Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset soittelee mulle, kun heillä "on tylsää"

Vierailija
16.12.2020 |

Tää jotenkin onnistuu ärsyttämään mua. Kaverit/tuttavat soittelee, kun ovat tylsistyneitä. "Puhutaan, mulla on tylsää". Itse en hirveästi tykkää puhelimessa jutella. Mulla ei ole tainnut vielä koskaan olla niin tylsää, että olisin sen vuoksi soittanut jollekulle. Soitan silloin kun on jotain tähdellistä asiaa. Tuntuu, että tyypit haluaa, että rupeaisin heitä viihdyttämään. Miten te suhtaudutte tuollaiseen? Vai soitteletko itse kavereille, kun ei ole muuta tekemistä ja haluatte jotain ajankulua?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun otetaan yhteyttä vain kun tarvitaan neuvoa tai terapeuttia. Kukaan ei todellakaan soita huvikseen jutellakseen niitänäitä, että ei sekään ihan ok ole.

Vierailija
2/15 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tollaisia kavereita, enää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juttelen mielelläni puhelimessa, mutta vain, jos toisen asiat kiinnostavat minua. Miksi ap esitätä toisten ystävää tai kaveria, jos heidän asiansa eivät kiinnosta sinua?

Vierailija
4/15 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuun otetaan yhteyttä vain kun tarvitaan neuvoa tai terapeuttia. Kukaan ei todellakaan soita huvikseen jutellakseen niitänäitä, että ei sekään ihan ok ole.

Olet huono ystävä, jos tekopyhästi vain esitätä kiinnostunutta, mutta pidät ihmisiä, joiden asioissa ei ole mielestäsi mitään kiinnostavaa, ystävinäsi. Tai edes tuttavinasi. Mitähän sinä haluat hyötyä heistä?

Vierailija
5/15 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutustelu on mukavaa, että mitään velvoittavaa, vaan rentoa puhetta

Vierailija
6/15 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastaat? Sua ei kiinnosta ne, senkun sanot, saat hankkia uudet kaverit. Kivaa.

Vierailija
7/15 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä juttelen mielelläni puhelimessa, mutta vain, jos toisen asiat kiinnostavat minua. Miksi ap esitätä toisten ystävää tai kaveria, jos heidän asiansa eivät kiinnosta sinua?

Erittäin hyvä pointti! Olen jättänyt monta kaveria taakseni, koska olen huomannut etten ole tarpeeksi kiinnostunut heistä. En tiedä mistä näitä silti sikiää lisää koko ajan... Mutta mulla on myös ystäviä, jotka ovat kiinnostavia ihmisiä, mutta en oikein heidänkään kanssa viihdy kauaa puhelimessa... :D Mieluummin näen heidät livenä, sovittuna ajankohtana. Kun mulle soittaa olen yleensä työn touhussa, luen jotain kiinnostavaa, urheilen jne.... Silloin yllättävä puhelinsoitto tuntuu vain häiritsevältä tekijältä.

Vierailija
8/15 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hyvä pointti! Olen jättänyt monta kaveria taakseni, koska olen huomannut etten ole tarpeeksi kiinnostunut heistä. En tiedä mistä näitä silti sikiää lisää koko ajan... Mutta mulla on myös ystäviä, jotka ovat kiinnostavia ihmisiä, mutta en oikein heidänkään kanssa viihdy kauaa puhelimessa... :D Mieluummin näen heidät livenä, sovittuna ajankohtana. Kun mulle soittaa olen yleensä työn touhussa, luen jotain kiinnostavaa, urheilen jne.... Silloin yllättävä puhelinsoitto tuntuu vain häiritsevältä tekijältä.

Siis tämä oli ap :)

Vierailija
9/15 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä en itsekään jaksaisi käyttää illasta tuntikaupalla turhanpäiväiseen höpöttämiseen. Esim kun olin äitiyslomalla, se oli kivaa, mutta nyt ei vaan aika riitä...

On muuten todella paljon vähentynyt soittelu.

Vierailija
10/15 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vastaat? Sua ei kiinnosta ne, senkun sanot, saat hankkia uudet kaverit. Kivaa.

Olen lopettanut vastailun näille epäkiinnostaville turhanjauhajille. Kyllä ne yleensä saa jutun juonesta kiinni, kun ei todella vastaa puhelimeen, vaikka kuinka monta kertaa yrittäisivät soittaa. Mutta joillakin siihen saattaa mennä jopa vuosi aikaa. Yritetään ja yritetään.

ap

Vierailija
11/15 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin mieluiten tapaan. Toiseksi mieluiten viestittelen. Puhelimessa en mielellään puhu. Olen tehnyt sitä nuorempana kavereiden kanssa mutta se ei ole mulle kovin luontevaa, joten vihjasin että mielummin viestiä. Ne jotka sitten ei halua viestiä on jääneet. Tapaaminen tottakai on parhainta mutta jos asuu kaukana se pitää eka sopia. Muttakun nää puhelut ei ole vaan sopimista. No, ei viestitkään ole, mut kuulumiset voi aika nopsaa niissä kertoa ja sit mennä asiaan.

Vierailija
12/15 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäsi on täydellistä...

Vierailija
13/15 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan hauskaa seuraa sitten. Ole tyytyväinen :)

Vierailija
14/15 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin soiteltiin ennen. Kyllästyin. Nykyään soitellaan vain, kun ovat jotain vailla: apua, neuvoa, rahaa tms. Seuraava askel on, että minulle ei soitella lainkaan. Sitä odotan.

Vierailija
15/15 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lopettanut vastailun näille epäkiinnostaville turhanjauhajille. Kyllä ne yleensä saa jutun juonesta kiinni, kun ei todella vastaa puhelimeen, vaikka kuinka monta kertaa yrittäisivät soittaa. Mutta joillakin siihen saattaa mennä jopa vuosi aikaa. Yritetään ja yritetään.

ap

Mulla se on oma sisarus, joka soittaa noin. Soitin kun oli tylsää.Onko sulla aika jutella? On, mutta ei se tarkoita että tunnin haluaisin kuunnella tikusta asiaa tai vanhoja moneen kertaan kuultuja. Mitään uutta erikoista yleensä ei kuulu.