Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies iski lapsemme luokan kouluavustajan!!!

Vierailija
08.05.2014 |

Tiesin että siinä itsensä etsimisessä ja jonkun puuttumisessa oli jotain mätää...

Ei taida vaan tuo parikymppinen hutsu osata tehdä ruokaa sillä toissapäivänäkin mies oli täällä syömässä. Tästä lähtien saa mun puolesta syödä makaroonia vaikka kuolemaansa saakka!!

Nimimerkillä erosta kuukausi....

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkö se sun mies osaa itse laittaa ruokaa vai? Minkä luuserin sä olet alunperinkään ottanut passattavaksi?

Vierailija
22/23 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 23:27"]Aika törkeää hänen tyttöystäväänsä kohtaan, että käy sinun luona syömässä. On siinä teillä mies.

[/quote]

Joo, samaa mieltä. Laita ero vireille ja jätä tämä kultakimpale uuden tyttöystävän riesaksi. Todennäköisesti käy vielä niin, että parikymppinen nainen kyllästyy ennenpitkään vanhemman isämiehen seuraan ja löydät ukon ovesi takaa ruikuttamassa kotiinpääsyä.

Äläkä helkkarissa ruoki äijää enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 16:20"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 16:10"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 16:03"]

Yksi yh-äiti iski minun mieheni. Mieheni (nyt ex) on töissä lastentarhanopettajana. Niin sitä vain lapsiansa hakemaan tulleiden äitien kanssa jutellaan kuluneesta tarhapäivästä, juu ihan viatontahan se... Nyt niillä on jo kaksi lasta, heti se nainen tempaisi itsensä raskaaksi, että sai kunnolla sidottua miehen itseensä.

[/quote] Vai iskikö miehesi sen naisen. Ihan sitä miestäs voit syyttää.

[/quote]

Kyllä kuule jotkut naiset osaa olla todella päällekäyviä. Ei se aina ole se mies, joka tekee aloitteen ja jatkaa piiritystä kuukausikaupalla.

[/quote] Mahtaa sua harmittaa kun et itse jaksanut viedä lastas päiväkotiin.

[/quote]

Miten minun lapseni hoito liittyy tähän? Minun lapseni ovat jo koululaisia, olivat jo silloin kun mies lähti toisen matkaan.