Katsotko miehen hauiksia vai takapuolta?
Jos noista kahdesta pitää valita, niin kumpaa katsot mieluummin/kumpi on sinulle tärkeämpi miehessä? Minä katson ehdottomasti hauiksia.
Kommentit (46)
katson yleensä pullottavaa etumusta
Ja itselleni ei siis ole tärkeää, että hauis on tarkasti erottuva tms, vaan ylipäätään se, että siinä on mukavasti kokoa ja vaikka ihan rasvaakin siinä lihaksen päällä.
ap
Käsiä. Pieni maha ei haittaa, mutta kädet ja reidet pitää olla kunnossa.
Eipä noita kumpiakaan oikein kunnolla näe vaatteiden alta. En muutenkaan pidä lihaksikkaista miehistä, joten hauikset ovat minulle yhden tekevää. Peppu on tärkeämpi. En mielellään halua mitään lättäpepulla varustettua miestä, niin kuin suurinosa miehistä tuntuu olevan.
Peba tietenkin. Sitä kattelen ja läpsin ja puristelen ja haboi puristelen ja roikun niistä :)
Hauiksia ja hartioita, miehellä täytyy olla raameja. Nam.
En kumpaakaan. Katson miehen kasvoja, käsivarsia ja hartioita.
Hauiksia. Mutta kyllä se on sitten turn-off jos sieltä alempaa paljastuu naisellisen iso perse :D
Hauis, mutta lantio ja silmät ensin ja huulet
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 14:22"]
Lompakkoa...
[/quote]
Yksi rehellinen :)
En kumpaakaan erityisesti, kun olin sinkku. Kokoa katsoin. Kookas tai siro miellytti sinkkuna (itse en ole kumpaakaan). Mutta kysymys koski takapuolta/rintakehää...
Nykytilanne on, että aviomiehen takapuolta katson eniten. Tietty myös leveä rintakehä kerää katseita. Muutenkin mieheni miellyttää minua ja vetoaa minuun kaikin puolin.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 14:00"]
Mulla kans aivan ehdottomasti hauikset. Takapuoli ei kiinnosta yhtään, sen sijaan hauiksissa on aina jotain miehekästä, vaikka mies ei treenaisi niitä ollenkaan.
[/quote]
Monella plösöllä on hauikset mutta en tiedä yhtään hyväpeppuista jolla olisi huonot hauikset.
Eli peppunaisia olen.
Takapuolta ja reisiä. Lantion potkua ja työntöä. Jalkapalloilija+++
..siis rusketus tietenkin.