G: oletko nyt ajokunnossa ja onko taloudessa lapsia?
Viime viikonloppuna oli samankaltainen gallup. Itse aloitan, ja KYLLÄ, olen ajokunnossa mutta olen perheetön eikä minun taloudessa ole lapsia. Minun kotona tulee aina niin talonväki kun vieraat olemaan ajokunnossa riippumatta siitä onko paikalla lapsia vai ei.
Kommentit (74)
Olen ajokunnossa ja taloudessani on lapsia.
Aina ajokunnossa, lapset isällään.
En ole. Lapsi nukkuu, samoin kuin ajokunnossa oleva isänsä. Tosin meillä ei ole autoa, joten on ihan sama onko kukaan ajokunnossa. Ja nyt on yö, kukaan ei ole lähdössä mihinkään.
En ole ajokunnossa, pötköttelen jo sängyssä pari lonkeroa nauttineena. 3 lasta ollut nukkumassa jo pari tuntia.
Olen aina ajokunnossa, vaikka meillä ei Helsingissä asuessa olekaan autoa. Ajokortti löytyy. 1 lapsi
Hävettääkö kun juopottelette kun lapset on kotona?
Hävettääkö kun juopottelette kun lapset on kotona?
En ole ajokunnossa. Mies taitaa juuri ja juuri olla. Lapset nukkuu.
Mä olen juonut lapsen nukkumaan menon jälkeen 3 siideriä. En ole humalassa. Ei hävetä. -4-
En ole ajokunnossa. En todellakaan.Umpparileikkuuhaava on niin kipeä, etten ole nukkunut pariin yöhön. Lisäksi en sillä kipeällä leikkuuhaavalla ajaisi, vaikka nukkunutkin olisin.
Taloudessa lapsia ja olen yh. Taksit on onneksi keksitty, jos jotain vakavaa sattuisi.
Ei ole ajokorttia, joten en ole koskaan ajokunnossa. Ei ole kyllä lapsiakaan (eikä tule).
Et sitten ap ole koskaan joutunut ottamaan lihasrelaksanttia, migreenilääkettä, jalkasi/kätesi ei ole koskaan murtunut, et ole kärsinyt unettomuudesta yms, yms. Miten voit olla varma, että tulevaisuudessakaan et sim. koskaan liukastu ja kaadu liukkaalla kelillä ja murra jalkaasi?
Olemme miehen kanssa molemmat ajokunnossa, auto ja lapsi löytyy
En ole ajokunnossa mutta eipä meillä autoa olekaan.
Yksi lapsi
En ole eikä ole mieskään. Taloudessa 2 alaikäistä mutta myös täysi-ikäisiä lapsia jotka ajokunnossa
Enpä ole ajokunnossa. Taloudessa on kolme lasta. Tosin ei ole autoakaan.
Ajokunnossa, molemmilla autot, lapset asustavat jo omillaan. Aina oltiin molemmat ajokunnossa kun lapset asuivat kotona..yksi poikkeus, miehen pikkujoulut, joissa ei tosin edes käynyt kymmeneen vuoteen kun oli pieniiä lapsia. Sieltä tulee taksilla, kerran vuoteen!
Kyllä. 3 lasta. Meillä on joku aina ajokunnossa, jos on lapsia paikalla tai ollaan mökillä.