Kaunis tuo euroviisujen partatyyppi
En laittaisi pahakseni, vaikka näyttäisin tuolta. Ilman partaa tosin
http://www.iltalehti.fi/popstars/2014050818279773_ps.shtml
Kommentit (27)
Parhaimman näköinen juurikin partaisena ja pitkätukkaisena. Ilman partaa, pitkää tukkaa ja meikkejä on vaan kauniskasvoinen nuori poika, ei ollenkaan niin hot.
ja ihan heteronainen tässä kommentoi.
Kyllä tuo parta menee mun mielestä vähän turhan överiksi, siis en silleen tykkää parrasta naisella. Kaunis olisi ilman sitä, ja ilman meikkejäkin.
Hyvin istui mekko herran päällä. Ei varmaan monen naisen päällä näyttäisi noin hyvältä:) Irlannin laulajalla oli saman tyylinen, muttei näyttänyt hänellä läheskään niin hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 01:02"]
Kyllä tuo parta menee mun mielestä vähän turhan överiksi, siis en silleen tykkää parrasta naisella. Kaunis olisi ilman sitä, ja ilman meikkejäkin.
[/quote]
Siellä on se kannanotto...
Biisi ihan okei mutta helkutin hyvä ääni. Mä en toivo voittoa koska luultavasti se tulisi ulkonäön (kannanoton) takia. Onhan tosiaan drag queeneja ollut. Mutta nyt tuntuu, että kalastellaan niitä ääniä koska....no, voit itse päätellä miten.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 00:58"]Parhaimman näköinen juurikin partaisena ja pitkätukkaisena. Ilman partaa, pitkää tukkaa ja meikkejä on vaan kauniskasvoinen nuori poika, ei ollenkaan niin hot.
ja ihan heteronainen tässä kommentoi.
[/quote]
Tavallaan samaa mieltä. Pojaksi pukeutuneena on kuin mikä tahansa bb-niko.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 00:06"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 23:52"]
Todellakin kaunis! Yritin kuvitella parran pois ja kateus iski :D
Itseäni ei kiinnosta ns. kauniit miehet mutta silti.
[/quote]
Yritä kuvitella myös nuo meikit pois.
[/quote]
Hän on kaunis poika ihan luomunakin.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 00:29"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 00:25"]
Wurst ilman partaa http://media.meltybuzz.fr/article-1521790-ajust_930/kim-kardashian-a-un-sosie-barbu.jpg
Kommenttina aiempiin kommentteihin: Hohhoijaa, ihmisen kauneuden (jne.) mitta ei todellakaan ole kelpaisiko sinulle mieheksi / seksikumppaniksi. Ällöttävä ajattelutapa.
[/quote]
Eikö tuo ole Kim Kardashian?
[/quote]
LÄPPÄ