Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laukeaminen synnytyksessä, kokemuksia?

Vierailija
16.12.2020 |

Olen viikolla 32, synnytys ja pelko kipuihin käy mielessä tosi usein... olen kuullut tästä että naisilla on myös kyky laueta synnytyksen aikana. Mies kuultuaan kannusti menemään luomuna ilman epiduraaleja ja sen sellaisia jos kerran tällainen kyky on.. ja olisin kyllä ylpeä jos tän haasteen saisin suoritettua! kuinka yleistä tämä on synnyttäneitten keskuudessa?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh...

Vierailija
2/57 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu sitten tänne kertomaan onnistuiko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi itse mennä synnytykseen "laukeamaan"!

Vierailija
4/57 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että semmoset fantasiat.

Vierailija
5/57 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miehesi voisi synnytykseen valmistautuessanne kokeilla laukeamista repimällä peniksensä halki naulalla ja kertoa sinulle sitten, miten meni hänen omasta mielestään laukeaminen.

Vierailija
6/57 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä lasta synnyttäneenä sanoisin että täyttä p..ka puhetta.

Miehellesi tervesiä: Työnnä tyhjä jalkapallo persauksiinsa, täytä se ilmalla ja koita sitten paskoa se pihalle.

Vierailija
7/57 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nainen kerran sanoi telkkarihaastattelussa että tällainen tapahtui synnytyksessä. Muilta en ole kuullut eikä tuota varmaan ristiäiskahveille mainostetakaan.

Vierailija
8/57 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/57 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oli kyllä synnytyksessä orgasmi kaukana. Ainoa aivoinen hetki oli se, kun napero oli kokonaan pihalla ja sai lopettaa ponnistamisen. Sitten alkoikin tikkaus. Luomuna minäkin halusin synnyttää, käyttää kivunlievityksenä vettä ja synnyttääkin ammeeseen, mutta itse tilanteessa kun supistukset käynnistyksen takia oli ihan hirveitä, amme lakkasi kiinnostamasta, ja siinä vaiheessa kun laittoivat oksitosiinitipan, anelin jo epiduraalia. Kokeilin ennen sen saamista (ja sen jälkeenkin) kaikkea mahdollista: tens-laitetta, lämpöpusseja, ilokaasua, kohdunkaulan puudutetta... Mistään näistä ei ollut apua, paitsi ehkä ilokaasusta kun se sai pään niin iloisesti sekaisin, että oksensin. Epiduraali puudutti tasan toisen jalan niin, että jouduin katetriin, ja sitten jompikumpi näistä irtosi ja otettiin kokonaan pois, niin ponnistusvaiheen kivunlievitys oli olematon. Vauvan sydänäänet laski ponnistusvaiheessa, joten vauva autettiin ulos imukupilla, jonka takia tehtiin episiotomia, mutta eipähän tullut muita ylimääräisiä repeämiä. Paitsi että epparin tikit kyllä repesi muutama päivä synnytyksen jälkeen, että ei se kipu loppunut siihen synnytykseen.

Ei siis kannata liian tarkkaa suunnitelmaa tehdä synnytyksen suhteen. Minulla on hyvä kipukynnys enkä tosiaankaan suunnitellut epiduraalin ottamista (saatikka kokeilevani kaikkea muutakin), mutta oksitosiinin vauhdittamat supistukset yllätti kyllä moninkertaisesti. Onni onnettomuudessa tekivätkin jotain, kun avautumisvaihe jäi ensikertalaisella alle viiteen tuntiin, mutta se sitten tuntui.

Toivottavasti saisit haluamasi luomusynnytyksen, mutta kannattaa tosiaan varautua siihen, ettei kaikki välttämättä mene suunnitelman mukaan joko omasta halusta tai pakon sanelemana. Eikä kannata tosiaan tuudittautua siihen, että voi saada orgasmin, vaikka kipu ja nautinto lähellä toisiaan onkin. Taitaa olla nuo synnärillä laukeajat hyvin harvassa.

Vierailija
10/57 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/57 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei laukea korkeintaan kuin peräsuolen sisältö synnytyspöydälle.

Vierailija
12/57 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ensarina oisin kaivannut vähän asiallisempaa kommenttia mutta mitä vielä, mun miestä haukutaan kun kysyin asiallisesti aiheesta ja haluttais molemmat luomusynnytys...

vika kerta palstalla

AP

Vierailija
13/57 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Kenenkään mies ei voi olla niin tauno että haluaa naisen synnyttävän luomuna orgasmin takia. Ja jos on niin melko sairas päästään.

Vierailija
14/57 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Kenenkään mies ei voi olla niin tauno että haluaa naisen synnyttävän luomuna orgasmin takia. Ja jos on niin melko sairas päästään.

No ei missään vaiheessa sanonut että haluaisi vaan kannusti siihen suuntaan kun olemme yhdessä tutkineet lääkkeetöntä kivunlievitystä.,, älä laita sanoja toisen suuhun

AP

Vierailija
15/57 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ensarina oisin kaivannut vähän asiallisempaa kommenttia mutta mitä vielä, mun miestä haukutaan kun kysyin asiallisesti aiheesta ja haluttais molemmat luomusynnytys...

vika kerta palstalla

AP

Mä synnytin toisen lapseni luomuna, koska Jyväskylässä ei saanut ilokaasua ja selän murtuman takia, en saanut epiduraalia. Tuntui, kuin puukko olisi isketty keskelle vatsaa ja luulin halkeavani kahtia. Ensimmäinen synnytys oli aikanaan eri puolella Suomea helppo ilokaasun ja epiduraalin ansiosta.

Vierailija
16/57 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni melko yleistä saada orgasmi synnytyksessä. Onhan siitä tutkimuksiakin.

Vierailija
17/57 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puhuu kokemuksen ääni. Jos et ole synnyttänyt, kuuntele sen tehneitä. Omani oli kivulias kokemus. Orgasmi ei tullut edes mieleen, ei edes miehelle (joka oli läsnä).

Vierailija
18/57 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea p.skaa jotkut jaksaa jauhaakin.

Jos naiset sais orkkuja synnytyksissä, niin maailma olisi jo räjähtänyt väestön määrästä monta kertaa.

Vierailija
19/57 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän monesti tulee synnytyksessä, jos ovat seuraamassa.

Vierailija
20/57 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vika kerta palstalla

AP

Mielestäni kukaat täällä ei ole haukkunut, vaan kertonut ainoastaan faktoja synnytyksestä. Kannattaa oikeasti kuunnella kokemusasiantuntijoita, eikä uskoa miehen kuulemiin urbaanilegendoihin. Ihan ystävällisesti kerron sinulle, että synnytys on täyttä kidutusta ilman kivunlievitystä ja siinä on orgasmit kaukana. Voit saada pienen aavistuksen tulevasta, kun mietit, miltä tuntuu paskantaa vesimeloni ulos. t. 2xluomusynnyttäjä

Tosin epäilen, että aloittaja on mies, joka vain haluaa trollata tai sitten pervo, jolla on hyvin eriskummallisia fantasioita, eikä ymmärrä synnytyksestä yhtään mitään. Kuuluu samaan kategoriaan niiden tyyppien kanssa, jotka kuvittelevat naisten saavan nautintoa pyörän satulasta.