Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisikohan Joulupukin aika vaihtaa alaa ja opetella uusi ammatti nyt kun korona vei pukilta työt?

Vierailija
17.12.2020 |

Ei ainakaan taida kannattaa tänävuonna lahjoja jaella vaan on parempi pysyä Korbatunturilla ja pitää lahjapuketit itsellään. Joten olisiko Joulupukin uudesta alassa ja jouluhommien pysyvästi sivuunjättämisessä jotain itua?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi sanoi eilen, että Jumalaa ei ole, oli kuullut koulussa kaverilta. Joulupukki on, se tuo lahjat. Kysyin: Uskot siis Joulupukkiin, muttet Jumalaan? Lapsi vastasi, että olen nähnyt joulupukin, se on olemassa.

Vierailija
2/3 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi sanoi eilen, että Jumalaa ei ole, oli kuullut koulussa kaverilta. Joulupukki on, se tuo lahjat. Kysyin: Uskot siis Joulupukkiin, muttet Jumalaan? Lapsi vastasi, että olen nähnyt joulupukin, se on olemassa.

Minä olisin vielä nauranut ja sanonut lapselle ettei tällä taida olla kovin korkea ao kun uskoo satuolentoihin. Sama taitaa olla AP:n laita, ei ole penaalin terävimmät hoksottimet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin vielä nauranut ja sanonut lapselle ettei tällä taida olla kovin korkea ao kun uskoo satuolentoihin. Sama taitaa olla AP:n laita, ei ole penaalin terävimmät hoksottimet.

Meillä oli audienssi Tonttulan pukille, tämä lisäsi lapsen uskoa pukkiin. Viime joulun jälkeen lapsi totesi mietteliäänä, että joulupukki oli vähän niinkuin eri näköinen tänä vuonna 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi