Miten voisin varovasti ilmaista kiinnostukseni työkaveria kohtaan?
Kommentit (11)
Minä tein sen tänään whatsupilla. Kerroin että olen ihastunut ja että sille pitäisi tehdä nyt jotain koska kohta muutun typeräksi. Juteltiin asiasta ja jatketaan ystävinä mikä oli tarkoituskin. Nyt minun ei tarvitse enää kuluttaa energiaa ja aikaa arvailuun ja haaveiluun. Oli hyvä keskustelu.
Olen suomenruotsalainen, ja luonteeltani iloinen. Monet miehet ajattelevat, että flirttailen, vaikka olen vain oma itseni. Rasittavaa
Aika varovaista.
ap
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 20:52"]
otat munan suuhun.
[/quote]
On parempi ottaa asia suoraan puheeksi kuin kärvistellä. Tosin me olemme tunteneet jo kolme vuotta.
onko vapaa vai varattu? jos vapaa niin flirttaile, jos varattu niin unohda
Vääntäisin jonkun yliampuvan vitsin ihastumisestani tilanteessa jossa ei olisi edes mahdollista asian edetä sen pitemmälle, ja katsoisin reaktiota. Jos reaktio ei olisi pelkästään nauru tai suoranainen "huhhuh, älä edes pilaile" -tyyppinen torjunta niin sitten ottaisin nopean katseen jolla vihjaisin ettei se ehkä niin sataprosenttinen vitsi ollutkaan.
Annoin itse paperilapun työkaverille, johon olin kirjoittanut kysymyksen että lähteekö kahville kanssani ja oman numeroni tekstiviestittelyä varten.
Älä tee mitään. Anna olla...