Miksi pitäisi uskoa että koronarokote on turvallinen?
En keksi mitään pätevää syytä. Maailmalla aiheuttaneet kasvohalvauksia ja allergisia reaktioita. Tämä varmasti vain jäävuoren huippu.
Kommentit (27)
On tai ei, eihän sitä varmuudella tiedetäkään. Tauti itsessään on jokatapauksessa vaarallinen, eikä siitäkään tiedetä mitä kaikkia pysyviä jälkiä se voi jättää. Pitää siis valita omasta mielestään se pienempi paha. Rokotetta suositellaan, ja vakuutellaan sen turvallisuutta, kun ei ole oikein muutakaan vaihtoehtoa. Itse uskon että rokote on hyvin todennäköisesti turvallinen suurimmalle osalle, mutta ei kaikille. Vasta laajan rokottamisen ja ajan kulumisen myötä nähdään minkälaisia haittoja, ja kenelle se aiheuttaa.
Ei ole ollut lentsua, eikä tarvetta rokottautua. Ei ole nytkään.
Voihan se olla joillekkin vaarallinen, kun ihmiset on erillaisia, samalla tavalla se korona on toisille hengenvaarallinen ja toisille ei.
Se rokotus on vapaaehtoinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sikainfluenssarokote aiheutti narkolepsiaa joillekin ja pilasi joidenkin loppuelämän? Vaikka kuinka asiantuntijat kehittivät.
Koska sikalentsu aiheutti narkolepsiaa. Mielummin rokote ja siitä narkolepsia kuin sikalentsu ja narkolepsia yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Olen keskitiellä tässä asiassa.
Mua ketuttaa se että keskitien menijöitä morkataan puolin ja toisin
Sehän on selvää, jää auton alle joka tapauksessa
Sikalentsu aiheutti narkolepsiaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sikainfluenssarokote aiheutti narkolepsiaa joillekin ja pilasi joidenkin loppuelämän? Vaikka kuinka asiantuntijat kehittivät.
Koska sikalentsu aiheutti narkolepsiaa. Mielummin rokote ja siitä narkolepsia kuin sikalentsu ja narkolepsia yhdessä.
Eli HINI-ginitetyt saivat Pandemriskistä sikanuhan joka edelleen aiheutti heille narkkista. Eiväkkö ne oldeet pääosin rokotetuja joille narkkis saapui
No halaattu ku eks-ateisti Reinikaispekka silla lailla kerta sano, luki vain suoraan ilmeisesti jotain punaviher- manifestiä ruudultaan. Tiesi paljastaa ettei mitään rokote vielä ole ollut niin turvallinen kuin tämä, koska tässä ei ole mitään ylimääräistä https://www.tv7.fi/vod/player/79129/