Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva-arki! Eikö tämä koskaan helpotu?!

Vierailija
08.05.2014 |

Helpottaako tämä koskaan? 8kk jo takana ja tuntuu että kaikki pikkukaverin kanssa on yhtä taistelua. Yöt heräillään 1/2 - 2h välein vieläkin. Huutoa mahtuu joka väliin ja se lähtee aina täysillä. Vaipanvaihto, syöminen ja imetys, pukeminen ja nukkumaanmeno tapahtuu aina huutamalla ja vääntelehtimällä. Poika on siis terve ja hyvin vilkas.

Meillä on monta mammakaveria ja kaikki päivittelevät kuinka äänekäs ja temperamenttinen poika meillä on. Tässä vaiheessa muilla alkaa jo helpottaa, mutta meillä vaan jatkuu. Kun valitan arjen raskaudesta kukaan ei sano, että heilläkin on tällaista.

Onko muilla ollut vielä tässä vaiheessa vaikeaa? Milloin helpotti? Uskaltaako tässä enää lisää lapsia hankkia, jos kaikki ovat tällaisia.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sinä viet vauvaa hoitoon eikö hän ole sun vauva

Vierailija
22/22 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, kyllä se siitä! Meilläkin hereillään joka yö suunnilleen tunnin välein, mutta olen tottunut siihen ajatukseen, että toiset vauvat vain on erilaisia. Itse menen sieltä mistä aita on matalin, eli tissitakiainen nukkukoon tissillä, joten äitikin saa tankattua unta eikä tarvitse nousta ylös koko yötä.

Olen ollut imetysdieetillä ja vauvalta otettu verestä vasta-aineet allergioiden tutkimiseksi, mutta mitään ei ole löytynyt. Myös refluksitaudin mahdollisuutta tutkittu, mutta täysin terve on. Toiset vain tarvitsevat nähtävästi paljon läheisyyttä ja se on aivan normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi