Pumpulipuikkoa ei saa työntää korvaan, mutta kun se tekee niin syntisen hyvää.
Kommentit (31)
Asia joka tuntuu niin hyvältä ei voi olla väärin.
Olen jo aikuinen niin saan työntää korviini mitä haluan.
Uudet sukupolvet tulee ihmettelemään, miksi kaikilla vanhuksilla on aina kylppärissä jotain puikkoja joita tungetaan korvaan.
Miten ne korvat pitäisi sitten oikeaoppisesti puhdistaa?
Pumpulipuikko on huono, koska se työntää vaikkua syvemmälle korvaan. Itsellä meni aikoinaan korva tukkoon sen takia, että vaikku oli työntynyt liian syvälle. Terveysasemalla jouduttiin sitten puhdistamaan. Tämän jälkeen olen käyttänyt vain japanilaista pientä korvapuikkolusikkaa. Sillä korvan kaapiminen on todella helppoa ja vaikku ei työnny sisään sen käytöstä. Lisäksi korvakäytävän rapsuttaminen tällä pienellä lusikalla tekee niin höpöä, että se voittaa perinteisen pumpulipuikon mennen tullen.
En voi olla miettimättä miksi se tuntuu niin hyvältä. Voiko se olla vain sattumaa vai onko siihen joku syy...?
Tietenkin saa. Mulla on luonnostaan lähes vaikuttomat korvat eli ei ole mitään syytä miksi en kuivaisi korviani suihkun jälkeen vanupuikolla.
Ehkä.teillä kasvaa hiiva korvassa ja raapiminen tekee hyvää? En tajua miksi korvaan työntyminen tekisi hyvää?
Mulla tulehtuu nykyään korvakäytävät, jos kaivan. Voi kuinka tekisi mieli ruopata oikein kunnolla.
Itse kaivan korviani nykyisin hiuspinnillä. Ai että on ihana tunne kun sillä krapsuttaa korvakäytävien sisäpinnat. 😊
Niihin kertyneet vaikut pyyhkäisen vessapaperiin.
Lisäksi se tunne kun saa "saalista" eli pumpulipuikkoon jää näkyvää töhkää on ihan paras :D tulee puhdistunut olo.
Korvia alkoi heti kutittamaan. Hemmetti kun on teams palsu menossa ja kuulokkeet korvilla.
Onko tämä viikmannin uusi IG tarina
Kakkis kirjoitti:
Tulin juuri suihkusta ja oli aivan pakko vähän pyöritellä pumpulipuikkoa korvissa. Oh sitä autuutta!!!
Oh sitä autuutta, kun saa poksautettua finnin ja valkoinen kreemi räjähtää ulos :D Varsinkin, jos on sellaisessa paikassa, mistä puristaminen ei satu
Saako tikun työtää nenään? Entä kitalakeen?
Varokaa niitä pumpulipuikkoja!
Itselleni kävi niin, että pää irtosi ja jäi syvälle korvaan. Ei saatu omin avuin ulos, joten piti mennä lääkäriin.
Varmistakaa, että pumpulipää on tiukasti kiinni tikussa!
Tulin juuri suihkusta ja oli aivan pakko vähän pyöritellä pumpulipuikkoa korvissa. Oh sitä autuutta!!!