itse joulutuliaisiksi mummulle koronan. Tätä hetkeä on odotettu koko vuosi.
Lisää hölmöjä kysymyksiä?
Ei tarvitse maskeja kotona koska olemme sopineet läheisten kanssa, että kaikki viettävät tämän joulun ja uuden vuoden omassa kodissaan
Maskifetisteiltä mopo karannut ihan täysin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä kaikkein mieluiten haluan viedä ihan itse joulutuliaisiksi mummulle koronan. Tätä hetkeä on odotettu koko vuosi.
onko sinulla korona? jos on sitten suositellaan karanteenia
Olemme samassa talossa, mutta jokainen viettää joulun omassa huoneessaan. Ovenraot on tilkitty huolellisesti, jokaisella on oma ulosteämpäri nurkassa ja joulunajan ruoat viedään heti joulupyhien alussa huoneeseen. Toisillemme sitten soittelemme puhelimella. Maskit tietenkin koko ajan päässä. Joulun loputtua poistumme ikkunoista pois, jotta kontakteja ei pääse syntymään.
Vierailija kirjoitti:
Joulupukki?
Tyhmää käyttää maskia
Ei se suojaa viruksilta ulos eikä sisään.
Myrkytät omalla hiilidioksiinilla, rasitat munuaisia
Ilmaa et saa niin hyvin rasitat sydäntäsi
Tehkää kanteluita niistä tahoista jotka pakottaa maskin käyttöä
Vaatikaa korvauksia
Uutiset 2021 tammikuu
"känninen joulupukki tartutti koronan koko pikkukylään Ahvenanmaalla ja koko Ahvenanmaa kuoli, siitä korona levisi laivalle ja koko laiva kuoli, mutta yksi selvisi Ruotsiin saakka ja levitti korona Ruotsiin ja koko Ruotsi kuoli"
Vierailija kirjoitti:
Voit varmasti jättää vierailun kokonaan pois?
joulukinkun ja laatikot voi soseuttaa blenderillä juomaksi ja maskin reunaan pieni reikä josta voi pillillä imeä joulukinkun ja laatikot naamariin, näin tottelemme whon lakia ja hallitusta oikein