Mies voisitko alkaa parisuhteeseen lähes täydellisen naisen kanssa, joka ei kuitenkaan seksistä perusta?
Mies voisitko alkaa parisuhteeseen lähes täydellisen naisen kanssa, joka ei kuitenkaan seksistä perusta?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vain läpeensä tyhmä tai henkisesti epärehellinen sukupuolesta riippumatta odottaa, että itseensä ihastuneelle riittää yhdessä runojen lukeminen.
Mikäs sinä sitten olet, kun et tiedä, että on olemassa runopoikia ja -tyttöjä, jotka rakastavat runojen lukemista yhdessä, ja se riittää heille?
Sat mun miehen! Hänellä ei tutkitusti ole hormoneissakaan vika. hän vaan ei välitä kuin noin kerran kuussa sekstailla. Puuhastelee omia juttujaan ja korjailee taloa, hellyyttä saan joka päivä ja en muuta :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain läpeensä tyhmä tai henkisesti epärehellinen sukupuolesta riippumatta odottaa, että itseensä ihastuneelle riittää yhdessä runojen lukeminen.
Mikäs sinä sitten olet, kun et tiedä, että on olemassa runopoikia ja -tyttöjä, jotka rakastavat runojen lukemista yhdessä, ja se riittää heille?
Juu varmaan riittääkin. Kunnes se oikea ihminen tulee vastaan.
Ai etkö tiennyt? Etkö tiennyt että kaikki pretense on voimassa vain tasan niin kauan kun joku oikeasti kiinnostava tulee vastaan? Luulit että se laimea runokiinnostus sinua kohtaan oli jotain kestävää? No eipä & eihän se ollut. Voi pientä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies voisi. Tuli yllärinä että haluaa parisuhteelta ennen kaikkea mukavaa kaveruutta. Minä edellytän vähän muutakin, joten nyt nukutaan eri huoneissa enkä ole edes mukava kaveri. Mies ei toki kärsi kuin viimeisimmästä korkeintaan. Itse alan etsiä rakastajaa, jonka kanssa ideaalisti voisi syttyä myös henkinen yhteys. Jokainen tyylillään, mutta nämä olisi hyvä kertoa heti alkuun eikä siinä vaiheessa kun on sitouduttu.
Mä olen samanlainen kuin miehesi ja jos tän täräyttäs heti alkumetreillä niin yksin sais olla.
Vierailija kirjoitti:
Sat mun miehen! Hänellä ei tutkitusti ole hormoneissakaan vika. hän vaan ei välitä kuin noin kerran kuussa sekstailla. Puuhastelee omia juttujaan ja korjailee taloa, hellyyttä saan joka päivä ja en muuta :(
Jos et vain ole kovin mielenkiintoinen?
Siis hei palstalaiset suhtautukaa ihmisten ultimatumeihin aika lailla varauksella. Nähnyt esimerkiksi miehen joka vakaasti julisti että tämä vuosikymmenen kestänyt parisuhde nyt päättyy tähän koska hän ei vain yksinkertaisesti halua lapsia, ja nainen sitten etsi uuden kumppanin. Paitti että sitten mies tapasi jonkun johon oikeasti rakastui ja johan alkoi muksuja pukata.
Se on niinkin heppoista että ne periaatteet lentää laidan yli kun tarpeeksi sytyttävä ihminen tulee vastaan. Älkää siis kuunnelko liian vakavasti mitään mitä ihmiset väittää omista vakaumuksistaan. Ne on tuulen pörinää...
Vierailija kirjoitti:
Sellaista naista sanotaan vaimoksi, hoitaa kodin ja lapset mukisematta ja antaa miehen mennä menojaan, mies etsii seksinsä muualta.
Eipä ole kovin tavallista ainakaan mun laajassa ystäväpiirissäni. Meillä lähes kaikilla on säännöllinen ja hyvä seksielämä, ei tarvetta vieraisiin :) Yhden mies tosin on jo yli 60v, meinaa väsähtää jo... Mutta ei vaimokaan silti petä.
voisin, se olis parempi kuin tuo sekopää jota ei seksi kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkokysymys; Mies valitsisitko mielummin muuten täydellisen (ulkonäkö + luonne), mutta seksihaluttoman naisen vaiko ehkä luonteeltaan vähän rasittavan ja vajavaisen samoin kuin ulkonäöltään vaatimattomamman, mutta jolta lohkeaisi ikikosteaa pimpampullaa sormia napsauttamalla.
Eikö suuri osa parisuhteista ole sellaisia, joissa mies ottaa sen naisen, minkä saa. Kunhan vaan s e k s i ä on, niin muu suhde on toisarvoista.
Miten joku voi olla näin katkera? Kuka tahansa yhtään asioihin perehtynyt tietää että miehille se on tärkeä osa ja niin on se kaikki muukin. Vähän niin kuin sinulla on oikea ja vasen jalka. Kumpi niistä on tärkeämpi kävelemisen kannalta? No niinpä, pönttö.
Miehet, siinä ei ole mitään väärää että haluatte olla sillai naiskumppanienne kanssa. Moni nainen nyt vain on kadonnut omaan pieruunsa ja haluaa tehdä normaaleistakin asioista paheksuttavia. Kiertäkää heidät kaukaa.
Totta että seksi on miehelle keskimäärin todella tärkeä asia, ja hän voi masentua, jos vaimo jatkuvasti kieltäytyy.
Mutta se, että muu osa avioliitosta olisi yhdentekevää miehelle on törkeä ajatus.
Eihän se olisi läheskään täydellinen, jos seksi ei maistu.
Riippuu mitä tuo ei seksistä perusta tarkoittaa käytännössä. Jos on täysin aseksuaali, eikä vain harvoin haluava, tuskin. Kaveriksi ehkä, vaikka harmittaisi.
Ainakin naisen tulisi katsoa toimitusta ja mielellään hyväillä kädellään hellästi kiiveksiäni, samalla kun minä hoitelen itseni käsipelillä.
Riippuen siitä olisiko avoin suhde eli saisin vapaasti käydä sitten vieraissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et vain ole kovin mielenkiintoinen?
Siis hei palstalaiset suhtautukaa ihmisten ultimatumeihin aika lailla varauksella. Nähnyt esimerkiksi miehen joka vakaasti julisti että tämä vuosikymmenen kestänyt parisuhde nyt päättyy tähän koska hän ei vain yksinkertaisesti halua lapsia, ja nainen sitten etsi uuden kumppanin. Paitti että sitten mies tapasi jonkun johon oikeasti rakastui ja johan alkoi muksuja pukata.
Se on niinkin heppoista että ne periaatteet lentää laidan yli kun tarpeeksi sytyttävä ihminen tulee vastaan. Älkää siis kuunnelko liian vakavasti mitään mitä ihmiset väittää omista vakaumuksistaan. Ne on tuulen pörinää...
Mustavalkoista tuokin. Onhan noita, mutta on myös paljon pareja, joilla on jo lähtökohtaisesti samanlaiset vakaumukset, eikä tarvetta muuttaa niitä. Ei kaikki halua lapsia tai mennä naimisiin tai jopa edes n*ssia. Nihilististä olettaa, etteikö ihmisillä olisi koskaan aitoja ”ultimatumeita”.
Moni mies vastannut, ettei haittaa vaikkei nainen perusta seksistä, "kunhan antautuu astuttavaks kerta viikkoon"
Ette ole oikeasti tuota mieltä. Minä en perusta seksistä, ja mies tietää sen, mutta olen kompromissina suostunut seksiin silloin tällöin. Että onko ukko nyt sitten tyytyväinen? No ei. Koska en ole kiihkeä. En makaa lahnana vaan hoidan hommiakin tasapuolisesti, mutta koska en näytä olevani kiihkoissani, kuten en olekaan, mies ei ole tyytyväinen. On kuulemma liian laimeaa eikä yhtään kiihkeetä. Mun pitäs hamuta häntä kiihkeästi ja huohottaa, mutta toisaalta en sitten kuitenkaan sais teeskennelläkään.
Eli...??
Jos nainen on niin täydellinen että rahoittaa elämän sille mallille, että ajelen Teslalla ja vietämme lomia Andorrassa ja vastaavissa paikoissa, omistamme linja-autokokoisen matkailuauton, mie vitut veisaan pimpasta.
Miten tuo nyt määritellään, ettei perusta seksistä? Inhoaa kaikkea seksiä vai ei ole aina himokas eikä seksi ole aktiivisesti mielessä ilman minkäänlaisia virikkeitä? Se, ettei jostain perusta kuulostaa minusta enemmän tuolta jälkimmäisellä. Minä olen enimmäkseen sellainen. Niin on kyllä aina iso osa miehistäkin vaikka ehkä vähän enemmän seksiä kaipaavat kuin naiset keskimäärin. Suurinosa ihmisistä on silti n. 90-99% ajasta aika passiivisia seksin suhteen ja heillä on muuta mielessä. Eri asia sitten tottakai jos elää puutostilassa. Itse tajusin fyysisen seksin idean vasta hyvin myöhään, yli 15-vuotiaana. Siihen asti ei ollut ollut minkäänlaista mielenkiintoa omiin eikä kenenkään genitaaleihin. Pussailtu ja silitelty olin poikaystäväni kanssa jo yli vuoden, se oli intohimoista ja riitti minulle täydellisesti. Lopulta seksikin tuli mieleen kuin salama kirkkaalta taivaalta, en tiedä mistä ajatus oikein kimposi, ja kun sain ensimmäisellä masturbointikerralla orgasmin jäin aika koukkuun ja aloin masturboida säännöllisesti. Ei se nyt missään vaiheessa ole ollut elämäni ykkösprioriteetti. Vituttaisi varmaan rankasti jos kyky menisi, varjelen sitä sen verran etten ikinä suostuisi käyttämään esim ssri-lääkitystä tms. Mutta ei seksi sillä tavalla kiinnosta kenen tahansa kanssa. Yksin aika jees. Miehen kanssa se on jees jo tunnemme jotain myönteistä toisiamme kohtaan. Mua ei ole ikinä kiinnostanut miehet, jotka painostaa seksiin esim. ilmoittamalla, että seksin määrä ratkaisee suhteen jatkon :D saa ratkaista, mutten silti ala harrastamaan seksiä vastentahtoisesti vain pelastaakseni suhteen, jossa seksiä pitäisi harrastaa haluamaansa enemmän vasten tahtoaan. Joskus nuorempana, alle 20 ehkä, minut olisi ehkä saanut tuntemaan olevani riippuvainen jostain miehestä sitten, että olisin yrittänyt elää hänen seksuaalisia halujaan varten. Onneksi minulla oli pari ihanaa, epäitsekästä poikaystävää silloin ja tultiin hyvin toimeen. Tällä hetkellä olen aika tavallinen, tyttömäinen, töissä käyvä, perheellinen, wnb-vaikka-mitä. Meillä on seksiä noin kerran viikossa tässä vaiheessa, ei koskaan tavan vuoksi vaan kun siihen tosissaan innostuu. Joskus 2-3. Parisuhde on lämmin ja rakastava. Mies tekee suurimman osan (70-80%?) aloitteista seksiin, jos aikaa on enemmän minäkin lähestyn enemmän, en joudu torjumaan kuin ehkä muutaman kerran vuodessa jos mies haluaisi minun nukkuessani, ei yleensä onnistu. Mies ei valita. Jos miehellä olisi tosi korkea libido ja minulla ei niin kai siinä mietittäisiin jotain romanttisia piristeitä, eroa tai avointa suhdetta. Tuskin tervepäinen mies saisi täyttä nautintoa seksistä naisen kanssa, joka ei halua. Mutta toista, mies ei valita. Mikä ongelma tästäkin täytyy yrittää tehdä? Ei miehetkään perusta seksistä koko ajan ja ole aina valmiita elleivät sitten ole pitkiä aikoja ilman, vaikka kun tapaillaan kerran-kaksi viikossa. Ja rakastuessa tottakai riittää intohimoa loputtomasti vähän aikaa. Olen alle 30, mutta kuulostan varmaan ihan mummolta, mutta en erityisemmin perusta seksistä, ihan normaalisti meillä. Mulle riittää kun saan kunnolla kerran viikkoon ja sillä pärjään hyvin, ei haittaa jos joskus vähän useammin. Heteromies pärjää yleensä tällä määrällä suunnilleen ihan tutkitusti, homoilla on sitten keskimäärin korkeammat libidot ja testosteronia, btw, jos ette tienneet. Onneksi melkein kaikki saa joskus.
Vierailija kirjoitti:
Moni mies vastannut, ettei haittaa vaikkei nainen perusta seksistä, "kunhan antautuu astuttavaks kerta viikkoon"
Ette ole oikeasti tuota mieltä. Minä en perusta seksistä, ja mies tietää sen, mutta olen kompromissina suostunut seksiin silloin tällöin. Että onko ukko nyt sitten tyytyväinen? No ei. Koska en ole kiihkeä. En makaa lahnana vaan hoidan hommiakin tasapuolisesti, mutta koska en näytä olevani kiihkoissani, kuten en olekaan, mies ei ole tyytyväinen. On kuulemma liian laimeaa eikä yhtään kiihkeetä. Mun pitäs hamuta häntä kiihkeästi ja huohottaa, mutta toisaalta en sitten kuitenkaan sais teeskennelläkään.
Eli...??
Korkealibidoiset ihmiset olettaa että kaikilla on seksihalut eikä niitä ole vaan löydetty. Noin tekevä mies kuvittelee että kunhan hän tarjoaa tarpeeksi hyvää seksiä niin sinäkin innostut.
Vierailija kirjoitti:
Eli...??
Ajattele sitä roolileikkinä. Sinä leikit kiimaista pikkuho*oa pari kertaa viikossa ja mies jaksaa sen avulla tylsän parisuhdeajan kanssasi. Tuskin on suuri uhraus. Tai ajattele sitä vaikka näytelmäharrastuksena jossa voit kokeilla erilaisia näyttelytapoja. Miestä ei haittaa onko se totta vai näyteltyä.
Miten joku voi olla näin katkera? Kuka tahansa yhtään asioihin perehtynyt tietää että miehille se on tärkeä osa ja niin on se kaikki muukin. Vähän niin kuin sinulla on oikea ja vasen jalka. Kumpi niistä on tärkeämpi kävelemisen kannalta? No niinpä, pönttö.
Miehet, siinä ei ole mitään väärää että haluatte olla sillai naiskumppanienne kanssa. Moni nainen nyt vain on kadonnut omaan pieruunsa ja haluaa tehdä normaaleistakin asioista paheksuttavia. Kiertäkää heidät kaukaa.