Laukeaminen synnytyksessä, kokemuksia?
Olen viikolla 32, synnytys ja pelko kipuihin käy mielessä tosi usein... olen kuullut tästä että naisilla on myös kyky laueta synnytyksen aikana. Mies kuultuaan kannusti menemään luomuna ilman epiduraaleja ja sen sellaisia jos kerran tällainen kyky on.. ja olisin kyllä ylpeä jos tän haasteen saisin suoritettua! kuinka yleistä tämä on synnyttäneitten keskuudessa?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ap ainakaan laske tän asian varaan yhtään mitään. Äläkä mainitse sitä synnytustoivelistassasi, se herättää vain myötähäpeää ja/tai hilpeyttä.
Hah :D Meidän kaupungissa on se Haikara-palvelu (liekkö ihan maanlaajuinen en tiedä) ja sinne sai laittaa toiveita synnytykseen. Itse laitoin vain että peräruiske ja epiduraali.:D Kun täällä ei automaattisesti tarjota peräruisketta toisin kuin siellä missä synnytin esikoiseni. Olisi varmaan kätilöiden ilme näkemisen arvoinen jos joku toivoisi saavansa orgasmin synnytyksessä. Hyih
Olen muutaman "synnytämme luomuna"- miehen tavannut, jotka ovat vielä salissa kehdanneet reuhoa ja alkaa asianajajaksi kun äiti on ollut aivan puolikuolleena pyytänyt kivunlievitystä. Itse sanoisin sellaiselle että luomuna heti kun oma pili on laitettu ensiksi pakastimeen, otetaan sen jälkeen kuumaan veteen ja survotaan naulan läpi.
Kenelle tulee tällaisia ideoita?
Aloittajan mies muistelee True Bloodista kohtausta, jossa synnyttävä keiju sai orgasmeja toisensa perään. Reppana luuli sitä dokumentiksi.
Uskoisin että nämä orgasmoijat herättää hilpeyttä kätilöissä ja muussa henkilökunnassa. Kahvitauolla ei tule naurusta loppua!
No mies voi varmaan hiero klitoristasi samalla kun synnytät. Ai s a a t ana että sattuisi ja varmaan kätilökin juoksisi oksentamaan.
Eikös jossain erilaiset äidit tms. ohjelmassa ollut joku pariskunta, jossa naisen yritys oli laueta synnytyksessä? Siitä oli juttua isommaltikin. Ja oisko jopa Maria Nordinkin puhellut jotain semmosta.
Itse asiassa mulla oli synnytyksen alkuvaiheessa jotain seksuaalisia tuntemuksia, jos näin voi sanoa, mutta kaukana orgasmista ja loppupuolella ei kyllä enää tullut mieleenkään seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ensarina oisin kaivannut vähän asiallisempaa kommenttia mutta mitä vielä, mun miestä haukutaan kun kysyin asiallisesti aiheesta ja haluttais molemmat luomusynnytys...
vika kerta palstalla
AP
Mielestäni kukaat täällä ei ole haukkunut, vaan kertonut ainoastaan faktoja synnytyksestä. Kannattaa oikeasti kuunnella kokemusasiantuntijoita, eikä uskoa miehen kuulemiin urbaanilegendoihin. Ihan ystävällisesti kerron sinull tuue, että synnytys on täyttä kidutusta ilman kivunlievitystä ja siinä on orgasmit kaukana. Voit saada pienen aavistuksen tulevasta, kun mietit, miltä tuntuu paskantaa vesimeloni ulos. t. 2xluomusynnyttäjä
Tosin epäilen, että aloittaja on mies, joka vain haluaa trollata tai sitten pervo, jolla on hyvin eriskummallisia fantasioita, eikä ymmärrä synnytyksestä yhtään mitään. Kuuluu samaan kategoriaan niiden tyyppien kanssa, jotka kuvittelevat naisten saavan nautintoa pyörän satulasta.
Ja sinusta fakta on se joka kerrotaan mediassa tieteenä. Ihmiset ovat yksilöitä eli kaikille synnytys on erilainen en edes ymmärrä miksi ollaan täällä niin negatiivisia. Vaikka luulen että on trolli.
Mut miten nainen edes"laukeaa" kertokaa
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/11/20/orgastinen-synnytys-mahdolline…
Ja onhan tuosta juttua netti pullollaan.
Kuuntelin kerran parin ukon pitkää pohdintaa siitä, miten naiset saa tamponeista orgasmeja pitkin päivää.
Tää on niin maria nordin hömppää.
Orgasmit ei tuu synnytyksessä, vaikka samoilla hoodeilla pyöritäänki.
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin maria nordin hömppää.
Orgasmit ei tuu synnytyksessä, vaikka samoilla hoodeilla pyöritäänki.
Kannattaa avartaa maailmaa ja googlettaa orgastinen synnytys. Ei se ole pelkästään Marian hömppää, vaan kyllä tästä löytyy tietoa ihan "lääkäritasolla" Suomesta ja muualtakin.
Sanoa miehellesi, et olisi ihanaa jos hänkin laukeasi samalla sinun rinnoillesi.