Minulle ei kukaan tule kertomaan mitä minä saan jouluna tehdä ja minne saan mennä. Mökki on meidän eikä kenenkään muun!
Mökki Saimaan rannalla. Se on ostettu ja remontoitu tekemällä ylityötunteja, säästämällä rahaa, sinne on vuodatettu verta ja kyyneliä. Mies on sen remontoinut ja minä harkitusti sisustanut. Jos minä haluan sinne mennä niin myös menen jouluksi. Kukaan puoskari tai valtiomies ei ala minulle määräämään koska saan mökkiäni käyttää! Käytetään maskeja ja pidetään turvavälejä niin mitään vaaraa ei ole siinä, että ajamme Helsingistä Saimaalle!
Kommentit (38)
Aivan. Eli suositukset ja rajoitukset koskevat vain niitä, jotka eivät ole ns. selkänahka verillä marttyroinut töissä. Hyvä tietää, että me VEROMMMMAKSAJAT saamme tehdä just mitä huvittaa.
Mutta haluan kuitenkin huutaa sen ääneen provosoidakseni tälläkin tyhmällä palstalla majailevia ihmisiä ja saada heidät sanomaan minulle kuinka heidän mielestään minun tulisi elää!!!
Mutta ei sitä ei minulle kukaan määritä.
No sen kun menette. Tarkoitus onkin välttää esim sukulaisvierailuja ja varmasti myös turhaa muuta liikkumista ihmisten ilmoilla. Ette te yksin metsän keskellä ketään häiritse.
Vierailija kirjoitti:
No sen kun menette. Tarkoitus onkin välttää esim sukulaisvierailuja ja varmasti myös turhaa muuta liikkumista ihmisten ilmoilla. Ette te yksin metsän keskellä ketään häiritse.
Eiköhän tämä AP hienohelma kuitenkin käy Pentikin liikkeessä ostamassa lisää sisustuselementtejä, S-Marketissa, ABC:llä tankkaamassa jne. lomansa aikana.
Joo, tämä on musta ihan turhaa kieltää ihmisiä menemästä omille mökeilleen Lappiin tai muuallekaan. Hyvä, että kielletään isot sukujoulut, johon kokoontuu paljon porukkaa eri alueilta. Mutta miksei saisi ajaa omalle mökilleen ja viettää joulunpyhiä tai lomaa siellä.
Ei se korona niin nopeasti hyppää, että jos flunssanoireita alkaisi tulla, sitten ajelee takaisin kotiin sairastamaan, eikä jää pieneen kuntaan rasittamaan heidän sairaanhoitopiiriä.
Eli valtion pitäisi hankkia valtavasti resursseja siihen kyselemään notta onko rouva
- hiellä ja verellä hankkinut mökin?
- ostanut ja remontoinut tekemällä ylitöitä?
- käyttämässä maskia autossaan?
-> jos kaikki on kyllä vastauksena, niin ei muuta kuin vapautus ohjeista ja seuraava jonosta. Eikä narrata siellä, vaan on oltava todistus hiestä, verestä ja ylitöistä.
Mistä teitä imbesillejä narsisteja nihilistejä sikiää?
Menkää vaan. Kyllä te osaatte siellä yhtä varovaisia olla kuun täälläkin.
Mekin mentäis jos joku paikka olisi.
Toki, jos sentään sitä hikeä ja verta ollut, silloin on Jumalasta seuraava.
Minä en ole sisustanut meidän mökkiä harkitusti, me ei varmaan voida mennä mökille? Ihan sekasisustus on siellä, voi voi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä AP hienohelma kuitenkin käy Pentikin liikkeessä ostamassa lisää sisustuselementtejä, S-Marketissa, ABC:llä tankkaamassa jne. lomansa aikana.
Hah. Meidän mökkipaikkakunnalla ei ole mitään noista. On pelkkä kylmäasema. Kauppias laittaa tilauksesta tavarat kaupan oven ulkopuolelle laatikoihin, mistä voi hakea. Ravintolassa ei käyty kesälläkään. Sisustusliikkeen pitäjä laittoi keväällä sellaisen päivityksen puotinsa someen (pysykää mökkeilijät poissa mun liikkeestä), että emme jatkossakaan käy ostamassa sitä Kauko-Idästä raahattua roinaa.
Niin mekin mökille mennään...mutta en tiennytkään, että siitä pitää tuollainen älämölö vauvapalstalla nostaa.
Olisitte vaan mennyt..
Vierailija kirjoitti:
Allspirite.
Mitä tuo tarkoittaa vai ei mitään?
Halusit vaan esiintyä.
" hei, minäkin olen täällä"...😄
No menkää toki, mutta pitääkö siitä koko kansalle kailottaa.
Tukehtukaa p askaanne te ap:n kaltaiset minä-minä ihmiset (ja vihreät)
okei.