Miehellä paljon irtosuhteita
Mitä ajattelette, jos saatte tietää että tapailemallasi miehellä on paljon ollut ennen irtosuhteita. Jos itse olet vähän kirkkokuorolainen ja et harrasta niitä. Minua jotenkin alkaa aina ahdistaan nämä, koska nuorempana minun ihastumistani käyttivät miehet hyväkseen.. kun saivat, katpsivat kuon tuhkana tuuleen. Siks oon aika varovainen, koska en halua että minua loukataan.
Kommentit (33)
Ookoo. No onneksi saat ihan itse valita, ketä tapailet.
En ole ikinä kysellyt, ja jos joku olisi kysymättä alkanut kertoilla joistain expanoistaan, niin en olisi enää jatkanut tutustumista.
Jos sulla kerran on ollut aina ollut tällaisia miehiä, niin sulla myös on paljon irtosuhteita takana. Missä ongelma?
Jos haluat kupan, niin jatka tapailua.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että mies on Alfa.
Joo, saa homotkin vastata tähän.
Jos puhutaan yli 50:stä kumppanista niin roskikseen joutaa, oli sitten mies tai nainen
No kyllä tuo hiukan laskee osakkeita jos miehen housut tippuu nilkkoihin joka mimmin kohdalla. Tyypistä tulee vähän yksinkertainen ja suttuinen vaikutelma, näkee jonkun random naisen, viisari värähtää, ei mitään kontrollia tai valikoimista. Ei kukaan nainen halua mitään tolloa kyläpyörää.
Täällä on nyt useampi maininnut kohonneen tautiriskin. Ette kai te oikeasti harrasta seksiä suhteessa ennen sp-tautitestejä?
Vierailija kirjoitti:
Jos puhutaan yli 50:stä kumppanista niin roskikseen joutaa, oli sitten mies tai nainen
Tapailetko molempia? :D
Meneekö logiikkasi niin että jos aloittaa seksin harrastamisen 19 vuotiaana saa panna 15sta ihmistä vuosi jos vakiintuu ennen kun täyttää 23? Entä jos henkilöllä on 3 kumppania vuodessa eikä löydä suhdetta vähintään 31v niin on lopetettava seksin harrastamisen ettei tule joku maaginen luku täyteen? Entä jos tulee ero ja alkaa uudestaan etsimään kumppania? E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö logiikkasi niin että jos aloittaa seksin harrastamisen 19 vuotiaana saa panna 15sta ihmistä vuosi jos vakiintuu ennen kun täyttää 23? Entä jos henkilöllä on 3 kumppania vuodessa eikä löydä suhdetta vähintään 31v niin on lopetettava seksin harrastamisen ettei tule joku maaginen luku täyteen? Entä jos tulee ero ja alkaa uudestaan etsimään kumppania? E
Se maaginen luku on yksi, niin kuin Jeesus sen aikanaan määräsi.
Jos mies puhuu sinulle entisistä muijistaan kun vasta olette aloittamassa tapailua, niin kannattaa lähteä hippulat vinkuen. Kyseessä on paatunut pelimies.
Eli aloittajalla on omien sanojensa mukaan irtosuhteita takana, mutta miehellä niitä ei saisi olla? Ok.
Ihminen muuttuu ja kasvaa läpi elämän.
Onko nämä jotka eivät tätä ymmärrä tai tunnusta läpi elämänsä tasan samanlaisia staattisia ja tuomitsevia ihmisiä? Kykenemättömiä oppimaan?
Jos kuvittelevat sen normiksi?
En olisi sellaisesta ihmisestä kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset luvut eivät ole realistisia 90%:lle miehistä. Hyvä jos kerran vuodessa onnistuu (yli puolet ei onnistu siinäkään). Ja jos nainen on noin antelias, niin minulle hänen arvo on nolla, eli roskikseen joutaa minun puolesta..
Nykyään on muuten kiva kun perus puhelimesta löytyy korkeatasoinen kamera ja storeista tarkat mikroilmeisiin perustuvat valheenpaljastusäpit niin jokainen mies voi halutessaan selvittää naisen oikean kumppanien määrän..
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on muuten kiva kun perus puhelimesta löytyy korkeatasoinen kamera ja storeista tarkat mikroilmeisiin perustuvat valheenpaljastusäpit niin jokainen mies voi halutessaan selvittää naisen oikean kumppanien määrän..
:D :D :D
Ja sä meinaat että vielä lohkee moisen gestapo-kuulustelun jälkeen?
Kiinnostus laskee.