Tykkääkö joku oikeasti lihavista miehistä?
Muistan lukeneeni keskustelua, jossa monet naiset sanoivat lihavien miesten kiihottavan heitä. Ihmettelen tätä edelleen kovasti, koska mua suorastaan ällöttää ylipaino. Tykkään itse lihaksikkaista miehistä, etenkin näkyvät vatsalihakset on mun mieleen. Tykkääkö oikeasti niin moni nainen lihavista?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Jos vastaava keskustelu olisi naisista, niin se oltaisiin poistettu alle viiden minuutin. Tämä on roikkunut täällä kai jo useamman tunnin. Ei sillä, että tällaisia pitäisi mielestäni ilmoittaa.
Useamman vuoden.
Minusta sellainen chubby-vartalo miehellä on todella hot! Lihaksikkaista tai laihoista miehistä en välitä.
Oma mies painaa 116kg (pituutta 178cm) ja voi luojani, kuinka himoitsen häntä.
Ei lihavaa miestä minulle. Kokeiltu on, enkä pystynyt siihen, vaikka olin jopa rakastunut. Miehen ei tosiaan tarvitse olla mikään himourheilija, mutta liikunnan pitää maistua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Vietin tämän päivän ostoskeskuksessa ja katselin samalla suomalaisia pariskuntia. Todella monella naisella on liian lihava tai keskivartalolihava mies. Tuntuu, että se on Suomessa yleinen ongelma.
Todella moni nainen on liian lihava. Juuri tuo keskivartalolihavuus on nykyään myös naisilla todella yleistä.
Valitettavasti niitä itsestään huolta pitäviä, normaalipainoisia ja liikunnallisia miehiä ei riitä kaikille. Tällaisia miehiä myös harvemmin tuntuu vapautuvan toiselle kierrokselle.
Naisethan mieluumin ottavat lihavan miehen, kun hoikan miehen.