Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä paljon irtosuhteita

Aloittaja
16.12.2020 |

Mitä ajattelette, jos saatte tietää että tapailemallasi miehellä on paljon ollut ennen irtosuhteita. Jos itse olet vähän kirkkokuorolainen ja et harrasta niitä. Minua jotenkin alkaa aina ahdistaan nämä, koska nuorempana minun ihastumistani käyttivät miehet hyväkseen.. kun saivat, katpsivat kuon tuhkana tuuleen. Siks oon aika varovainen, koska en halua että minua loukataan.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on muuten kiva kun perus puhelimesta löytyy korkeatasoinen kamera ja storeista tarkat mikroilmeisiin perustuvat valheenpaljastusäpit niin jokainen mies voi halutessaan selvittää naisen oikean kumppanien määrän..

:D :D :D 

Ja sä meinaat että vielä lohkee moisen gestapo-kuulustelun jälkeen?

Eiköhän tuo ole enemmän ajankohtainen siinä vaiheessa kun mietitään syventyykö tapailu joksikin muuksi.. eli lohjennut on jo aiemmin

Vierailija
22/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on nyt useampi maininnut kohonneen tautiriskin. Ette kai te oikeasti harrasta seksiä suhteessa ennen sp-tautitestejä?

HPV, herpes ja kondylooma voivat tarttua kondominkin kanssa, ja HPV-kannathan näillä aktiivisilla todennäköisesti on aika runsaat, joten ne siirtyvät sitten kumppaniinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
24/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on muuten kiva kun perus puhelimesta löytyy korkeatasoinen kamera ja storeista tarkat mikroilmeisiin perustuvat valheenpaljastusäpit niin jokainen mies voi halutessaan selvittää naisen oikean kumppanien määrän..

Eiköhän tuo ole enemmän ajankohtainen siinä vaiheessa kun mietitään syventyykö tapailu joksikin muuksi.. eli lohjennut on jo aiemmin

Niin, ja takaan ettei lohkea enää. :D Voitto molemmille, sanoisin. Naiselle ensisijaisesti.

Vierailija
25/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on nyt useampi maininnut kohonneen tautiriskin. Ette kai te oikeasti harrasta seksiä suhteessa ennen sp-tautitestejä?

HPV, herpes ja kondylooma voivat tarttua kondominkin kanssa, ja HPV-kannathan näillä aktiivisilla todennäköisesti on aika runsaat, joten ne siirtyvät sitten kumppaniinkin.

Testeihin, mars! Ihmiset on ällöttäviä.

Vierailija
26/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostaisi kun itse oon niin puhtaana pysynyt siveyden sipuli. Edes herpestä ei mulla ole. Toisaalta en usko että tuollaista pystyy ihan selvittämäänkään. Ellei ihan ilmiselvä naistenmies ole, niin kellä tahansa voi olla paljon seksuaalihistoriaa. Miehet kun voivat käydä maksullisillakin.

Vierailija
27/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Onko se ollut jotenkin näkymätöntä? Yritän hei kovempaa tulevaisuudessa!

Vierailija
28/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja takaan ettei lohkea enää. :D Voitto molemmille, sanoisin. Naiselle ensisijaisesti.

Itse sanoisin että mies joka ei halua kyläpyörää kumppanikseen on tässä se joka voittaa. Tuskin kukaan siveellinen nainen suuttuisi tuollaisesta jos saisi myös esittää miehelle haluamiaan kysymyksiä..

Vierailija
29/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Ihminen muuttuu ja kasvaa läpi elämän.

Onko nämä jotka eivät tätä ymmärrä tai tunnusta läpi elämänsä tasan samanlaisia staattisia ja tuomitsevia ihmisiä? Kykenemättömiä oppimaan?

Jos kuvittelevat sen normiksi?

En olisi sellaisesta ihmisestä kiinnostunut.

Ei ihmisen perusluonne miksikään muutu.

Vierailija
30/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testeihin, mars! Ihmiset on ällöttäviä.

HPV:tä ei kai automaattisesti testata, eikä sitä testata miehiltä, ja se voi aiheuttaa muutoksia ja ongelmia vasta vuosikymmenien päästä.

Vierailija
31/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos puhutaan yli 50:stä kumppanista niin roskikseen joutaa, oli sitten mies tai nainen

Tapailetko molempia? :D

Meneekö logiikkasi niin että jos aloittaa seksin harrastamisen 19 vuotiaana saa panna 15sta ihmistä vuosi jos vakiintuu ennen kun täyttää 23? Entä jos henkilöllä on 3 kumppania vuodessa eikä löydä suhdetta vähintään 31v niin on lopetettava seksin harrastamisen ettei tule joku maaginen luku täyteen? Entä jos tulee ero ja alkaa uudestaan etsimään kumppania? E

Se maaginen luku on yksi, niin kuin Jeesus sen aikanaan määräsi.

jeesus ei ole määräillyt yhtään mitään vaan ne lait oli jo mooseksen aikoina. xD

ehkä ei kannata uskontoa sekoittaa tähän synti keskusteluun enempää.

Vierailija
32/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sanoisin että mies joka ei halua kyläpyörää kumppanikseen on tässä se joka voittaa. Tuskin kukaan siveellinen nainen suuttuisi tuollaisesta jos saisi myös esittää miehelle haluamiaan kysymyksiä..

Ei kai tuosta kenenkään suuttua tarvitse. Se vain kertoo miehestä kaiken oleellisen jolloin kiinnostus lopahta kuin seinään.

Vierailija
33/33 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exällä oli ja myös meidän suhteen aikana pani muita. Ap älä alistu moiseen vaan hanki kunnon mies ilman sptauteja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän