Lue keskustelun säännöt.
Miksi olet IDIOOTTI kun menet bussiin?
09.05.2014 |
Miksi et kaiva rahojasi/korttiasi esille jo ennen kuin bussi saapuu, vaan alat kaivelemaan taskujasi/laukkuasi vasta siinä kun astut sisälle? Tuollaisten hitaiden tunarien takia linja-auton lähtö viivästyy, ja lopulta jossain pysäkillä sitten kysellään kuskilta, että miksi auto on myöhässä, niin kuin se olisi sen kuljettajan vika. Miksi syytät kuljettajaa siitä, jos itse olet myöhässä pysäkiltä ja auto ajaa ohitse, koska ei näe ketään pysäkillä. Olisiko sen kuskin pitänyt nähdä sinut juoksemassa siellä kadulla ja tajuta, että haluat kyytiin?
Helvetti mitä idiootteja.
Kommentit (22)
Miksi lippunsa kuskilta ostavien on aina ängettävä ekana sisälle?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 19:59"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 19:50"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 19:43"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 19:37"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 19:36"]
Minua ei muiden kiireet haittaa. Kuljeen ja hoidan asioitani omaan tahtiin. Jos se jotakuta häiritsee, niin siitä vaan. Oppikaa hallitsmaan omaa ajankäyttöänne niin, ettei teillä olisi jatkuvasti kiire.
Minua ei saa hoputtaa, muutun vieläkin hitaammaksi. Näin on!
[/quote]
Siis linja-autossako hidastelet ihan tahallaan? Tajuatko, että se kuljettaja on töissä, ja sillä tosiaan on kiire jo seuraavalle pysäkille?
[/quote]
En minä sanonut hidastelevani tahallaan, vaan tekeväni asioita omaan tahtiini. Siinä on helvetinmoinen ero.
En hidastele muitten kiusaksi, vaan toimin rauhassa, ilman hoppuilua ja hosumista.
[/quote]
Juu, mutta senkin voisi tehdä jo ennen kuin menet bussiin sisälle. Eli toivottavasti ainakin kaivat rahasi esiin jo ennen kuin se ovi aukeaa.
[/quote]
Mitä sä oikein höliset? Mitkä rahat? Mulla on lippu ja osaan näyttää sitä lukijaan ihan rauhallisesti, sen jälkeen siirryn eteenpäin. Miksi pitäisi hosua?
[/quote]
Kai kaivat senkin esiin ennen kuin menet sisään, etkä ala etsiskelemään sitä vasta siinä lukijan kohdalla? Sitä tässä koitan kysyä.
[/quote]
Miksi pitäisi vauhkoontua? Kyllä siinä sisään mennessä voi sen lipun taskusta ottaa ja vilautta lukijalle. Ei se jono siirry yhtään nopeammin, vaikka mä siellä pysäkillä seisoisin etukäteen lippu lapasessa.
Enkä minä kaupan kassajonossakaan seiso kortit ojennuksessa. Isompien markettien muutenkin pitäisi palkata enemmän kassoja hommiin. Jos 18 kassasta on toiminnassa vain esim. 3, niin vika EI ole hitaissa asiakkaissa.
[/quote]
Kuka puhuu vauhkoontumisesta? Tässä on kyse siitä, että jotkut pellet alkavat sitten vasta siinä lukijan kohdalla etsiskelemään sitä lippua, että missäs se nyt on, tai jostain kassin pohjalta alkavat kaivamaan vaivalloisesti. Kaiken senkin kun voisi tehdä juuri ennen kuin se auto tulee siihen, jotta pääsee mahdollisimman sutjakkaasti kulkemaan paikalleen istumaan. Jos jokainen alkaa kaivelemaan jostain repun pohjalta lippuja ja kolikoitaan, niin turhaa aikaa tuhlaantuu aivan turhaan, ja linja-autoilla on oikeasti minuutintarkka aikataulu.
[/quote]
Minä en ole bussien aikatauluja laatinut, joten en myöskään ole vastuussa niiden noudattamisesta. Ehkä niitä aikatauluja ei pitäisi laatia niin tiukoiksi, se ei ole minun ongelmani. Ammatinvalinnan nurjempi puoli. Siihen on vaan kuljetusalalla totuttava, tai vaihdettava alaa. Kaikki ei sovi palvelualalle.
Aikaa on maailmassa vaikka kuinka paljon, se ei lopu kesken.
Jos joku on epäonnistunut aikataluttamaan oman elämänsä liian tiukalle, niin sehän ei ole meidän muiden ongelma. Emme vauhkoonnu tyhjästä.