Mies iski lapsemme luokan kouluavustajan!!!
Tiesin että siinä itsensä etsimisessä ja jonkun puuttumisessa oli jotain mätää...
Ei taida vaan tuo parikymppinen hutsu osata tehdä ruokaa sillä toissapäivänäkin mies oli täällä syömässä. Tästä lähtien saa mun puolesta syödä makaroonia vaikka kuolemaansa saakka!!
Nimimerkillä erosta kuukausi....
Kommentit (23)
Yksi yh-äiti iski minun mieheni. Mieheni (nyt ex) on töissä lastentarhanopettajana. Niin sitä vain lapsiansa hakemaan tulleiden äitien kanssa jutellaan kuluneesta tarhapäivästä, juu ihan viatontahan se... Nyt niillä on jo kaksi lasta, heti se nainen tempaisi itsensä raskaaksi, että sai kunnolla sidottua miehen itseensä.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 15:59"]
No turha tulla enää mun oven taakse ruikuttaa. Seksiäkin ollaan tän kuukauden aikana harrastettu. Nyt ei tarvi enää kuin tulla hakemaan lapsiaan silloin kun on hänen vuoronsa. Kyllä tosta miehestä on tullut tyhmä. -ap
[/quote]
Jostain syystä en kehuis suakaan mitenkään fiksuksi... Olette eronneet, ruokit miestä, annat seksiä... Lapsille hienoa esimerkkiä.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 16:03"]
Yksi yh-äiti iski minun mieheni. Mieheni (nyt ex) on töissä lastentarhanopettajana. Niin sitä vain lapsiansa hakemaan tulleiden äitien kanssa jutellaan kuluneesta tarhapäivästä, juu ihan viatontahan se... Nyt niillä on jo kaksi lasta, heti se nainen tempaisi itsensä raskaaksi, että sai kunnolla sidottua miehen itseensä.
[/quote] Vai iskikö miehesi sen naisen. Ihan sitä miestäs voit syyttää.
[/quote] Miestä ei sidota lapsilla, ethän sinäkään siinä onnistunut.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 16:10"]
[/quote]
Kyllä kuule jotkut naiset osaa olla todella päällekäyviä. Ei se aina ole se mies, joka tekee aloitteen ja jatkaa piiritystä kuukausikaupalla.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 16:14"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 16:10"]
[/quote]
Kyllä kuule jotkut naiset osaa olla todella päällekäyviä. Ei se aina ole se mies, joka tekee aloitteen ja jatkaa piiritystä kuukausikaupalla.
[/quote] Mahtaa sua harmittaa kun et itse jaksanut viedä lastas päiväkotiin.
[/quote] Se mies katselee jo uutta. Joa päivä lappaa naisia ees ja taas, kuka siinä malttaa pitää näpit kurissa.
Routa porsaan kotiin ajaa, kunhan on vähän maistellut nuorta lihaa ensin.
Mies
hutsu? just.
Mä ymmärrän, että erot ja uudet suhteet ottaa koville, mutta silti...
Mitä väliä, mitä se entinen miehes syö? Sä tarjoot sille ruokaa, jos haluat, en vain keksi syytä, miksi haluaisit.
No en todellakaan ruoki enää. Kysyin avioerosta ja se meni ihan hämmentyneen näköiseksi, siis pari päivää sitten, ja vastasi että " annetaan ajan kulua, ei kiirehditä" Halusi varmaan pyörittää kahta samaan aikaan. Mutta se ei onnistu enää. Nyt mä haluan sen avioeron vireille.
Eikös se ny miehestä kerro ettei häneen oikein voi luottaa vaikkei haluaisikaan kiirehtiä..
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 23:01"]
Tiesin että siinä itsensä etsimisessä ja jonkun puuttumisessa oli jotain mätää...
Ei taida vaan tuo parikymppinen hutsu osata tehdä ruokaa sillä toissapäivänäkin mies oli täällä syömässä. Tästä lähtien saa mun puolesta syödä makaroonia vaikka kuolemaansa saakka!!
Nimimerkillä erosta kuukausi....
[/quote]
Oot vaan kateellinen, kun olisit halunnut sen kouluavustajan ihan ittelles.
Aika törkeää hänen tyttöystäväänsä kohtaan, että käy sinun luona syömässä. On siinä teillä mies.
Mitä hittoa? Mies halusi erota koska jotain puuttui ja pitää etsiä itseään -> löytyikin vieraasta sylistä?
Mä en kyllä päästäisi kotini kynnyksen yli moista enää koskaan, oli lapset tai ei.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 23:25"]
Miksi miehet kusee aina omiin muroihin?
[/quote]
Todella harvoin jos koskaan ne kyllä huonompaan vaihtaa.
No turha tulla enää mun oven taakse ruikuttaa. Seksiäkin ollaan tän kuukauden aikana harrastettu. Nyt ei tarvi enää kuin tulla hakemaan lapsiaan silloin kun on hänen vuoronsa. Kyllä tosta miehestä on tullut tyhmä. -ap