mies katsoo animea, vituttaa.
Siis aikuinen mies ja tuijottaa jotain vitun piirrettyjä. Kyllä osaa ottaa aivoon. Ja kyseessä tosiaan yli kolmekymppinen mies eikä mikään 15 pojankoltiainen. En vaan ymmärrä.
Kommentit (52)
Eihän sinun tarvitse sitä katsoa, katso jotain muuta.
En ymmärrä ihmisten ärtymystä siitä että puolisolla on joku oma harrastus tai mielenkiinnonkohde.
No, mä nyt vaan rinnastan ton siihen jos itse katsoisin kans lasten päikkäri-ajat jotain NallePuhia youtubesta korvalaput päässä. Ehkä olen sitten ymmärtämätön urpo. -ap
Aika hullua rinnastaa nallepuh ja anime kun ei edes tiedä mistä toisessa on kyse! Anna miehesi tehdä sitä mistä pitää. Me myös luetaan miehen kanssa ihan erilaista kirjallisuutta, hän fantasiaa, mikä ei minua voisi vähempää kiinnostaa. Ja itse luen melkein kaikkea muuta paitsi sitä fantasiaa. Mutta mitä sitten. Ei se ole minulta pois jos mies katsoo animea ja lukee sitä. Eikä se ole mieheltä pois että minä katson jotain ihan muuta saatika luen.
Kyllä olet ymmärtämätön urpo.
2
Animessa muuten harrastetaan seksiä, ja tapetaan ihmisiä, ei kaikissa, mutta kumminki. Siinä on sinulle nalle puhia.
Katso miehen kanssa. Niin minäkin teen.
Tervetuloa nykyaikaan, jossa pelit, piirretyt ja sarjakuvat eivät ole aina edes tarkoitettu lapsille.
Kannattaisi ehkä keskittyä sisältöön eikä toteutuksen muotoon.
Olet melko todennäköisesti itsekin katsonut joskus animea lapsena. Tosin ne animet on tarkoitettukin lapsille. Monessa animessa on enemmän tai vähemmän henkevää sisältöä kaikenikäisille. Mikäli ei sitten ole K-16 tai K-18 anime, jossa veri lentää kaaressa.
Taitaa ap itse käydä alapeukuttamassa järkeviä kommentteja.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 09:41"]
Aika hullua rinnastaa nallepuh ja anime kun ei edes tiedä mistä toisessa on kyse! Anna miehesi tehdä sitä mistä pitää. Me myös luetaan miehen kanssa ihan erilaista kirjallisuutta, hän fantasiaa, mikä ei minua voisi vähempää kiinnostaa. Ja itse luen melkein kaikkea muuta paitsi sitä fantasiaa. Mutta mitä sitten. Ei se ole minulta pois jos mies katsoo animea ja lukee sitä. Eikä se ole mieheltä pois että minä katson jotain ihan muuta saatika luen.
2
[/quote]
Kyllähän nuo animefanit ovat jotenkin yksinkertaisia eivätkä pelkästään hörhöjä.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 09:58"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 09:41"]
2
[/quote]
Kyllähän nuo animefanit ovat jotenkin yksinkertaisia eivätkä pelkästään hörhöjä.
[/quote]
Etköhän sinä ihan itse ole tässä se yksinkertainen siinä mielessä, kun et ymmärrä olemassa olevan muutakin kuin mustaa ja valkoista.
Anime on ihan oma genrensä, eikä sitä voi rinnastaa lasten piirrettyhin. Teemoina ihmisen hyveet, painotetaan rohkeutta ja oikeamielisyyttä, kunniaa ja itsensä unohtamista yhteisen hyvän vuoksi. Eivät ole huonoja ollenkaan, länsimaalaiset "piirretyt" ovat animeen verrattuna aivotonta hömppää.
Nyt taidan vihdoin ymmärtää miksei minulla ole miestä. Aloitin taas Nanan alusta, tällä hetkellä luen 6 osaa. Tokyo Mew Mewstä minulta puuttuu osa 5, en tiedä mistä sen enää löytäisin. Jos koskaan saan luokseni miesvieraan, taidan piilottaa kaikeksi varmuudeksi ainakin tuon Totoro-kassini, ettei mies saa selville mikä lapsellinen kakara olen.
Entäs Buffy vampyyrintappaja-sarjakuvat, saako ne jättää hyllyyn näkyville, vai ovatko yhtä noloja kuin Nalle Puh?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 09:58"]
[/quote]
Perustele väitteesi.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 09:37"]No, mä nyt vaan rinnastan ton siihen jos itse katsoisin kans lasten päikkäri-ajat jotain NallePuhia youtubesta korvalaput päässä. Ehkä olen sitten ymmärtämätön urpo. -ap
[/quote]
Niin oletkin. Animea tehdään ihan kaikille kohderyhmille, suureksi osaksi myös aikuisille.
Onpa vihaisia vastauksia täällä taas vaihteeks. Ja ei, en oo ala enkä yläpeukuttanut yhtään kommenttia. Miksei mulla saa olla omaa mielipidettä animesta? Samanlailla kun kaikilla varmasti on mielipiteensä esim leffoista jotka on nähnyt? En mä miehelle mussuta siitä että hän nyt sattuu tykkäämään "aikuisten piirretyistä", kattokoon helvetti ihan mitä lystää niinkauan kun hoitaa muuten oman osansa kodin- ja lastenhoidossa. En vaan itse ymmärrä, enkä koe mitään mielenkiintoa alkaa tutustumaan asiaan. -ap
Saa sulla mielipide olla, mutta jos oikeasti et tajua että anime on muutakin kuin pikkulasten leffoja, niin ei sinua voi ottaa vakavasti. :)
Eli sua ottaa päähän kun miehesi katsoo animea eikä esim. huomioi sua. Se ei ole animen vika. Eikä animesta tule "ihan typerää" jne. vain sen takia, että miehesi ei osaa priorisoida.
t. toinen animen tuijottaja, kohta 30 lasissa
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 11:04"]Onpa vihaisia vastauksia täällä taas vaihteeks. Ja ei, en oo ala enkä yläpeukuttanut yhtään kommenttia. Miksei mulla saa olla omaa mielipidettä animesta? Samanlailla kun kaikilla varmasti on mielipiteensä esim leffoista jotka on nähnyt? En mä miehelle mussuta siitä että hän nyt sattuu tykkäämään "aikuisten piirretyistä", kattokoon helvetti ihan mitä lystää niinkauan kun hoitaa muuten oman osansa kodin- ja lastenhoidossa. En vaan itse ymmärrä, enkä koe mitään mielenkiintoa alkaa tutustumaan asiaan. -ap
[/quote]
Itse sanoit että et ole edes katsonut animea ja silti et tykkää. "Kokeilematta paskaa" ei ole validi mielipide.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 11:04"]
Onpa vihaisia vastauksia täällä taas vaihteeks. Ja ei, en oo ala enkä yläpeukuttanut yhtään kommenttia. Miksei mulla saa olla omaa mielipidettä animesta? Samanlailla kun kaikilla varmasti on mielipiteensä esim leffoista jotka on nähnyt? En mä miehelle mussuta siitä että hän nyt sattuu tykkäämään "aikuisten piirretyistä", kattokoon helvetti ihan mitä lystää niinkauan kun hoitaa muuten oman osansa kodin- ja lastenhoidossa. En vaan itse ymmärrä, enkä koe mitään mielenkiintoa alkaa tutustumaan asiaan. -ap
[/quote]
Tosi yllättävää, että otsikkoon "Mies katsoo animea, vituttaa" tulee vihaisia vastauksia . Takaisin sillan alle ahmimaan vuohia kokonaisena senkin läski, jokapuolelta karvainen otus.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 11:04"]
[/quote]
Vihaisella aloituksella vihaisia vastauksia. Ja mielipide asiasta jonka on nähnyt on eri asia kuin mielipide asiasta johon ei koe mitään mielenkiintoa tutustua.
Niin no, ketä nyt vituttaa mikäkin.