Katsotko miehen hauiksia vai takapuolta?
Jos noista kahdesta pitää valita, niin kumpaa katsot mieluummin/kumpi on sinulle tärkeämpi miehessä? Minä katson ehdottomasti hauiksia.
Kommentit (46)
Kumpaakin. Mutta ensisijaisesti olen yläkroppanaisia, en tykkää jos miehellä on mahaa, treenattu mutta ei bodattu yläkroppa on ihana. Toisaalta liian leveä takapuoli miehellä on huono juttu.
Jos noista on valittava, niin takapuolta. Lähinnä siinä mielessä, ettei se saa olla leveä ja naismainen. Mikään ei ole niin epäviehättävää kuin leveä lantio miehellä.
Oikeasti katson kyllä lähinnä kasvoja. Kroppa muuttuu ajan kanssa, mutta komeat kasvot sykähdyttää aina.
Naamaahan ne naiset katsoo. Itse olen 188cm 87kg treenattu mies, hyvä perse ja hauiksetkin on, mutta ruma ja naamassa on arpi. Eipä ole naisia liiemmin nurkissa pyörinyt.....
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 18:26"]
Naamaahan ne naiset katsoo. Itse olen 188cm 87kg treenattu mies, hyvä perse ja hauiksetkin on, mutta ruma ja naamassa on arpi. Eipä ole naisia liiemmin nurkissa pyörinyt.....
[/quote]
Voinen kuitenkin lohduttautua sillä, että homot diggaa mun perseestä....
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 16:36"]
Jos noista on valittava, niin takapuolta. Lähinnä siinä mielessä, ettei se saa olla leveä ja naismainen. Mikään ei ole niin epäviehättävää kuin leveä lantio miehellä.
Oikeasti katson kyllä lähinnä kasvoja. Kroppa muuttuu ajan kanssa, mutta komeat kasvot sykähdyttää aina.
[/quote]Hmm itse en ole koskaan ajatellut, että miehen lantion koolla olisi jotain väliä.
Silmiä ja housujen etumusta
Mies 27 v
Katson mieluummin hauiksia. Mutta en pidä bodatuista, pitää olla normaalit ja sopusuhtaiset.
Näistä kahdesta perse. Mutta jos on jompikumpi erittäin huono niin sitten otan hauikset. En voi sietää narukäsiä!
-rautanouseetälplikal-
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 18:26"]
[/quote]
Millä lailla olet ruma? Ajatteletko itse, että olet ruma ja ei kukaan nainen voi silläviisin katsella...?
No jaa, itse olen takapuolinaisia. Ei leveä- eikä etenkään kiikkerälanteisia, voisi nimittäin yhdynnöissä (niissä toivottavissa lukuisissa) kostautua..
Leevi & L laulaa: "Tässä naamassa arpikin kaunistus on, Teu-voo, ota meidät kyy-tiin ooo" Just joku tällainen voisi olla meikun makuun jos vaan muuten olisi ihan järkevät tapaus jos olisi haku päällä.
Et summa summarum: en usko.
Kumpikaan ei erityisemmin kiinnosta. Katson yleisolemusta ja jos nyt joku yksityiskohta pitää nostaa niin naamaa.
En ole sitten teiniaikojen ihastunut, saati rakastunut, kehenkään ulkonäön perusteella. Esim. nykyistä aviomiestäni en ole koskaan pitänyt hyvännäköisenä. Riittää kun ei ole suorastaan pahannäköinen, luonne ratkaisee.
Takapuolta. Kovin pumpatut hauikset aiheuttaa yökötystä.
Riippuu siitä, käveleekö mies edelläni vai tuleeko vastaan.
Takapuolta. Toisaalta jos jompikumpi on tikissä, on se toinenkin yleensä, ellei ole täysin käsi salilla tms urheilussa...
Takapuolta jos on pakko vastata noiden väliltä. Yleensä katson vatsaa (tykkään vähän lihavista miehistä).
hampaat! Jos on hoidetut hampaat on terveempi yksilö kuin joku steroidipumppu. Tottakai hauilset pitää olla nyt ihan karseeta jos on treenanna hauista ja hartiaa.
Sitten on sellainen onneton tipu vartalo.
hanuria katon kyllä.
Hauiksia.. Mmm... Valkoinen t-paita, terve rusetus ja treenatut kädet.. Tervetuloa kesä!!
nosto