Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapsi ei tykkää hoitajastaan

Vierailija
09.05.2014 |

joka on omasta mielestäni mukava ja tulee yleensä ihmisten kanssa hyvin toimeen? Itkien menee hoitoon ja minä kun luulin että hyvälle hoitajalle vien. Lapsi sanoo ettei tykkää hoitajasta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele avoimesti hoitajan kanssa. Voihan olla että kyse on vain kemioiden kohtaamattomuudesta. Olen itse hoitaja, ja eräs lapsi on alusta pitäen ollut etäisempi, esimerkiksi jos kutittelen, hän perääntyy. Toinen taas tulee itse kutiteltavaksi. Kohtelen kaikkiattasapuolisesti, mutta huomaan että kehitysvaiheeseen kuuluva testaaminen etäännyttää lasta ennestään minusta, kun loukkaantuu komentamisesta. Kyse siis lyömisistä ja raapimisista, joiden suhteen olen hyvin tarkka. Komennan hyvin topakasti tästä aiheesta.

Mutta kyllä hän syliin tulee ja pyytää halia jne.

Vierailija
2/7 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläkin on ollut pari hoitolasta, jotka eivät tykänneet. olin mielestäni lämmin ja tein heidän kanssaan kaikkea kivaa, askarteluja leipomista retkiä yms. paljon. halailin, kutittelin ja toisinaan leikin, mutten aina,en ole hyvä siinä. olin toisaalta myös melko tiukka käytöstavoista ja lyömisestä ym. (en käyttänyt mitään 'rangaistuksia' vaan iha rauhallista jämptiä keskustelua). luulen että se johtui siitä, nämä lapset (sisarukset) sanoivatkin tiukaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehei, ei lapset tiukkaa ja oikeudenmukaista kuria vihaa. Ne on kuin koiria: selvät säännöt saa kiintyneemmäksi.

Ehkä ne vaan puhuu lämpimikseen? Lapsilla on tapana purnata turhasta.

Vierailija
4/7 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja jostakin syystä inhoaa lastasi ja osoittaa sen kun et ole näkemässä.

Vaihda hoitajaa, ennenkuin tapahtuu pahempaa.

Vierailija
5/7 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 5v. Itki aina hoitoon jäädessään ja kertoi,että pelkää hoitotätiä,kun Se aina huutaa,eikä ole hyvällä tuulella..viimeinen pisara oli,kun tyttö kertoi,että hoitotäti nipisti käsivarteen.ilmoitimme kunnan lastenhoito asioista vastaavalle päällikölle tästä rouvasta..huolemme otettiin vakavasti.tämä hoitotäti on saanut kaksi varoitusta! Käsittämätöntä,että sillä on vieläkin hoitolapsia..säälin sitä hoitajaa ja kunnan toiminta ihmetyttää..varoituksesta huolimatta jatkaa..en voi hyväksyä!! Onneksi jää pian kuulemma eläkkeelle!!

Vierailija
6/7 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä on yksi hoitaja josta ei kovinkaan moni lapsista tykkää. Ei kyllä muut hoitajat tai vanhemmatkaan, mutta lapsia hän siltä hoitaa sen verran, että pitää huolta kaikista perusjutuista. mm. ruokailut, vaatetukset ym. Muuta ylimääräistä hän ei tee. (leikit jne.) Jos joku lapsista on joskus käyttäytynyt huonosti, hän leimaa lapsen ns. ongelmatapaukseksi koko loppuiäkseen. 

Sisäänsä ei tee mitään lapsille haitallista, on vaan tosi raskas persoona. Hänet kun on sinne yli 20 vuotta sitten palkattu, niin ei eroonkaan pääse, kun periaatteessa hoitaa hommansa. 

Vierailija
7/7 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on niin todella huono vastaus kyseiseltä henkilöltä. On varmaan oikea asiantuntija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän