Kuinka monen ihmisen ajatuksissa luulet tai toivot
olevasi tänään? :)
Itse mieluummin elän jonkun ajatuksissa, vaikka hän olisikin muualla
kuin että olen fyysisesti jonkun kanssa mutta hän on ajatuksissaan muualla, ei minun kanssa.
Kommentit (21)
Ehkä jonkun tai joidenkin ystävieni. Olen usein ystävieni ajatuksissa ja ystäväni ovat minun ajatuksissani. Viimeksi tänään kerroin yhdelle ystävälleni että olen ajatuksissani hänen luonaan.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 13:41"]
Haluan olla vain vaimoni ajatuksissa. Toivottavasti en kenenkään muun, ahdistaa hiukan, jos muut ajattelevat minua tietämättäni.
[/quote]:D :D Tämä on kontrollifriikin sisäinen maailma.
Huu, joku voi ajatella sinua tietämättäsi, pöö. Joku voi ajatella sinusta pahaa, ja se voi vaikuttaa sinun asioihisi, ja se voi olla oikein.
Luulen että useampi kuin uskonkaan..
se on mukava ajatus
Luulen että useampi kuin uskonkaan..
se on mukava ajatus
Haluan olla vain vaimoni ajatuksissa. Toivottavasti en kenenkään muun, ahdistaa hiukan, jos muut ajattelevat minua tietämättäni.
En usko että kukaan minua ajattelee.
Tän kysymyksen pohtiminen lämmittää mieltäni. Varmaankin mieheni, lapsieni, äitini ja kahden ystäväni, joiden kanssa just viestittelin.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 14:36"]
En usko että kukaan minua ajattelee.
[/quote]
Tää on luettu nyt 81 kertaa, joten aika moni kommenttisi lukenut on ajatellut sinua. Minä ainakin!
En ole koskaan miettinyt tuollaisia. Uskon, että ajatuksissa häilähdän ainakin miehellä, siskolla ja äidillä. Se on kiva ajatus.
Hmm. Jännä kysymys. Ainakin varmasti miehen, lasten ja oman äidin mielessä olen tänään, ehkä myös mummoni joka toivoisi meitä kylään. Muista en osaa sanoa.
Kiva kysymys! Lasteni,mieheni,äitini..ystäväni.
En usko että yhdenkään. Olen sinkku, erakkomainen eläjä. En kaipaa ollenkaan sitä että olisin jonkun ajatuksissa.
Ehkä jonkun tai joidenkin ystävieni. Olen usein ystävieni ajatuksissa ja ystäväni ovat minun ajatuksissani. Viimeksi tänään kerroin yhdelle ystävälleni että olen ajatuksissani hänen luonaan.