Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tekisit aurajuustopasteijan? Yhden leipomon sivuilta bongattu ja tekisi mieli itsekin kokeilla mutta mitäs sisälle

Vierailija
16.12.2020 |

muuta kuin aurajuustoa? Riisiä? Vai jotain makeaa kuten ananasta/päärynää? Ei oikein tule googlellakaan mitään järkevää. Voitaikinan sisään varmaankin kääritään kuten lihapasteijatkin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen kinkkuaurajuusto pasteijoita, joihin tulre myös juustoraastetta. Ja pelkillä erijuustoilla täytettyjä. Riisiä en käytä pasteijoissa koskaan, mutta joku hefelmä tai hillo voisi sopia hyvin.

Vierailija
2/22 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieniä paistettuna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piparitaikinaa?

Vierailija
4/22 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurajuustoa, ananasta ja kinkkua.

Vierailija
5/22 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaaatti ja sinihomejuusto

Tai omenan kanssa

Vierailija
6/22 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paahdettu myskikurpitsa voisi olla hyvää.

Vierailija
7/22 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurajuuston kanssa sopii hyvin purjo. Pasteijan sisään kuullottaisin sitä ensin pannulla. 

Vierailija
8/22 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustoja ja oliiveja. Tulee ehkä liian suolainen? Keitettyä ruusukaalisilppua lisäksi?

Vierailija
9/22 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä joku tuorejuusto-hässäkkä?

Vierailija
10/22 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaliemikuutio, persiljaa, silliä ja piimää. Munuaisviipaleita jos niitä on kaapissa.

Vierailija
11/22 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurajuusto. Hyi helvetti! Ihmistä ei ole tarkoitettu syömään homehtuneita ruokia! Raadonsyöjät yms. om erikseen. Pilaantuneen ruoan syöminen aiheuttaa vatsasyöpää!!

Vierailija
12/22 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil Turuus o aurajokijuustopasteijoi.

Vierailija
13/22 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laittaisin auran ja juustoraasteen sekoitusta ja ehkä pähkinämurua vähän joukkoon.

Vierailija
14/22 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistettua kanaa, persikkaa ja aurajuustoa.

Vierailija
15/22 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen kinkkuaurajuusto pasteijoita, joihin tulre myös juustoraastetta. Ja pelkillä erijuustoilla täytettyjä. Riisiä en käytä pasteijoissa koskaan, mutta joku hefelmä tai hillo voisi sopia hyvin.

Tosssa juustosssa on vähän sellainen juttu en osaa oikein kuvailla sitä makua muttta sellainen varsinkiin jos sitä levittää esim taikinan päälle. Aurajuusto varmaan sopii hyvin.

Vierailija
16/22 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laittaisin auran ja juustoraasteen sekoitusta ja ehkä pähkinämurua vähän joukkoon.

Rasvaa, rasvaa ja rasvaa käärittynä rasvataikinaan siis :X

Ehdottomasti aurajuuston kanssa jotain raikasta ja tuoretta ei-rasvaista, hyvältä kuulosti nuo myskikurpitsa, purjo tai kana.

Vierailija
17/22 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinaatti? Sitä kaupan pakastepinaattisilppua.

Vierailija
18/22 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosssa juustosssa on vähän sellainen juttu en osaa oikein kuvailla sitä makua muttta sellainen varsinkiin jos sitä levittää esim taikinan päälle. Aurajuusto varmaan sopii hyvin.

Oliisiko joku että nyt taikinan maku saa jonkin epäluonnnollisen nyassin. Mä enn ylensäkkäään ymmärrä että miksi pitää pilata hyviä ominaismakuja maustamalla liiikaa ja siten pilata sitä elintarvikkeeen ominaismakua.

Vierailija
19/22 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti aurajuuston kanssa jotain raikasta ja tuoretta ei-rasvaista, hyvältä kuulosti nuo myskikurpitsa, purjo tai kana.

No voi herranjestas. Ei kai ap tarkoittanut, että noita tekisi joka hiivatun päivä... On se kumma, kun ei edes saa joskus herkutella, vaikka sitä rasvaista. Aina näitä ihme terveysnipoja ilmaantuu... 

Onneksi sentään hänen ruokavalionsa on täydellinen. 

F

Vierailija
20/22 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi herranjestas. Ei kai ap tarkoittanut, että noita tekisi joka hiivatun päivä... On se kumma, kun ei edes saa joskus herkutella, vaikka sitä rasvaista. Aina näitä ihme terveysnipoja ilmaantuu... 

Onneksi sentään hänen ruokavalionsa on täydellinen. 

F

Ei kukaan sanonut ettei saa herkutella. Tuo ei vaan kuulostanut herkulta vaan ällöttävältä.