Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kun alkaa pimentyä, miten teidän kuntoiluharrastuksenne käy?

Vierailija
20.10.2024 |

Minä toivon, että jaksan edelleen tarpoa kuntosalille, vaikka onkin pimeää.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän ajoittaa kävelylenkit valoisan aikaan kotitoimistopäivinä ja viikonloppuisin teen pidempiä lenkkejä. Sunnuntaisin käyn uimahallissa ja pari kertaa viikossa trampoliinitreenissä - ostin uuden otsalampun joten 10 minuutin kävelymatka treeneihin onnistuu kyllä :)

Vierailija
2/11 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilen ja käyn ulkokuntosalilla läpi vuoden. Se kuuluu mun elämään.Tänään on lenkkipäivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuu. Olen saanut rutiinin lähtemiseen ja pimeys tai sää ei vaikuta enää lähtemiseen. Iso muutos entiseen. Kun sitkeästi vaan käy niin kohta sitä lähtemistä ei enää edes mieti.

Vierailija
4/11 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olin eilen ulkona koko päivän, retkellä vieraalla paikkakunnalla noin klo 9-20 että tuli ulkoiltua hyvin

Vierailija
5/11 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se pimeys muka vaikuttaisi? Salitreeni tapahtuu sisätiloissa ja autolla kuljen. Enemmän aurinkoinen hellesää hankaloittaa lähtemistä, kun tekisi mieli jäädä pihalle nauttimaan päivästä ja ottaa vaikka muutama olut. 

Vierailija
6/11 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuu normaalisti. Lenkkeilyyn saan jopa lisämotivaatiota sillä rakastan lenkkeilyä aamupimeällä.

Vierailija
7/11 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastan edelleen 5krt viikossa. Onneksi kentälle saa valot. Pimeys kyllä väsyttää ja vaikuttaa omaan jaksamiseen. 

Vierailija
8/11 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten kun että lenkille lähden ajatellen kellonaikaa. Salille ja uimaan menen pimeälläkin. 

Vierailija
9/11 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraa pitää ulkoiluttaa aamulla, päivällä ja illalla, satoi tai paistoi, oli valoisa tai pimeä.

10/11 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän mä kävelyllä käy taas talvellakin 

Vierailija
11/11 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenniin alkaa pimentyä? Pimentymään alkoi jo aikoja sitten. Missä pöllyssä olet ollut viimeiset kuukaudet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi