Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies kiinnostuu naisesta, herääkö hänessä automaattisesti seksuaalisia ajatuksia naista kohtaan?

Vierailija
16.12.2020 |

Vai ajatteletteko vain kädestäpitämistä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se kiinnostuminen tapahtuu seksuaalisuus edellä. Itselleni on tapahtunut hiljattain aika herättävä esimerkki. Ennen halut olivat tapissa ja aika moni nainen vaikutti kiinnostavalta. Stressi ja kova treenaaminen tappoi libidon kokonaan. Nyt kun näkee niitä naisia, joita pidin kiinnostavana, en voi kuin miettiä, että mitä helvettiä minä silloin ajattelin?

Olet vain vanhentunut ja testosteronitasosi ovat matalammat kuin nuoruudessa. Ihan luonnollista kehitystä.

Vierailija
42/47 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehessä herää seksuaalisia ajatuksia kun hän näkee reiän männyn pahkassa tai suklaakäpykakussa, sun ei tarvitse tuntea itseäsi jotenkin erikoiseksi.

Oliko pakko pistää noita seksikkäitä mielikuvia mun päähän? Heti alkoi jöpöttää. Huoh... (fap fap fap)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se kiinnostuminen tapahtuu seksuaalisuus edellä. Itselleni on tapahtunut hiljattain aika herättävä esimerkki. Ennen halut olivat tapissa ja aika moni nainen vaikutti kiinnostavalta. Stressi ja kova treenaaminen tappoi libidon kokonaan. Nyt kun näkee niitä naisia, joita pidin kiinnostavana, en voi kuin miettiä, että mitä helvettiä minä silloin ajattelin?

Olet vain vanhentunut ja testosteronitasosi ovat matalammat kuin nuoruudessa. Ihan luonnollista kehitystä.

Joo aika äkkiä, jos vuodessa rupsahtaa, mutta mistäs sen tietää. =) En ole edes kolmeakymmentä vielä. 

Vierailija
44/47 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne kiinnostavan näköiset naiset aina herättää tiettyjä ajatuksia. Ne mahdolliset syvemmät ajatukset tulee vasta sitten kun oppii tuntemaan paremmin. Mutta kyllä ulkonäkö ja sen myötä syntyvä kiinnostus tulee aina ensin. Luonnonlaki.

Vierailija
45/47 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netissä on monia saitteja, johon on kerätty paikkoja, joihin miehet ovat kalunsa tunkeneet jos haluatte menettää uskonne ihmiskuntaan. Yksi mikä on jäänyt mieleen on tyyppi, joka oli tunkenut kullinsa sukulaisnaisensa säästöpossuun tämän ollessa töissä.

No varmaan löytyy ihan yhtä kattava kollektsiooni aiheesta miten naiset on omineet toisten resurssit omaan käyttöönsä. Varmaan aika härskejäkin tapauksia löytyy.

Liittyy aiheeseen miten? En usko, että löydät montaakaan saittia, jossa raportoidaan paikkoja, joista naiset on jäänyt kiinni itseään hinkkaamasta.

Vierailija
46/47 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä että huomasin, että tämä johtui sinusta itsestäsi eikä niistä naisista.

Olen samaa mieltä.

Vierailija
47/47 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestin ilmiantaminen ei valitettavasti poista sitä tosiasiaa, että miehen työntävät kalunsa aivan mihin tahansa jos hetki on otollinen ja kukaan ei ole näkemässä.

#MIESVIHANÄKYVÄKSI

Tuntuuko susta jotenkin, että piilottelen miesvihaani?

#miespelkonäkyväksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme