Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: oletko nyt ajokunnossa ja onko taloudessa lapsia?

Vierailija
09.05.2014 |

Viime viikonloppuna oli samankaltainen gallup. Itse aloitan, ja KYLLÄ, olen ajokunnossa mutta olen perheetön eikä minun taloudessa ole lapsia. Minun kotona tulee aina niin talonväki kun vieraat olemaan ajokunnossa riippumatta siitä onko paikalla lapsia vai ei.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajokunnossa, 1 lapsi.

Olen aina ajokunnossa (paitsi ehkä 2 kertaa vuodessa) oli lapsi kotona tai ei. Joku muu tuttu saattaa tarvita apua, ja vaikka lasta ei tarvitsisi keskellä yötä lähteä viemään sairaalaan niin minusta lapsi ja alkoholi ei sovi yhteen. Jos lapsi herää keskellä yötä painajaisuneen, ei äidin kuulu olla pienessä sievässä sössöttämässä ettei hirviöitä ole. Kyllä lapsi sen aistii ettei kaikki ole ihan ok, eikä se luo turvallisuudentunnetta. Miehelle suon saunakaljan JOS minä olen kotona. Yksin kotona lapsen kanssa ei IKINÄ juoda. Ei edes yhtä. Meillä ei myöskään vieraat juo, ja saunaillat yms järjestetään niin että lapi on hoidossa (eikä sielläkään minun lapseni seurassa nautita alkoholia). 

Kyllä olen natsi, ja kyllä suvussani on alkoholisteja vaikka kuinka monta. Mutta näin meillä.

Vierailija
42/74 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja on lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, pari kaljaa ja pari lasia viiniä juonut. Yksi alakouluikäinen lapsi, mies töissä. 

Vierailija
44/74 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ajokunnossa.

Mieheni on vesiselvä ja mieheni sisko rajoilla. Meillä on 3 lasta.

Itse hörsin hieman valkkaria :)

Vierailija
45/74 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, on. En kyllä ajaisi vaikka mikä olisi jos tarkkoja ollaan.

Vierailija
46/74 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, muutaman bissen juonut kuten mieskin. Kaksi lasta, 6- ja 8-vuotiaat. Miksi pitäisi olla? 

Vierailija
47/74 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta ei ole autoakaan. What's the point?

Vierailija
48/74 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ja taloudessa lapsia kaksi. 

En omista ajokorttia joten se, olenko ajokunnossa vai en, on ihan sama.

Vierailija
49/74 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN OLE JA ON.

Teetkö nyt ls-ilmon ip:n perusteella? :)

Vierailija
50/74 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole,mutta miksi pitäsi mennä johonkin lasten kanssa tähän aikaan yöstä?????Ja vielä kaatosateessa????Niin ja autollakin vielä ja humalassa..En ymmärrä.

Vierailija
51/74 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset mummolassa ja minä ja mieheni ajokunnossa..

Vierailija
52/74 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset mummolassa ja minä ja mieheni ajokunnossa..

Vierailija
53/74 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennan edelliseen..kahden kotona.nauttien toisistamme..

Vierailija
54/74 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennan edelliseen..kahden kotona.nauttien toisistamme..

Vierailija
55/74 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajokunnossa ja 2 lasta

Vierailija
56/74 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpäs täältä nyt löytyy absolutisteja

Vierailija
57/74 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 00:13"]No nuohan ne vasta sikavanhempia on, jotka eivät edes omista autoa!!! Mitä jos lapsenne haluaa lähteä ajelulle vaikka juuri tämä yönä?!?

[/quote]

Kyllä se on joka lapsen perusoikeus päästä ajelulle vuorokauden ajasta riippumatta jos näin haluaa. Autottomilta ja kortittomilta pitäisi huostaanottaa lapset.

Vierailija
58/74 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ajokunnossa (lääkityksen vuoksi) eikä ole lapsia. Ukko kuorsaa jo.

Vierailija
59/74 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 00:16"]Olen ajokunnossa, 1 lapsi.

Olen aina ajokunnossa (paitsi ehkä 2 kertaa vuodessa) oli lapsi kotona tai ei. Joku muu tuttu saattaa tarvita apua, ja vaikka lasta ei tarvitsisi keskellä yötä lähteä viemään sairaalaan niin minusta lapsi ja alkoholi ei sovi yhteen. Jos lapsi herää keskellä yötä painajaisuneen, ei äidin kuulu olla pienessä sievässä sössöttämässä ettei hirviöitä ole. Kyllä lapsi sen aistii ettei kaikki ole ihan ok, eikä se luo turvallisuudentunnetta. Miehelle suon saunakaljan JOS minä olen kotona. Yksin kotona lapsen kanssa ei IKINÄ juoda. Ei edes yhtä. Meillä ei myöskään vieraat juo, ja saunaillat yms järjestetään niin että lapi on hoidossa (eikä sielläkään minun lapseni seurassa nautita alkoholia). 

Kyllä olen natsi, ja kyllä suvussani on alkoholisteja vaikka kuinka monta. Mutta näin meillä.

[/quote]

En tajua miksei lapsille voi opettaa normaalia juomakulttuuria? Siis sitä että ruuan kanssa lasi viiniä tai saunan yhteydessä kalja on ihan ok. Jos alkoholista tehdään tollanen tabu niin varmasti tulee ongelmia teini iässä. Hyvä että sentään tajuat olevasi natsi.

Vierailija
60/74 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja on. Ei maistu alko ilman seuraa.