Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isorintainen, miten sinut hurmattiin?

Vierailija
08.05.2014 |

Kiinnostaisi kuulla isorintaisilta naisilta, miten juuri teidät on hurmannut joku mies. Mikä miehessä kiinnosti ja kiihotti, mikä teki juuri hänestä sinun miehesi? Ja millainen suhtautuminen miehellä on rintoihisi eli onko ns. Tissimiehiä? Kerro myös kuppikokosi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida palstalla olla isorintaisia naisia, sorry.

Vierailija
2/4 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessäni kiinnostuksen herätti olemus ja yhteiset harrastukset, ihastumaan sai huumorintaju ja se että juttu luisti. Minun mieheni hänestä teki sen, että hän ihastui minuun ja minä häneen ja se syveni rakkaudeksi. Mieheni ei ole tissimiehiä (eikä persemiehiä) - olen kyllä aiemmin seurustellut sellaisen kanssa ja jumalauta että oli rasittavaa. Tietääkseni mieheni ei ihastunut tisseihini erityisesti vaan minuun yleensä (hän ei kiinnitä erityistä huomiota rintoihini, ja olen myös kysynyt suoraan). Hän kohtelee minua kuin ihmistä eikä kuin tissiparia. Suosittelen sullekin. En suosittele kysymään naisen kuppikokoa, se nyt ainakaan ei saa kiinnostusta syttymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko oikeasti, että kaikki isorintaiset naiset ovat samanlaisia? Vai etsikö tämä runkku materiaalia?

Vierailija
4/4 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin nettitreffien kautta, miehellä ei ollut etukäteen tietoa mun tissieni koosta. Toi treffeille mulle kukan, se oli kiva ele. :) Kohteli hyvin, oli (ja on tietty edelleen) ystävällinen, muut huomioiva ja positiivinen ihminen. Mies tykkää kovasti mun tisseistä mutta ei ole mitenkään erityisesti "tissimies".