Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies katsoo animea, vituttaa.

Vierailija
09.05.2014 |

Siis aikuinen mies ja tuijottaa jotain vitun piirrettyjä. Kyllä osaa ottaa aivoon. Ja kyseessä tosiaan yli kolmekymppinen mies eikä mikään 15 pojankoltiainen. En vaan ymmärrä.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehisi katsoo hopeanuolta istu viereen, jos jotain muuta sammuta TV

Vierailija
42/52 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kun vaimo katselee kaikenmaailman romanttisia komedioita. Muka hauskaa lässyn lässyn meininkiä. Voisi senkin ajan jotenkin paremmin käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ongelma tässä kuitenkin joku muu kuin se anime ?

Muakin ottaa päähän kun mies uppoaa vaan koneella omiin maailmoihinsa.

Vierailija
44/52 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta kuudenteen...et mua ällöttää toi japanilaisilta kopsattu moljake-silmäisyys. Kaipa se aasialaisille on "se" juttu, että silmät kattaa puoli päätä, mut se tekee noista hahmoista jotenkin ällöttäviä ja hieman koomisia. Ja tietysti tuo japanilaisten helmasynti, lasten ja nuorten estoton seksualisointi (etten sanoisi pedofiliamyönteisyys), liittyy tähän - moljakesilmät koetaan hellyttävinä ja lapsenomaisina.

Vierailija
45/52 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa semmone kylmä totuus että niitten pitkien animesarjojen piirtämisessä menee monia kymmeniä vuosia ja valitettavasti ne omat lempisarjanikin ovat vasta 10 vuoden päästä valmiita jolloin olen jo aikuinen. Ei tommonen perus muija joka ei ole sitä ikinä nähnykkää voi ymmärtää. Jos olisit vastuullinen nainen sille miehelles nii kunniottaisit hänen kiinnostuksiaan etkä tulis inisemää siitä johonki provo sivustolle. Jos olisin miehes nii jättäsin sut koska husbandot menee tommosten ämmien eelle

Vierailija
46/52 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minunkin mies. Katsoo ja lukee sitä. On lukenut teinistä asti. Eikä vituta yhtään. Melko julmiahan nuo animet on sisällöltään.

Animea katsotaan, ei lueta ;> mangaa luetaan 

ja jos kovasti rassaa, niin ala sinäkin katsomaan? Niistä löytyy hyviä sarjoja, itsekin olen nainen ja seurailen satunnaisia sarjoja. Ei, ei mitään ihkuvaaleanpunaisia sarjoja, vaan raaempia ja synkempiä..

Vierailija
47/52 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ap itse katsoo? Ainakin minua vituttaisi jos siippa katselisi jotain Kardashianeja, Paratiisihotelleja, miljonääriäitejä jnejne.

Vierailija
48/52 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mä nyt vaan rinnastan ton siihen jos itse katsoisin kans lasten päikkäri-ajat jotain NallePuhia youtubesta korvalaput päässä. Ehkä olen sitten ymmärtämätön urpo. -ap

Olet äärimmäisen narsistinen luonne. Oletat että mitä miehesi tekee on huonoa ja mitä itse teet on parasta.

Toivottavasti jäät ja kuolet yksin.

Vierailija
49/52 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa animeista EI ole lapsille suunnattua. Itsekin katson. Genreä on monenlaista ja se ei ole lapsellista. Minusta on turha haukkua toisen harrastusta, varsinkaan kun ei ole siihen itse perehtynyt.

Vierailija
50/52 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mä nyt vaan rinnastan ton siihen jos itse katsoisin kans lasten päikkäri-ajat jotain NallePuhia youtubesta korvalaput päässä. Ehkä olen sitten ymmärtämätön urpo. -ap

En minäkään animesta välitä, mutta tuo asenne on kyllä ymmärtämättömän urpon.

Vierailija
51/52 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tee harakiri kiitos. Anime on sisällöltään suureksi osaksi 99% laadukkaampaa ku mikään suomalainen mukahauska tv sarja.

Vierailija
52/52 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä näyteltyjä että animoituja materiaaleja vuosia katselleena voin sanoa, että (japanilainen) anime on usein jopa paljon ajattelua vaativampaa kuin yksikään viihdemateriaali mitä TV:stä tai Hollywoodista tulee ulos.

Ajankohtaisohjelmat ja dokumentit tottakai erikseen. "Avara luonto" on ihan omaa luokkaansa, etenkin kun on flunssassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi