En tajua parisuhdetta, jossa seksiä tietoisesti pihdataan
... tai sitä käytetään välineenä saada toinen tekemään jotain...
Naiivi olen ehkä tai katson asioita liian mustavalkoisesti. Mutta itselleni seksi on nautinnon antamista ja saamista, molemminpuolista hyvän olon tuottamista. Nautin siitä, kun mieheni nauttii. Nautin siitä, kun tiedän hänen haluavan minua. Orgasmi on karrikoiden sanottuna joskus sivuseikka, tärkeämpää on siinä kaikki muu.
Meillä seksiä harrastetaan arki-/työpäivisin 1-3 krt päivässä, viikonloppuisin ja vapaalla saattaa olla kymmenenkin kertaa, useimmiten kuitenkin 4-5 kertaa päivässä. Jo toisen läheisyys tuntuu niin järjettömän hyvältä, että sitä vaan haluaa...
Asia erikseen on tilanne, kun toista ei huvita eikä haluta tai halut ei vaan kohtaa. Mutta jos tietoisesti "pihtaa", kiusallaan tai muuten vaan... häiriintyneeltä vaikuttaa se.
Kommentit (22)
Minä pihtaan aina välillä, koska kaipaan unirauhaa. Vauva nukkuu samassa makkarissa meidän kanssa, joten tavallisesti harrastamme seksiä toisessa huoneessa. Eilen illalla oltiin just saatu nukutettua vauva uudelleen (heräilee välillä, hammassärkyä kai) työllä ja vaivalla, kun mies alkoi kuiskia, että panettaa. Minä sanoin, että ihan vapaasti. Jos olisimme könyneet sängystä ja lähteneet toiseen huoneeseen taikka alkaneet ähkiä siinä vauvan korvan juuressa, hän olisi taatusti herännyt heti ja sitä täyteen ääneen huutamista olisi kestänyt taas tunnin. Juu ei, meillä täytyy ajoittaa nuo panohommat oikeaan aikaan tai muuten jää ilman.
Harvoin sanon näin, mutta nyt kyllä ap kusettaa ihan urakalla :D Kymmenen kertaa päivässä, huhhuh.
Puuttumatta mitenkään siihen miten normaalilla lapsiperheen vanhemmilla olisi aikaa rakastella 4-10 kertaa päivässä en ymmärrä pihtaamista minäkään enkä hyväksy vallankäytön välineenä.
Meillä rakastellaan "vain" kerran pari viikossa (1-2h kerrallaan - me ei ehdittäis apn tahdilla ollenkaan pois sängystä!!??) mutta ihan halulla ja innolla, ongelmat jos niitä on hoidetaan puhumalla selviksi. Rakastelusta ja läheisyydestä ei tingitä koskaan!
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 14:41"]... tai sitä käytetään välineenä saada toinen tekemään jotain...
Naiivi olen ehkä tai katson asioita liian mustavalkoisesti. Mutta itselleni seksi on nautinnon antamista ja saamista, molemminpuolista hyvän olon tuottamista. Nautin siitä, kun mieheni nauttii. Nautin siitä, kun tiedän hänen haluavan minua. Orgasmi on karrikoiden sanottuna joskus sivuseikka, tärkeämpää on siinä kaikki muu.
Meillä seksiä harrastetaan arki-/työpäivisin 1-3 krt päivässä, viikonloppuisin ja vapaalla saattaa olla kymmenenkin kertaa, useimmiten kuitenkin 4-5 kertaa päivässä. Jo toisen läheisyys tuntuu niin järjettömän hyvältä, että sitä vaan haluaa...
Asia erikseen on tilanne, kun toista ei huvita eikä haluta tai halut ei vaan kohtaa. Mutta jos tietoisesti "pihtaa", kiusallaan tai muuten vaan... häiriintyneeltä vaikuttaa se.
[/quote]
Oletteko työttömiä vai miten teillä riittää aikaa paneskella noin paljon?? Ja lapset asuvat ilmeisesti muualla koska niidenkin läsnäolo rajoittaisi jonkin verran puuhianne.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 17:04"]
Puuttumatta mitenkään siihen miten normaalilla lapsiperheen vanhemmilla olisi aikaa rakastella 4-10 kertaa päivässä en ymmärrä pihtaamista minäkään enkä hyväksy vallankäytön välineenä.
Meillä rakastellaan "vain" kerran pari viikossa (1-2h kerrallaan - me ei ehdittäis apn tahdilla ollenkaan pois sängystä!!??) mutta ihan halulla ja innolla, ongelmat jos niitä on hoidetaan puhumalla selviksi. Rakastelusta ja läheisyydestä ei tingitä koskaan!
[/quote]
Komppi tälle. Ei aina ehd/jaksa naida kuin kanit,mutta kiristäminen ei myöskään kuulu terveeseen parisuhteeseen. Ja kiristämistähän se on,että haluaisi itsekin seksiä,mutta ei voi harrastaa sitä kun täytyy periaatteesta pihdata saadakseen tahtonsa läpi jossain asiassa.
Minusta häiriintyneemmältä kuulostaa se että seksiä pitää parhaimmillaan harrastaa kerran tunnissa. Tuo ei ole läheisyyttä vaan addiktio.
Yhteisiä lapsia ei ole, miehellä kaksi, minulla kolme. Yhdessä 6 vuotta.
ap
Samaa mieltä. Ainakin tän palstan perusteella naiset tuntuu harrastavan tätä paljon, käy heidän miehiään sääliksi...
Minä pihtaan. Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 5v. Nyt mieheni ei kiihota mua pätkän vertaa... Lieneekö johtua 3kk ikäisestä vauvastamme mutta mies on myös tukevoitunut/läskistynyt/lihonnut - mitä lie enkä tunne kuin sääliä katsoessani häntä ilman paitaa. Eipä käyttäytyminenkään ole herrasmiesmäistä ollut. Kunpa olis se sama mies johon rakastuin. Mun silmät kai vaan avautuneet... Mutta hyi meidän väliselle seksille. Pakko pullaa ja täytyy jopa ajatella toista miestä jotta saan alakerran joten kuten toimimaan.
Ap:n tilanne on varmaan ihan ok, jos molemmat ovat seksiaddikteja. Jos seksiä on noin paljon vain siksi, että pidetään puoliso tyytyväisenä, niin sääliksi käy. On näitä kertomuksia erojen jälkeen kuultu, kun mikään ei piisannut.
Eihän tuo nyt ihan normaalia ole, seksiä ehkä, mutta ei rakastelua missään nimessä. Joten jaksuja vaan, kyllä sitä muutakin voi yhdessä harrastaa.
No ap:n pointti ei ollutkaan ehkä se oman seksin määrä, vaan enemmänkin kannanotto siihen periaatteesta pihtaamiseen...
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 15:16"]
No ap:n pointti ei ollutkaan ehkä se oman seksin määrä, vaan enemmänkin kannanotto siihen periaatteesta pihtaamiseen...
[/quote]
No olihan sen nyt brassailua tuolla seksin määrällä. Pihtailu vaan oli hyvä aihe tuoda se esiin.
Ap, asia on hyvä ja olen samaa mieltä, mutta kiinnostaa nuo teidän seksimäärät. Kuinka kauan teillä yhdyntä/seksikerta kestää yleensä, kuinka paljon on esileikkiä? Miten saatte lapset koko ajan jonnekin pois tieltä, kymmenenkin kertaa päivässä? Ja jääkö teille aikaa tehdä myös muita asioita yhdessä?
Meillä on joskus parhaimmillaan kaksi kertaa päivässä seksiä, ihan kivaa se on, mutta aika maksimi kyllä ihan jaksamisenkin kannalta, ei huvita sen enempi. Normitahti varmaan 3-4 kertaa viikossa, ja meillä ei ole edes lapsia.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 15:04"]
Minä pihtaan. Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 5v. Nyt mieheni ei kiihota mua pätkän vertaa... Lieneekö johtua 3kk ikäisestä vauvastamme mutta mies on myös tukevoitunut/läskistynyt/lihonnut - mitä lie enkä tunne kuin sääliä katsoessani häntä ilman paitaa. Eipä käyttäytyminenkään ole herrasmiesmäistä ollut. Kunpa olis se sama mies johon rakastuin. Mun silmät kai vaan avautuneet... Mutta hyi meidän väliselle seksille. Pakko pullaa ja täytyy jopa ajatella toista miestä jotta saan alakerran joten kuten toimimaan.
[/quote]
Minkä ihmeen takia te olette enää yhdessä??? Jos pihtaamista olet harrastanut jo pidempään, niin minä olisin mihenäsi nostanut kytkintä ajat sitten. Toisaalta taas ihmetyttää yhtälailla se, että misi sinä vielä sen läskin ja vastenmielisen miehen kanssa roikut ja miksi teit hänen kanssaan lapsen. Tuskin se mies vastenmieliseks läskiks on vasta näiden 3 kuukauden aikana muuttunut.