Miten tekisit aurajuustopasteijan? Yhden leipomon sivuilta bongattu ja tekisi mieli itsekin kokeilla mutta mitäs sisälle
muuta kuin aurajuustoa? Riisiä? Vai jotain makeaa kuten ananasta/päärynää? Ei oikein tule googlellakaan mitään järkevää. Voitaikinan sisään varmaankin kääritään kuten lihapasteijatkin.
Kommentit (22)
Tomaaatti ja sinihomejuusto
Tai omenan kanssa
Paahdettu myskikurpitsa voisi olla hyvää.
Aurajuuston kanssa sopii hyvin purjo. Pasteijan sisään kuullottaisin sitä ensin pannulla.
Juustoja ja oliiveja. Tulee ehkä liian suolainen? Keitettyä ruusukaalisilppua lisäksi?
Lihaliemikuutio, persiljaa, silliä ja piimää. Munuaisviipaleita jos niitä on kaapissa.
Aurajuusto. Hyi helvetti! Ihmistä ei ole tarkoitettu syömään homehtuneita ruokia! Raadonsyöjät yms. om erikseen. Pilaantuneen ruoan syöminen aiheuttaa vatsasyöpää!!
Meil Turuus o aurajokijuustopasteijoi.
Minä laittaisin auran ja juustoraasteen sekoitusta ja ehkä pähkinämurua vähän joukkoon.
Paistettua kanaa, persikkaa ja aurajuustoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä teen kinkkuaurajuusto pasteijoita, joihin tulre myös juustoraastetta. Ja pelkillä erijuustoilla täytettyjä. Riisiä en käytä pasteijoissa koskaan, mutta joku hefelmä tai hillo voisi sopia hyvin.
Tosssa juustosssa on vähän sellainen juttu en osaa oikein kuvailla sitä makua muttta sellainen varsinkiin jos sitä levittää esim taikinan päälle. Aurajuusto varmaan sopii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Minä laittaisin auran ja juustoraasteen sekoitusta ja ehkä pähkinämurua vähän joukkoon.
Rasvaa, rasvaa ja rasvaa käärittynä rasvataikinaan siis :X
Ehdottomasti aurajuuston kanssa jotain raikasta ja tuoretta ei-rasvaista, hyvältä kuulosti nuo myskikurpitsa, purjo tai kana.
Pinaatti? Sitä kaupan pakastepinaattisilppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä teen kinkkuaurajuusto pasteijoita, joihin tulre myös juustoraastetta. Ja pelkillä erijuustoilla täytettyjä. Riisiä en käytä pasteijoissa koskaan, mutta joku hefelmä tai hillo voisi sopia hyvin.
Tosssa juustosssa on vähän sellainen juttu en osaa oikein kuvailla sitä makua muttta sellainen varsinkiin jos sitä levittää esim taikinan päälle. Aurajuusto varmaan sopii hyvin.
Oliisiko joku että nyt taikinan maku saa jonkin epäluonnnollisen nyassin. Mä enn ylensäkkäään ymmärrä että miksi pitää pilata hyviä ominaismakuja maustamalla liiikaa ja siten pilata sitä elintarvikkeeen ominaismakua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti aurajuuston kanssa jotain raikasta ja tuoretta ei-rasvaista, hyvältä kuulosti nuo myskikurpitsa, purjo tai kana.
No voi herranjestas. Ei kai ap tarkoittanut, että noita tekisi joka hiivatun päivä... On se kumma, kun ei edes saa joskus herkutella, vaikka sitä rasvaista. Aina näitä ihme terveysnipoja ilmaantuu...
Onneksi sentään hänen ruokavalionsa on täydellinen.
F
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi herranjestas. Ei kai ap tarkoittanut, että noita tekisi joka hiivatun päivä... On se kumma, kun ei edes saa joskus herkutella, vaikka sitä rasvaista. Aina näitä ihme terveysnipoja ilmaantuu...
Onneksi sentään hänen ruokavalionsa on täydellinen.
F
Ei kukaan sanonut ettei saa herkutella. Tuo ei vaan kuulostanut herkulta vaan ällöttävältä.