Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku selittää minulle, miksi ihmiset syövät majoneesia? En ymmärrä sitä tuotetta

Vierailija
16.12.2020 |

Joku sanoi tuolla ottavansa sitä jopa ranskisten kylkeen. Miksi!? Ja Hesen burgerit ovat aika lailla syömäkelvottomia, koska uivat majoneesissa. Selittäkää rautalangasta, miksi pidätte majoneesista!

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Majoneesista ja piimästä tulee mieleen sperma. YÄK!

Kylllä sullakin on ongelmat. Kyllä niitä ongelmiakin tulee aina sitä mukaaan kun ihminen niitä ajanratoksiskin keksii.

Vierailija
42/56 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylllä sullakin on ongelmat. Kyllä niitä ongelmiakin tulee aina sitä mukaaan kun ihminen niitä ajanratoksiskin keksii.

Mutta se on toisaalta normaalia ihmisen aivokemiaaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka köyhää täytyy ap:n elämä olla, jos joutuu tällaisia miettimään tai tänne aloituksia keksimään?

Otan osaa.

Olen ihmetellyt majoneesinsyöjiä koko ikäni. Ihan todella. Ja nyt kysyin. ap

Vierailija
44/56 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko koskaan nähneet hienossa ravintolassa majoneesia?

Kuka sellaisissa viitsii käydä jos haluaa vatsansa täyteen. Ylihinnakkaita kärpäsenpaskan kokoisia annoksia. Kiitos ei.

Vierailija
45/56 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sulla on spermaa vastaan?

Ei niin mitään, mutta suuhuni en sellaista tököttiä halua.

Vierailija
46/56 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paprika- ja chilimajoneesit on hyviä.

Vierailija
47/56 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesen ranskalaiset on niin pahan makuisia muuten. Mäkkärin ranskalaiset menee hyvin ilmankin.

Vierailija
48/56 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Majoneesi on erittäin terveellistä.

Nykyiset ravitsemussuositukset kehoittavat lisäämään pehmeiden rasvojen saantia. Majoneesi on lähes puhdasta rypsiöljyä. Olematon määrä kananmunaa lisänä. Jos pitää hifistellä voi tehdä itse kylmäpuristetusta oliivi- tai rypsiöljystä. Mieluummin laitan leivälle majoneesia kuin otan lusikalla pullosta jotain öljyä "raakana". Itse suosin Litukan aiolia, joka tehty rypsiöljystä. Sopii aivan kaikkeen.

Vaikea keksiä mikä olisi yhtä hyvää ja yhtä terveellistä samanaikaisesti.

Tein kerran kylmäpuristetusta rypsiöljystä, kun muut öljyt loppuivat kesken, ja se oli aivan kaamean makuista. En suosittele.

Olen ymmärtänyt ettei majoneeseja kylmäpuristetuista tehdä. Minä olen muutsman kerran tehnyt halvoista ruokaöljyistä ( kaupan merkin) ja se kalamainen maku oli syömäkelvoton. Vasta myöhemmin tajusin että syynä oli se öljy, kun purskuttelin aikani sitä öljyä suussani.

Vierailija
49/56 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko koskaan nähneet hienossa ravintolassa majoneesia?

No esimerkiksi Palacessa on tarjottu osterimajoneesia. Paremmissakin aasialaisissa ravintoloissa on vaikkapa wasabi- tai kimchimajoneesia jne.

Eli kyllä, todellakin olen nähnyt.

Vierailija
50/56 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen enemmän sellainen oliiviöljy ja viinietikka -tyyppi.

Vierailija
51/56 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypsiöljy nyt ei kovin terveellistä ole, siitä pitää poistaa ihmiselle myrkylliset yhdisteet kemiallisesti ennen kuin se on ihmiselle syömäkelpoista. Parasta majoneesia saa tekemällä itse, mieto oliiviöljy pohjaksi, niin voi maustaa haluamallaan tavalla. Ainekset korkeaan astiaan ja sauvasekoittimella sekaisin, aikaa menee noin 2 sekuntia.

Vierailija
52/56 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenki makuasia joita ei kaikkia oikein ymmärrä. Oikeasti jotkut pitää kolmeen kertaan ryöpättyjä sieniä herkullisina. Okei mä vaan aina mietin kenellä kolmella ne joskus kokeiltiin. Eikö niinku riittänyt että kahden ryöppäyksen jälkeen kuoli?No kokeillaan vielä kolmas kerta. Kenellä se oli kolmanneksi lyhin tikku?

Vierailija
53/56 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä virheellinen tieto. Suomessa kaikki rypsiöljy valmistetaan vain puristamalla, ei kemiallisesti uuttamalla.

Vierailija
54/56 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut ja rapeat ranskalaiset majoneesiin dipattuna on suurin herkkuni. Söin ranut aina ketsupilla kunnes muutin Hollantiin ja maistoin majoneesiranskalaisia paperitötteröstä. Taivaallista!!

Vierailija
55/56 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän lähinnä leivällä levitteenä margariinin tms sijaan.

Vierailija
56/56 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesen majoneesi tai valkosipulimajoneesi ranskiksilla. Voi että! 🤤

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi