Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen naispuoleinen kaveri laittoi tällaisen viestin miehelleni

Vierailija
09.05.2014 |

"Mä rakastan sua

<3<3<3<3<3<3<3

<3<3<3<3<3<3<3

<3<3<3<3<3<3<3

<3<3<3<3<3<3<3

<3<3<3<3<3<3<3"

En ruvennu laskemaan sydämiä, mutta niitä oli PALJON.

Mitä ajatuksia teille tuosta tulee? Onko teidän mielestä asiallista?

Ja ei, tämä ei ole provo. Näin on oikeasti tapahtunut.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä nyt heti panikois mistään pettämisestä. On mullakin pari kaverimiestä joiden kans ollaan tunnettu yli 10 vuotta, ja molemmat on mulle tosi tärkeitä. Molemmpien kanssa tulee läheteltyä kaikkia pusi pusi ja oot rakas viestejä vaikkei meidän välillä mitään fyysistä ookkaan.

Vierailija
2/30 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis nytkö asiasta on jo sen kaksi vuotta ja kelaat sitä edelleen täällä? en käsitä. siis haluat avata haavasi vai mikä oli tarkoitus? onko mies tehnyt nyt jotain outoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et kuulosta kovin tasapainoiselta. Ehkä kannattaisi nyt jo VIIMEISTÄÄN unohtaa koko juttu.

Vierailija
4/30 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne panee

Vierailija
5/30 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että et ole unohtanut vieläkään. Vai miten kauan noista parista vuodesta mahtaa olla? Sanoit että vuosia sitten, mutta se voi olla eri ihmisille vähän eri asia, riippuu omasta iästäkin.

Mä olisin eronnut kunnolla ja jos mies ois takaisin ollut tulossa, niin se ois katsottu erikseen eron jälkeen. Mitään kahden vuoden riitelyä en olisi jaksanut. 

Vierailija
6/30 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti mies pettää yhä, peittää vaan jälkensä siistimmin. 

Vierailija
7/30 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä minä sille mahdan, että pari kolme muuta ketjua tuo tämän asian uudestaan mieleen vaikka siitä olisi kymmenenkin vuotta? No ei ole kymmentä, kohta puolet siitä. Enhän tätä todellakaan ole väittänyt unohtaneeni, enkä ikävä kyllä ole sellainen ihminen joka unohtaa. En usko, että kukaan unohtaisi tuollaisen asian sillä tavalla, ettei se koskaan muistuisi mitenkään mieleen. Sen sijaan anteeksi voi antaa.

Olisin voinut hoitaa asian toisin ja olisin voinut jättää miehen. Näin jälkikäteen ehkä olisi ollut jopa parempi, että olisin nakannut sormuksen junaraiteelle ja laittanut naiselle viestiä, että pidä hyvänäsi. Harkitsin sitä, mutta maltoin mieleni. Enää en olisi niin ystävällinen. Mutta tehty mikä tehty.

Kyllä tuosta olisi huomannut, jos olisi pettänyt.

-ap.

Vierailija
8/30 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ajatelleet pariterapiaa? Meillä se auttoi uskottomuuskriisissä. Nyt kriisistä 2v ja suhteemme voi paremmin kuin koskaan. Suosittelen niin ei tarvitse kärvistellä ja katkeroitua.

Vierailija
9/30 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks ois vaan helpompi erota...

Mun miespuolinen ystävä voisi hyvin laittaa mulle tuollaisen viestin autettuani häntä jossain. En kyllä jaksaisi katsella miestä, joka kilahtaa siitä niin, että möksää vuosikausia.

Riitely ja kontrollointihan ne tunnetusti ovatkin parhaat tavat pitää kumppani vierellään ja saada hänet viihtymään suhteessa niin ettei tartte muita haikailla ;)

Vierailija
10/30 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaksi vuotta vanha tekstiviesti, minkä takia erositte ja minkä selvititte? Jos olet asiasta vielä noin katkera, etkä pääse asiasta yli millään, eikö kannattaisi antaa mies kiertoon? Saisitte molemmat aloittaa uudet suhteet puhtaalta pöydältä.

Vierailija
11/30 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen ettei nainen taida käydä kovin täysillä :D

Vierailija
12/30 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valitettavasti epäilisin mun miestä välittömästi pettämisesta. Tuollaisen viestin jälkeen saisi selitellä aika paljon ja ehkä nainenkin joutuisi mun kuulusteltavaksi.

Toisaalta, jos tuo viesti olisi oikeasti totta, mun mies olisi saanut jonkun naisen tuntemaan noin tekemällä itsekin jotain "laitonta", niin mä jättäisin miehen välittömästi. Mun rakkaus ei kestä pienintäkään syrjähyppyä, mä haluan olla miehelleni se ainoa oikea.

Vierailija
13/30 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama nainen, joka laittoi pusuhymiön?

Miten muuten tiedät viestistä? Ettei vaan tullut luettua luvattomasti miehen puhelinta?

Vierailija
14/30 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika erikoista. onko ne jotain tosi hyviä kavereita? voihan olla että mies on jotenkin auttanut tai tukenut täyä naista ja siksi tuo tunteenpurkaus? tai nainen on rakastunut mieheesi. 

Vierailija
15/30 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolinen, ei naispuoleinen.

Vierailija
16/30 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs ikäinen tuo nainen on? :D

Vierailija
17/30 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäinen nainen? 13? Suuttuisin miehelleni todella paljon, tuollainen ei ole ok.

Vierailija
18/30 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinko. Minäkin kerran vaningossa toivotin mukavaa päivää muru <3 tontilamme olevalle metsurille.

Vierailija
19/30 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se viesti lävähti auki kasvojen edessä, en voi edes sanoin kuvata mitä tunsin. Niin paha olo oli. Ja kyllä, ratsasin siis vuosia sitten miehen puhelimen ja sieltä löytyi roppakaupalla lisää tuollaista settiä. Saatiin vuosisadan lystikkäimmät riidat aikaiseksi. Riideltiin oikeastaan pari vuotta putkeen tästä asiasta ja mietittiin koko se aika, erotaanko vai jatketaanko yhdessä. Pääosin se olin minä, joka ei tiennyt mitä halusin. Toisena päivänä toista ja toisena toista. Tervatkaa, pyöritelkää höyhenissä ja vaikka ampukaa hirttolavalle ja heittäkää jäännökset korppikotkille ja susille. En välitä.

Mies oli emotionaalisesti erittäin etäinen ja suhteemme oli kuolemassa. Otin naiseenkin yhteyden ja naisen selitys oli, että ovat platonisia ystäviä ja selvittele asia miehesi kanssa. Melkein tuli ero. Ihmeen kaupalla selvitiin ja nyt meillä menee paremmin kuin ikinä, mutta kyseistä henkilöä ei enää kaivata elämäämme. Että terve vain sinullekin, jos tunnistat itsesi. Voin sanoa, että aikamoiset vitutukset nostatat minulle vieläkin. En silti muuta toivo, kuin että toivottavasti olet jatkanut elämääsi. Helvetilliset pari vuotta oli, että kiitos vain siitä.

Ihan sama, oli sitten miten hyviä ystäviä tahansa ja miten paljon on tuettu toisiaan ja tehty toisen puolesta vaikka ja mitä, mutta meillä ei tuollaisia ystäviä ole, jotka etsii rakkauden korviketta ystävyyssuhteesta.

-ap.

P.S. En ole pusuhymiö miehen nainen tms. Tulipahan vain keskustelusta mieleen.

Vierailija
20/30 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkastinen viesti miljoonine sydämineen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi