Mies laittoi yli puoli pussia parmesaani yhteen pastalautaseen!
Eihän sitä kuulu kuin vähän ripotella mauksi ja koristeeksi päälle..
Kommentit (34)
Pussia? ei (kunnon) parmesaania saa pussissa, joten ihan sama paljonko sitä paskaa käyttää.
Haluat siis kontrolloida sitäkin mistä mies saisi tykätä ja missä määrin. Ja muutenkin se on ruokaa sitä ei tarvi koristella kaikkeen ei kannata tunkea tärkeimmäksi ulkonäköä. Taidat olla muutenkin aikamoinen kontrollifriikki?
Ei Parmesaania saa pusseissa. Parmesaan myydään paloina.
Vierailija kirjoitti:
Haluat siis kontrolloida sitäkin mistä mies saisi tykätä ja missä määrin. Ja muutenkin se on ruokaa sitä ei tarvi koristella kaikkeen ei kannata tunkea tärkeimmäksi ulkonäköä. Taidat olla muutenkin aikamoinen kontrollifriikki?
Tykätköön kukin mistä tykkää ja laittakoon vaikka pullollisen ketsuppia joka ruokaan, kunhan ostaa ne itse itselleen. Jos on vaikka perheelle yhteiseksi tarkoitettu, niin sitten ei ole okei rohmuta kaikkea.
Sydänkohtaus lautasella. Parmesaani on älyttömän rasvaista,
Lähetä mies kauppaan heti ostamaan uusi. Oikeasti. Ehkä ensi kerralla vähän miettii, että muillekin riittää.
Vierailija kirjoitti:
Lähetä mies kauppaan heti ostamaan uusi. Oikeasti. Ehkä ensi kerralla vähän miettii, että muillekin riittää.
JOS sitä laitetaan vain VÄHÄN (siis muut kuin mies) niin kyllähän siitä puolesta pussista muille riittää...
Parmesaani kruunaa pastan. Mitä enemmän sen parempi. Suosittelen kuitenkin Reggiano Granaloroa. Sen kun raastaa raastimella sillä tiheimmällä, niin ai että on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ap olisi halunut varmaan laittaa koko pussillisen parmesania lautaselleen.
Sitä kuuluu laittaa sen verran kuin haluaa, etkä sinä sanele mistä joku toinen tykkää. Mikä teitä naisia vaivaa?
Vähän ripotella ja koristeeksi? Kyllä sitä nyt vähän enemmän pitää laittaa kuin hippusen verran ja ei mitään koristeeksi kun sekoitetaan hyvin pastan joukkoon. Ekaksi en ikinä mitään pusseja edes ostaisi, ne ovat epämääräisiä ja tuskin edes parmesan juustoa nähneetkään. Palana ja itse raastettuna pari ruokalusikallista nyt ainakin pastan päälle laitetaan. Parmesan on erittäin hyvä kalsiumin lähde.
Meillä oli rippijuhlissa cocktailpaloja joissa parmesaanijauhetta oli kieritelty 3ea-viipaleiden sisään. Tj-mieheni idea.
Minä syön usein sellaisen pikkupussin paljaaltaan ilman pastaa. Se on hyvää, vaikka onkin vaan kolmosluokan parmesania. Vanhemmat parmesanit vievät nahkan suusta, jos paljon syö.
Vierailija kirjoitti:
Sydänkohtaus lautasella. Parmesaani on älyttömän rasvaista,
Eikö ole jännää, että niissä maissa joissa syödään eniten rasvaisia juustoja on vähiten sydänkohtauksia?
Mä laita Pizza Hutin buffassa aina koko purkillisen koska pohja on ylipaksu ja täytteitä suht vähän.