Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei, Rinne valittiin. :(

Vierailija
09.05.2014 |

...

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 12:38"]

Olen äärettömän onnellinen että Rinne valittiin. Hänen johdollaan SDP palaa Brežnevin aikaiseen ay-junttapolitiikkaan. Demarit kutistuu pienpuolueeksi ja se on onneksi isänmaallemme.

[/quote]

Juuri samaa olin tulossa sanomaan, olen erittäin helpottunut tästä käänteestä!!

Vierailija
22/58 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 14:27"]

Olen äärettömän onnellinen että Rinne valittiin. Hänen johdollaan SDP palaa Brežnevin aikaiseen ay-junttapolitiikkaan. Demarit kutistuu pienpuolueeksi ja se on onneksi isänmaallemme.

[/quote]

[/quote]

Täältä myös näille komppia. Pian vasemmistoliitto ja demarit yhdistyvä, kokonaiskannatuksen ollessa n.6%.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 14:35"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 14:27"]

[/quote]

[/quote]

Täältä myös näille komppia. Pian vasemmistoliitto ja demarit yhdistyvä, kokonaiskannatuksen ollessa n.6%.

[/quote]

Lisäetuna tilanteessa vielä persujen kannatuksen mahdollinen lasku. :)

Vierailija
24/58 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...paitsi että ei kai Rinteestä tule nyt automaattisesti valtiovarainministeri?? Ei vaikuta hyvältä jos niin käy.

34

Vierailija
25/58 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 14:50"]

...paitsi että ei kai Rinteestä tule nyt automaattisesti valtiovarainministeri?? Ei vaikuta hyvältä jos niin käy.

34

[/quote]Tulee. Urpilainen on sanonut...

Vierailija
26/58 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan nyt innolla, onko Antti Rinne se Messias, jonka Jutan vastustajat hänessä näkevät, epäilen vahvasti.

Vierailija
27/58 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole demari, mutta olen kauhuissani ihan yleisen Suomen edun kannalta. Noin epärehellinen, kyseenalaisia keinoja käyttävä ihminen, jolla ei ole mitään hajua kokonaisuuksista on oikeasti vaaraksi, häpeäksi ja tuhoksi Suomelle. Todella häpeällistä, että vääriä lupauksia antamalla voi nousta puheenjohtajaksi. Mistä hän ne lupaamansa rahat kaikille jakelee. Vai aikooko käyttää epärehellisyyttään seuraavaksi tähän tarkoitukseen. Kukaan ei sattumalta tee noin monta vakavaa virhettä rahan käytössä omaksi hyödykseen. Karmeaa.

Vierailija
28/58 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 14:58"]

En ole demari, mutta olen kauhuissani ihan yleisen Suomen edun kannalta. Noin epärehellinen, kyseenalaisia keinoja käyttävä ihminen, jolla ei ole mitään hajua kokonaisuuksista on oikeasti vaaraksi, häpeäksi ja tuhoksi Suomelle. Todella häpeällistä, että vääriä lupauksia antamalla voi nousta puheenjohtajaksi. Mistä hän ne lupaamansa rahat kaikille jakelee. Vai aikooko käyttää epärehellisyyttään seuraavaksi tähän tarkoitukseen. Kukaan ei sattumalta tee noin monta vakavaa virhettä rahan käytössä omaksi hyödykseen. Karmeaa.

[/quote]

Niinpä. Rinne on oikein malliesimerkki siitä, millaisina minä demareita pidän muutenkin. Hyi olkoon.

Toivottavasti sentään pääministeriksi tulee sitten joku, joka pitää Rinteen aisoissa. Eli Stubb, Vapaavuorihan on aikamoinen rötösherra hänkin. Kuvitelkaapa mitä tällainen parivaljakko saisi aikaan maamme johdossa, kun on jo muutenkin valmiiksi kriisi päällä!

Vierailija
29/58 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 12:24"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 12:20"]

En ole Rinteeseen perehtynyt, mutta Wikipediasta löytyi muutama kohta joka sai kulmakarvat nousemaan, lukekaas.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Antti_Rinne

[/quote]Oho. :D

"Vuosina 1995–96 Rinne joutui maksamaan entiselle taloyhtiölleen 25 000 markan vahingonkorvaukset. Isännöidessään taloyhtiötä Rinne maksoi taloyhtiön rahoilla omat puhelinlaskunsa, ei toimittanut lainkaan vuoden 1991 tositteita, piti taloyhtiön rahaliikenteestä kirjaa puutteellisesti ja aiheutti yhtiölle taloudellisia vahinkoja."

[/quote]

Tyypillinen demari. Kaikki maksatetaan muilla eikä mistään oteta vastuuta. 

Vierailija
30/58 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 11:53"]...

[/quote]Mitä sitten? Demarit on ollut pitkään Kokkomuksen vasen siipi. Uskottavuus minun silmissäni nolla. Aivan sama kuka siellä pelleilee.

Vierailija
31/58 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan Pron johtoon nyt nousee? Pidin rinteen aggressiivisesta tavasta lakkoilla.

Vierailija
32/58 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 12:17"]

Kiviniemi tuhosi Keskustan, Urpilainen Demarit. Ei oikein ole naisten hommaa tämä puoluejohtaminen. Tällä kertaa ei valittu parasta miestä, mutta mies sentään. Onnea Demarit!

[/quote]

Toivottavasti kokkaritkin tajuais valita risuaidan

Vierailija
33/58 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan superhypermahtava juttu että akkavalta saa nenilleen demareissa!!!!!!!!!! Miehet laittavat yksissä tuumin Suomen asiat kohdalleen, siis Rinne ja Vapaavuori, josta tulee seuraava PM.

Vierailija
34/58 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo on Jutalle siunaus. Rankka duunihan tuo on ollut, sitä ei voi kiistää, vaikka olisi mitä mieltä hänestä.

Vierailija
35/58 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi :(

Vierailija
36/58 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, en kyllä oo enää demareita äänestää..

Vierailija
37/58 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan oikein valitsivat

Vierailija
38/58 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että porvaristyttö sai lähteä. Ehkäpä demarit palaavat juurilleen, työväenpuolueena eikä apukokoomuksena joka heikentää duunareiden oloja maassamme.

Vierailija
39/58 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli SDP:n oikeistosiipi ja osa naisista äänestää nyt kokoomusta ja persujen äänestäjistä osaa palaa SDP:n riveihin. Onko tämä sitten hyvä vai huono asia riippuu katsontakannasta. SDP kuitenkin oppositioon seuraavissa vaaleissa.

Vierailija
40/58 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanaikaista väkeä. Kukapa tuon ukkelin kööriin haluaisi kuulua.

t. todella pettynyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi